Dat heb jij ook weer gelijk in.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Altijd jammer de eerste die weg gaat
Dan voel je je best klote denk ik.
Ik vind het lulliger voor mezelf dan voor Maik, het oog wil ook wat met Charissaquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef Troel het volgende:
Altijd jammer de eerste die weg gaat
Dan voel je je best klote denk ik.
ja, dat Live kan er ook bewust ingezet zijn natuurlijk... maar als er kaarten zijn verkocht zal het wel live zijnquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is inderdaad live, dat stond ook links boven op je beeld van je ''tv'' het logo van ''RTL4'' daar naast stond '' Live'' op !!! Alleen de Jury en de dansers hadden de zelfde kleding aanSylvana niet.
Lijkt me stug dat Ron na DWTS op zaterdag nog even een theatershow doet... dat redt ie nooit qua tijd, hij zal toch moeten afschminken en dergelijkequote:Op zondag 2 april 2006 22:44 schreef E.T. het volgende:
En op zaterdag kan Ron Brandsteder niet ook nog een show van een uur maken.. Hij moet dan immers in het theater staan..
Misschien doet Ron dan niet mee en wordt ie vervangen door Bert Kuizinga... zou een logische verklaring zijnquote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar vanavond ook met André, vreemdWant ze gaan meestal s'middags op weg naar het theater.
Ik heb op de site van André van Duin gelezen dat ze gisteren en vanavond in Apeldoorn staan.
Ik vind het ook raar![]()
Dat denk ik ook alleen zondagavond.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien doet Ron dan niet mee en wordt ie vervangen door Bert Kuizinga... zou een logische verklaring zijn
Het had van mij ook niet gehoeven''splitsing'' tussen twee avonden.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Vind het trouwens wel onnodig om dit over twee avonden uit te smeren...
De zaterdagaflevering is niet live.. die is eerder opgenomenquote:Op zondag 2 april 2006 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Ron na DWTS op zaterdag nog even een theatershow doet... dat redt ie nooit qua tijd, hij zal toch moeten afschminken en dergelijke
quote:Op zondag 2 april 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
De zaterdagaflevering is niet live.. die is eerder opgenomen
Nee dat word s'middags opgenomen rond 15.00quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]Dat wist ik niet, dacht dat die juist live was
Gisteren en vorige week zaterdag liep het ook al uit....quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef juanita het volgende:
Goh wist ik ook niet dat zaterdag niet live was. Dan kan het dus wel. Kan Ron in het theater staan op za. avond en is misschien de zo.avond dan toch wel live. Het liep iig wel uit vanavond, dus in die zin zou t wel kunnen kloppen.
Oh, zaterdag's kijk ik later op video.. Omdat ik zaterdag's iets anders te kijken hebt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:19 schreef Urnie het volgende:
[..]
Gisteren en vorige week zaterdag liep het ook al uit....
Omdat hij er zo gluiperig uitziet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het toch zo dat ik die Remco voor het tweede jaar op rij ervan verdenk zijn danspartner meer te leren danspasjes....
Eens! Weg met die John!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Myrna blijft leukNet als Evginya
En Barbara is
Van mij mag John gaan deze week
Dat gevoel had ik nou ook, je zag hem duidelijk wat haperen af en toe en hij kon Julie nauwelijks bijbenen, snapte dat enthousiasme van de jury dan ook helemaal niet.quote:Op zondag 9 april 2006 11:46 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond Frits en Julie deze keer juist tegenvallen, de choreografie was prima, maar hij liet naar mijn idee toch regelmatig een steek vallen en kwam wat houterig over.
Morgenavond komt er een herhaling op RTL7quote:Op zondag 9 april 2006 12:08 schreef -Marlii- het volgende:
Hoe was het gisteravond? Heb niet kunnen zien helaas!
Ohjaa, ff niet aangedachtquote:Op zondag 9 april 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond komt er een herhaling op RTL7
Kun je alsnog kijken![]()
Nee joh, de uitzendingen staan eronderquote:
oh ja, staat duidelijk repetities !quote:Op zondag 9 april 2006 12:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee joh, de uitzendingen staan eronderBen ze al aan het kijken
Frits en Julie![]()
John was beter dan vorige week vond ik !quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Urnie het volgende:
Ik hoop niet dat het door haar jurk komt dat Myrna niet door is....wat een lelijk ding!![]()
John de Wolf door....![]()
![]()
Hij is echt de reden dat ik kijk. Hoewel... Barbara en Marcus sinds gisteren ook!quote:Op zondag 9 april 2006 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Frits heeft een peesontsteking in zijn enkel.
Ik zou het erg jammer vinden als Frits en Julie niet mee zouden kunnen doen .quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Loesje29 het volgende:
Het zal in elk geval geen aanstelleritis zijn, want hij heeft geen sympathiestemmen nodig, hij gaat toch wel door. Hoop echt voor hem dat het snel goed komt, hoewel dat soort dingen meestal niet in een paar dagen over zijn![]()
En dan nog was hij de slechtste van allemaal, ook slechter dan Myrna.quote:
Ik heb het niet gezien, wel klein stukje op internet, maar vond het toch minder goed dan Myrna! John mag er volgende week wel uitquote:
Ja, die hand op zijn been was mij ook opgevallen. En die uitspraken van d'r ook: "Ik was helemaal niet zenuwachtig en ik snap ook niet dat de jury dat zo zag, ik voelde gewoon die tango."quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer van Myrna, valt het niemand trouwens op dat Lieke geen seconde van Remco kan afblijven, Inge de Bruijn was vorig jaar los van het dansen helemaal niet handtastelijk maar Lieke legde gisteren zelfs tijdens de interviews subtiel haar hand op Remco's been.. daar wordt geneukt mensenHet is ook het meest eagere stel om te winnen... maakt Lieke niet bepaald sympathiek
Hey jij hier!quote:Op maandag 10 april 2006 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Jammer van Myrna, valt het niemand trouwens op dat Lieke geen seconde van Remco kan afblijven, Inge de Bruijn was vorig jaar los van het dansen helemaal niet handtastelijk maar Lieke legde gisteren zelfs tijdens de interviews subtiel haar hand op Remco's been.. daar wordt geneukt mensenHet is ook het meest eagere stel om te winnen... maakt Lieke niet bepaald sympathiek
Nee, hij had toch een relatie met Charissa? Want dat is toen uitgegaan. Charissa was toen beetje boos geweest omdat Remco 'hun' dans ging doen met Inge! Die waar ze in een innige omhelzing eindigden in de finale!quote:Op maandag 10 april 2006 20:37 schreef Mirri het volgende:
Is Remco homo trouwens?
quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey jij hier!![]()
En jammer van Myrna inderdaad, van mij had John er wel uit gemogen, wat een verschrikking op de dansvloer.
Het wordt weer eens tijd voor een andere.quote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]Nog steeds die leuke foto zie ik
Ellen is leukerquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd voor een andere.Ik ben die Ellen van jou ook zat, zet eens een foto van jezelf erop!
![]()
Naar mijn weten wonen ze nog steeds samen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, hij had toch een relatie met Charissa? Want dat is toen uitgegaan. Charissa was toen beetje boos geweest omdat Remco 'hun' dans ging doen met Inge! Die waar ze in een innige omhelzing eindigden in de finale!
Hmm, ik dacht dat het uit was. Nja misschien heb ik me vergistquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Naar mijn weten wonen ze nog steeds samen.
die heeft nog nooit een kans onbenut gelaten om zijn body te tonenquote:
quote:
Ja, vind ik ook, maar hij kreeg wel bijna net zoveel punten als Barbara. Scheelt 1 puntje of zo.quote:
Tja wat zal ik zeggen haha,quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
Hoe was het van John?Heb het niet gezien, broertje wilde CSI kijken, maar twas weer beetje lachwekkend dus?
Heb trouwens vanaf John niet meer gezien
Mja, hij was dé voetballer van hun jeugdquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:12 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zeggen haha,
de jury vond John best redelijk geloof ik, maar ik vond het niks. Hij doet wel zn best, doet keurig de ingestudeerde pasjes, maar hij heeft gewoon nul flair en passie.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat waren de cijfers voor Winston en Euvgenia? twee 9's, twee 10'en?
Kolere, dat zijn wel hoge cijfers zo vroeg in het seizoenquote:
Absoluutquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kolere, dat zijn wel hoge cijfers zo vroeg in het seizoen
Aangezien ze maar 4 uur getraind hadden afgelopen week, vrij goed.quote:
Dat kan inderdaad nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Aangezien ze maar 4 uur getraind hadden afgelopen week, vrij goed.
Ik heb maar even gestemd op Barbara, het zal toch niet gebeuren dat zij eruit moet en John mag blijven....![]()
Heb je al op haar gestemd?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:43 schreef Mirri het volgende:
Marcel had echt gelijk, die choreografie van Euvgenia![]()
Barbara MOET erin blijven, ze kan echt wel beter dan ze vanavond liet zien!![]()
Ja, hoewel ik ervan overtuigd ben dat John eruit gaat, 't heeft lang genoeg geduurd voor hem.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ervan overtuigd ben dat John eruit gaat, 't heeft lang genoeg geduurd voor hem.![]()
Barbara had 2 7ens en 2 8enquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb het bijna helemaal gemistheb begrepen dat Barbara niet zulke hele hoge punten kreeg. Maar iedereen weet vast wel hoe goed Barbara is dus ze zal wel genoeg stemmen krijgen. Hoop ik. Barbara hoort in de finale!
![]()
Heb wel een stukje gezien van Lieke&Remco. Vond Lieke nogal bibberig.
paso is ook een beetje een dans om boos bij te kijken.... ik vond de uitstraling van barbara juist heel goed bij de dans passen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef -Marlii- het volgende:
Barbara kijkt altijd zo uh .. boos terwijl ze eigenlijk alleen maar heel erg geconcentreerd is!
Petje af voor Frits en Julie hoor! 4 uur trainen en dan nóg 31 punten halen!
Dat wel, maar normaal kijkt ze ook zo en dan past het soms net nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:14 schreef Sannydance het volgende:
[..]
paso is ook een beetje een dans om boos bij te kijken.... ik vond de uitstraling van barbara juist heel goed bij de dans passen.
Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben echt een beetje klaar met de showbink Remco
Barbara verdient het zeker niet om te vertrekken
Ik hoop dat je Barbara bedoelt....quote:Op zondag 16 april 2006 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeeeej dat is juist een reden om te kijken joh! Cute!![]()
Ja, ze reageerden allebei ook zo raar toen Ron vroeg of ze het opnam op DVD en hij zei: "Leuk voor de kinderen later."quote:Op zondag 16 april 2006 00:39 schreef Loesje29 het volgende:
Is Marcus hé of hó? Hij lijkt soms wel verliefd op Barbara![]()
Eentje maar?quote:Op zondag 16 april 2006 00:47 schreef MiLalaa het volgende:
Als ie z'n haar op een staart heeft vind ik hem trouwens wel eng, want dan heeft ie zo'n groot oor.
Ow, daar ga ik morgen maar eens op letten dan.quote:Op zondag 16 april 2006 00:50 schreef MiLalaa het volgende:
Uhh, ja, dat ene is NOG groter dan de ander..
Ow echt Remco wel hoorquote:
*proest*quote:Op zondag 16 april 2006 02:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow echt Remco wel hoorDaar zou ik wel een paasbeschuitje mee willen eten...
![]()
Barbara vond ik weer heel goed alleen de jury was iets minder positief... ook al kreeg ze twee 7 en twee 8, ze eindigde als eennalaatste...quote:Op zondag 16 april 2006 12:06 schreef MiLalaa het volgende:
was het zo erg met Barbara? Straks moet ik nog gaan bellen ook..![]()
Barbara moet blijven![]()
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar Frits en Julie hadden 4 uurtjes getraint.
Cor benadrukte dat ook dat Frits niet zo geweldig deed ...Maar voor 4 uurtjes training, vond hij dat ze redelijk goed gedaan hadden.
Nee, joh John krijgt echt niet veel stemmen..barbara is veel beter.quote:Op zondag 16 april 2006 12:10 schreef BVO het volgende:Met Jonh onder d'r?
. Die krijgt sowieso veel stemmen, dus dan vrees ik wel voor Barbara.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.
maar goed ik heb het eigenlijk allemaal niet gezien. Kan me gewoon niet voorstellen dat Barbara niet goed was.
John valt wel in de smaak bij al dat Tokkie-volk.quote:Op zondag 16 april 2006 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, joh John krijgt echt niet veel stemmen..barbara is veel beter.![]()
Precies, want als er gestemd werd n.a.v. de kwaliteit van het dansen had meneer de Wolf er allang uit moeten liggen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:20 schreef BVO het volgende:
[..]
John valt wel in de smaak bij al dat Tokkie-volk.
Helemaal mee eens, Frits krijgt toch wel genoeg sympathiestemmen van het publiek vanwege zijn voet en de jury moet gewoon beoordelen op wat ze krijgen te zien op de vloer. Ze sloegen de plank finaal mis wat mij betreft...quote:Op zondag 16 april 2006 12:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar dat hoort geen argument te zijn. Het gaat erom wie het beste danst. En dan is het sneu voor Frits dat ie geblesseerd is, maar als Barbara gewoon beter was hoort ze meer punten te krijgen.
maar goed ik heb het eigenlijk allemaal niet gezien. Kan me gewoon niet voorstellen dat Barbara niet goed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |