quote:Op maandag 24 april 2006 10:11 schreef -Marlii- het volgende:
Is die verrekte John er nu nóg niet uiten Lieke wel
Bron:quote:Lieke & Remco Dancing With The Stars
In navolging op het enorm populaire wekelijkse dansprogramma “Dancing With The Stars” is er op oudjaarsavond een speciale, eenmalige oudjaarsshow van “Dancing With The Stars” uitgezonden. Eén van de bekende Nederlanders die zich, onder begeleiding van een professionele danser, in het zweet heeft gewerkt om zich op oudjaarsavond als een volleerd danseres te kunnen presenteren is Lieke van Lexmond.
Naast actrice en presentatrice bleek Lieke ook een geweldige danseres te zijn, want zij en haar begeleider Remco Bastiaansen werden door het publiek verkozen als absolute winnaars. Lieke en Remco zetten dan ook met een swingende samba een geweldige prestatie neer.
Lijkt het u ook zo leuk om de publieksfavorieten Lieke van Lexmond & Remco Bastiaansen, LIVE te zien dansen op uw eigen dansschool of evenement? Dan kunt u dit danspaar nu boeken voor een dansdemonstratie en een meet & greet.
Lieke en Remco Showfacts
Totaalpakket van 30 minuten bestaande uit:
• 2 dansdemonstraties van 1,5 minuut per dans
• Meet & Greet Lieke & Remco
• Vragenronde
Voorwaarden Boeking:
• Er worden uitsluitend dansen gedemonstreerd die op tv zijn uitgezonden
• Pers en Media zijn niet toegestaan tijdens de dansdemonstratie
Je hebt je er niet kunnen gedragen Haaibaaike?!quote:Op maandag 24 april 2006 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Klik
Deze topic's zijn dicht lees maar![]()
Huh, doe niet zo raar jij.. En lees beter daar.quote:Op maandag 24 april 2006 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt je er niet kunnen gedragen Haaibaaike?!
Ik dacht dat ze je topics op slot hadden gegooidquote:Op maandag 24 april 2006 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, doe niet zo raar jij.. En lees beter daar.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die die Roemjana maar zozo vindt
absoluut niet! Maar John vind ik ook niks, dus die passen goed bij mekaarquote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die die Roemjana maar zozo vindt
Dit is me tijdens de show zaterdag helemaal niet opgevallen. Nu zit ik achter de pc en staat de herhaling aan op tv (zit te wachten op de uitslag, weet al wie eruit moeten, maar toch...), dus ik hoor het alleen. Je hebt gelijk, tis niet om aan te horen!quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik vergeet trouwens steeds te vragen of wij nou de enige zijn die die zangers echt vreselijk verschrikkelijk vinden.
Gisterenavond ook weer 'Last nijt I dremt of San Pedroooo'.
Echt afschuwelijk. En ik heb wel vaker het gevoel dat ze de nummers aan het verkrachten zijn.
Hier kan ik me helemaal in vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 07:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil datBarbara en Marcus
winnen! Z'n sterk actief reducerende haarlijn achterwege gelaten is die Marcus eigenlijk best
.
Die achtergrondzangers zijn om te janken, zo erg.quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Urnie het volgende:
[..]
Dit is me tijdens de show zaterdag helemaal niet opgevallen. Nu zit ik achter de pc en staat de herhaling aan op tv (zit te wachten op de uitslag, weet al wie eruit moeten, maar toch...), dus ik hoor het alleen. Je hebt gelijk, tis niet om aan te horen!![]()
![]()
Joris Lutz is Fred Astair vergeleken bij Bor de Wolfquote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef Cee het volgende:
Anyway;
John de Wolf. Ik vraag me af, was het vorig jaar op die DWTS-fora van RTL ook zo'n hetze toen Joris Lutz er maar niet uit werd gestemd? Die deed qua dansen niet veel onder voor John als ik het me goed herinner.
Ja, idd.quote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
hoewel een gladde peer die Remco, toch in de herhaling weer erg sneu om te zien dat ze eruit liggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |