abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36537230
Dat gezever de hele tijd over 'er moet iets te kiezen zijn'. Dat weten we nu wel. Beloofd geen leuke aflevering van Nova Politiek te worden.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:33:14 #3
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_36537374
Kom op, maak die verschrikkelijke maoďst af.
pi_36537376
Het is vandaag 31 maart. Tijd om te herdenken.
quote:
Remembering the Genocide of the Azerbaijanis
On 26 March 1998, in commemoration of all the tragic acts perpetrated against the Azerbaijani
people, the late President of Azerbaijan Heydar Aliyev signed the Decree proclaiming March 31st as theDay of Genocide of the Azerbaijanis. Since then, millions of Azerbaijanis around the globe remember the tragedy of their people, oppressed and persecuted throughout the last two centuries.

Azerbaijan's independence made it possible to reveal an objective picture of its people's
historical past, and to bring to light the true nature of the facts falsified throughout the years. The genocide committed against the people of Azerbaijan is one of the unopened pages in history.

Singing of the treaties of Gyulistan in 1913 and Turkmanchai in 1828, marked the beginning of
the imperialist policy of rapid mass resettlement of Armenians in the ancestral Azerbaijani lands. Genocide became an integral part of the occupation of Azerbaijani lands. In order to justify the attempts to artificially create a state on Azerbaijani land, large-scale programmes were conducted and the idea of establishing "greater Armenia" was propagated. The Armenian nationalists began committing atrocities against Azerbaijanis starting in 1905. Violence of the next two years claimed thousands of Azerbaijani lives in the regions of Irevan, Zangazur, Goycha, Nakhchivan, Garabagh, Ganja and Baku.

Taking advantage of the situation following the end of WWI and the October 1917 revolution in
Russia, Armenians began to pursue the implementation of their plans of eliminating Azerbaijanis
under the banner of Bolshevism, under the pretext of combating counter-revolutionary elements.
In 1918 violent crimes against Azerbaijanis grew both in scale and number. Over 50,000 people were massacred on March 30 – April 1 in five major cities of Azerbaijan, with tens of thousands driven from their homes. Armenians set fire to homes and burned people alive. They destroyed national architectural treasures, schools, hospitals, mosques and other facilities, and left the greater part of Baku in ruins.

In 1919 and 1920, during its short-lived independence, the Democratic Republic of Azerbaijan
marked March 31st as the day of sorrow. After the Soviet regime was established, the Communist
Government did its best to erase this date from people’s memory, while continuing the policy of
resettlement and chipping away at Azerbaijan’s historic lands. Moscow-orchestrated 1920 transfer of the region of Zangazur to Armenia presents a vivid example.

New means came to be used for the further expansion of the policy of deporting Azerbaijanis
from these territories. To this end, the Armenians secured the adoption, on 23 December 1947, of a special decision by the Council of Ministers of the USSR on the resettlement of collective farm workers and other Azerbaijanis from the Armenian SSR to the Kura-Araks lowlands in Azerbaijan. Thus, in 1948-1953 150,000 Azerbaijanis living in the Soviet Armenia were deported, by hundreds of thousands, from their homes, to vacate lands for the Armenian newcomers from the Middle East.
All this further encouraged the appetite of the Armenian nationalists. In the late 1980’s they put
forward new territorial claims to its neighbor, instigating conflict in the Nagorno Karabakh region of
Azerbaijan. Under the guise of the confrontation it provoked, Armenia succeeded in driving away over a million Azerbaijanis, including more than 250 thousand from Armenia proper, from their homes. In 1990’s Armenians perpetrated crimes of war and other brutalities, including the notorious massacre of the civilian population of the town of Khojaly in 1992, when over 600 people were slaughtered in one night.

Armenians, who cleansed the surrounding territories, in their quest of territorial expansion, have
the audacity of claiming a status of a “genocide victim”. They persistently play the factor of their ethnic Diaspora in many countries around the globe, seeking foreign governments’ official recognition of their version of reality.

Yet, the trends of history are unmistakable, more and more countries witness firsthand that it was Armenia who brought policy of armed aggression, ethnic cleansing, and genocide into the new century.

In his address to the nation on the occasion the Day of Genocide of the Azerbaijanis on March
30th, President of Azerbaijan Ilham Aliyev reiterated the fact that “Leaderships of countries that have a significant influence on world politics, large sections of the public, international organizations increasingly recognize the Azerbaijani realities and openly regard Armenia as the aggressor state”.

The President honoured the memory of the victims of the genocide and wished the Azerbaijani
people every success in the solution of national goals.
Bron: KBNA
pi_36537476
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:28 schreef Airelle het volgende:
Dat gezever de hele tijd over 'er moet iets te kiezen zijn'. Dat weten we nu wel. Beloofd geen leuke aflevering van Nova Politiek te worden.
Saai inderdaad.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:39:33 #6
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36537550
Fuck it, ik kijk CANVAS.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_36537564
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Saai inderdaad.
Ach, Nederlanders voelen zich te goed om in een kas te gaan werken. Kunnen ze daar niet wat aan doen ofzo?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:41:17 #8
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36537593
Raaidekwoot-buiten-FOK
quote:
Ik ga een miljoen banen maken, en communisten kookten baby's.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:42:11 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36537616
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:41 schreef Floripas het volgende:
Ik ga verwend worden in bed....met kopjes thee.
Door Montov?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:42:41 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36537627
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:41 schreef Yildiz het volgende:
Raaidekwoot-buiten-FOK
[..]
Jezus.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:43:19 #12
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36537641
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jezus.
Bijna.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:49:29 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36537784
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:43 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Bijna.
Napoleon Bonaparte dan.
pi_36537809
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ach, Nederlanders voelen zich te goed om in een kas te gaan werken. Kunnen ze daar niet wat aan doen ofzo?
Als je te dicht bij de natuur komt kunnen hippies hun virus beter overdragen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:51:18 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36537833
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Napoleon Bonaparte dan.
Hint: pasta.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:55:24 #16
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36537933
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Hint: pasta.
Wikipedia geeft mij gelijk!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:56:27 #17
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36537967
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wikipedia geeft mij gelijk!
!!!!

pi_36538023
Die gast heeft de fucking tweede wereldoorlog nog bewust meegemaakt .
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:20:38 #23
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36538516
Beatrix is goud waard, ik mag hopen dat de opvolger het even goed gaat doen.
pi_36538799
het is wel een VVD avondje bij Raymann hoor Griffith geinterviewd door Quintis en nu Nicolai voor het blok
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:34:47 #26
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36538837
Trusten
pi_36539109
quote:
tja, wat zal Wiegel hierover gaan zeggen?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:57:57 #30
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36539353
Het pleit alleen maar voor je, als je niet weet wie Treble zijn.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:05:02 #31
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36539536
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef George-Butters het volgende:
Het pleit alleen maar voor je, als je niet weet wie Treble zijn.
Dat festival is vriendjespolitiek
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:28:48 #32
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36540301
Abou Jahjah moest me net deels gelijkgeven...

... wel een wolf in schaapskleren overigens.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:45:25 #34
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36540770
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef zakjapannertje het volgende:
DE Aboe Jahjah bestaat niet
Hij heeft zelfs een breezah vriendin, geblondeerd, hakken, strakke broek...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:50:00 #35
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36542168
stoere negert, Berends
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36542664
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36543124
Ja.
pi_36543841

Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36544661
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 06:58 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]

Goedemorgen!
Je veter zit los.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36544735
quote:
Iran vuurt voor radar onzichtbare raket af

Uitgegeven: 1 april 2006 06:57
Laatst gewijzigd: 1 april 2006 06:58

TEHERAN - Iran heeft vrijdag bij wijze van experiment een raket afgevuurd die onzichtbaar is op radarapparatuur. Dat heeft de staatstelevisie meegedeeld. De proef verliep succesvol. Het zou gaan om een Fajr-3-raket. De raket kan, volgens de mededeling, verscheidene doelen tegelijk aanvallen. Iran heeft het nieuwe type naar eigen zeggen zelf gebouwd.

De Verenigde Staten zien in de testlancering het bewijs dat Iran "een agressief militair wapenprogramma aan het opbouwen" is, zei een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag. Het wapenprogramma bevat "pogingen om massavernietigingswapens" te ontwikkelen, aldus de woordvoerder.

Wapenexperts
Wapenexperts uit onder meer Israël twijfelen aan de Iraanse lezing. De beschrijving van het projectiel lijkt op die van de Russische Iskander-E raketten, die echter niet in staat zijn meerdere doelen tegelijk te treffen, aldus Uzi Rubin.

"Het kan zijn dat ze bluffen", aldus de Israëliër. Mocht het waar zijn dat ze over dergelijke raketten beschikken, kan het niet zo zijn dat Iran ze zelf heeft geproduceerd zonder hulp van buiten. "Ik geloof absoluut niet dat ze zelf een dergelijke geraffineerde raket kunnen maken."
De VS hebben het weer over zichzelf .
pi_36544796
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je veter zit los.
Goed dat je me waarschuwt, ik had m'n nek wel kunnen breken!

Ik sta bij je in het krijt!

PS: Je hebt een zwarte vlek op je gezicht.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36544823
pi_36544882
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hij's de man .
Groot geworden met negerzoenen.
pi_36545203
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:50 schreef LexRex het volgende:

[..]

Als je te dicht bij de natuur komt kunnen hippies hun virus beter overdragen.
Grapjas .
pi_36545292
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Goed dat je me waarschuwt, ik had m'n nek wel kunnen breken!

Ik sta bij je in het krijt!

PS: Je hebt een zwarte vlek op je gezicht.
1 April.
pi_36545307
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ze? Stroop je mouwen 's op dan.
pi_36545340
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ze? Stroop je mouwen 's op dan.
Ik heb al werk .
pi_36545362
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

1 April.
Ik ben te dom en te traag voor grapjes, dat weet je toch?
pi_36545363
Maar ik bedoel natuurlijk dat als de lonen even hoog zijn, het voor nederlandse bedrijven niet zo aantrekkelijk is om bijv. Polen in dienst te nemen. En dan zit je dus nog met een probleem.

Zoals als gezegd gister in Nova.
pi_36545398
Ja, dan gaan de werkeloze jongeren zeker wel asperges steken, denkt Jan. Maar er is dan helemaal niks verandert.
pi_36545417
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben te dom en te traag voor grapjes, dat weet je toch?
Nu verwacht je zeker een X-Ray-antwoord.

Je bent niet alleen dom, maar ook nog een uitkeringtrekkende communist met Goebbels-trekjes.
pi_36545471
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je bent niet alleen dom, maar ook nog een uitkeringtrekkende communist met Goebbels-trekjes.

Maar deze domme sloof gaat even zichzelf naar de markt slepen, eten kopen voor manlief.
pi_36545768
quote:
Leve de hypotheekontwaarding

Iemand die nu kiest voor een nieuwe 30-jarige hypotheek kan er vergif op innemen dat er grote, hele grote veranderingen op stapel staan. Over dertig jaar is bijna alles anders. De gasbel in Slochteren is dan al jaren leeg. Net als vrijwel alle grote olievelden. De rol van de dollar en dus van Amerika is hoogstwaarschijnlijk een stuk kleiner dan nu het geval is. En er zijn veel, heel veel meer ouderen in de wereld. Daar moeten we natuurlijk voor zorgen maar vooral voor betalen.

Kortom grote veranderingen met grote gevolgen. Vrijwel zeker gaan we van een energiecrisis, een dollarcrisis en een vergrijzingcrisis meemaken. Voor huis en hypotheekbezitters is het daarom belangrijk eens stil te staan bij de mogelijke gevolgen daarvan. Eén ding is duidelijk, dit systeem zal onder grote druk komen te staan. En daarom zullen (centrale) bankiers doorgaan op de ingeslagen weg van steeds grotere geldcreatie tegen zo laag mogelijk rente. De korte rente kan lang laag blijven omdat deze door de centrale banken zelf wordt bepaald. Lees op descopist.nl het hele verhaal.
quote:
Leve de hypotheekontwaarding
Willem Middelkoop vrijdag, 24 maart 2006

Geldontwaarding betekent namelijk ook hypotheekontwaarding. In koopkracht omgerekend wordt u hypotheek steeds minder waard. Over 30 jaar lacht u om de hoogte van uw huidige tophypotheek. Net zoals u nu lacht om een tophypotheek van 100.000 gulden uit 1975.

Iemand die nu kiest voor een nieuwe 30-jarige hypotheek kan er vergif op innemen dat er grote, heel grote veranderingen op stapel staan. Over dertig jaar is bijna alles anders. De gasbel in Slochteren is dan al jaren leeg. Net als vrijwel alle grote olievelden. De rol van de dollar en dus van Amerika is hoogstwaarschijnlijk een stuk kleiner dan nu het geval is. En er zijn veel, heel veel meer ouderen in de wereld. Daar moeten we natuurlijk voor zorgen maar vooral voor betalen.
Kortom grote veranderingen met grote gevolgen. Vrijwel zeker gaan we van een energiecrisis, een dollarcrisis en een vergrijzingcrisis meemaken. Voor huis en hypotheekbezitters is het daarom belangrijk eens stil te staan bij de mogelijke gevolgen daarvan.

Eén ding is duidelijk, dit systeem zal onder grote druk komen te staan. En daarom zullen (centrale) bankiers doorgaan op de ingeslagen weg van steeds grotere geldcreatie tegen zo laag mogelijk rente. De korte rente kan lang laag blijven omdat deze door de centrale banken zelf wordt bepaald.
Dat kan omdat in dit financiële systeem geld uit het niets wordt gecreëerd. Een contante stroom van nieuw geld is de basis voor u en mijn hypotheek en de wereldwijde welvaart. Het systeem werkt zo, wereldwijd. In China, Japan en in de VS overal wordt geld gedrukt alsof het niets kost. Op de kosten van de geldpersen, het papier en de inkt na, is dat nog zo ook.

Elk jaar komt er bijvoorbeeld in de EU tien procent aan nieuwe leningen en hypotheken bij. Door extreme verlagingen van de korte rente proberen centrale banken huizenmarkten op peil te houden. Een inzakkende huizenmarkt zou na de beursdalingen levensgevaarlijk zijn voor dit financiële systeem.
Als de economie in de toekomst weer stagneert, zullen centrale banken de korte rente lang laag houden sterk om de economie en dus de huizenmarkt extra te stimuleren. Dat zagen we de afgelopen jaren ook al gebeuren. Al dat extra geld zorgt natuurlijk wel voor geldontwaarding. Slecht voor uw spaargeld maar goed voor u als huisbezitter.

U profiteert op twee manieren.
Geldontwaarding betekent namelijk ook hypotheekontwaarding. In koopkracht omgerekend wordt uw hypotheek steeds minder waard. Over 30 jaar lacht u om de hoogte van uw huidige tophypotheek. Net zoals u nu lacht om een tophypotheek van 100.000 gulden uit 1975.

De inflatie zorgt er ook voor dat de prijs van uw huis niet ver kan dalen. Met een beetje geluk blijven de prijzen jaarlijks met een paar procent stijgen. Maar een paar procent stijging dertig jaar lang zorgt wel voor een verdubbeling van de waarde van uw huis.

Maar wat gebeurt er als dit financiële kaartenhuis een keer ploft. Dat behoort zeker tot de mogelijkheden volgens kenners die ik daarnaar vraag. In dat geval ligt uw hypotheek bovenop de wereldwijde schuldenberg die alleen met een wereldwijde sanering weg te werken is.

En zo moet u maar denken, ze kunnen moeilijk iedereen uit zijn of haar huis zetten.
Mondiaal uithuilen en opnieuw beginnen is dat het devies.
pi_36545911
quote:
Vaarwel, Nederlandse industrie!
Mathijs Bouman donderdag, 30 maart 2006

De Nederlandse economie trekt aan en voor het eerst in jaren stijgt de werkgelegenheid weer. Vorig jaar eindigden we met 11.000 meer banen dan we begonnen, zo meldt het CBS vandaag. Maar de fraaie cijfers verbergen een dramatisch verhaal. Het verhaal van de razendsnel verdwijnende Nederlandse industrie.

De groei van de werkgelegenheid in 2005 komt geheel en al voor rekening van de zakelijke dienstverlening en de zorg. In andere sectoren van de economie liep de werkgelegenheid terug. Het snelst in de industrie waar het aantal banen vorig jaar met maar liefst 3,5 procent daalde. Die daling is allesbehalve een incident. Tussen 2001 en 2005 nam de werkgelegenheid in de industrie met meer dan 15 procent af.

Ergens in het begin van de jaren negentig is deze deďndustrialisatie van de Nederlandse economie begonnen. Voor die tijd was de groei van de industriële productie in de regel hoger dan, of in ieder geval gelijk aan, die van de Nederlandse economie als geheel. Vanaf begin jaren negentig bleef de groei van de industrie structureel achter bij die van de gehele economie. Nederland ging over van industrie op dienstverlening.

Dankzij het onvolprezen Statline – de via internet te raadplegen databank van het CBS – is deze stille, maar revolutionaire verandering van de structuur van de economie tot in detail te reconstrueren. Tussen 1993 en 2004 kwamen er in de economie 1,5 miljoen banen bij. In de industrie verdwenen er meer dan honderdduizend. Sommige sectoren werden in die periode feitelijk van de kaart geveegd. Zoals de sector Drukkerijen van verpakkingen waar de werkgelegenheid met meer dan 80 procent daalde, van 2600 naar 500 banen. En de Gebreide en gehaakte artikelenindustrie waar in 1993 nog bijna 3000 mensen werkten, en in 2004 nog maar 300. In de Keramische productenindustrie halveerde de werkgelegenheid van ruim 4000 naar 2000 banen. Het zijn natuurlijk geen sectoren waar beleidsmakers zich dagelijks druk om maken. En waarschijnlijk had u (net als ik) nog nooit een gedachte aan de Nederlandse Gebreide en gehaakte artikelenindustrie gewijd. Maar het zijn wel echte banen die verdwenen zijn, en samen vormen al die kleine industriële sectoren wel de ruggengraat van de Nederlandse industrie.

De achteruitgang van de werkgelegenheid in de industrie is een trend die niet te keren is. De opkomst van goedkope productieplaatsen in Azië zal de ontwikkelingen alleen maar versnellen. We zullen eraan moeten wennen: op enkele hooggespecialiseerde sectoren na, zal de industrie uit Nederland verdwijnen. Dat is geen drama, want de dienstensector zal voldoende nieuwe banen genereren, maar je mag er best een beetje weemoedig van worden.
pi_36546069
Ik doe ook aan sport! . Zie je inderdaad overal, die dingen.
pi_36546323
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:34 schreef zakjapannertje het volgende:
http://slashdot.org/ AAARGH mijn ogennnn!
In Amerika ook 1 april?
pi_36546371
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

In Amerika ook 1 april?
heb het nog niet kunnen ontdekken
pi_36546392
Al CIAda. Wat een geestige woordspeling.
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:49:56 #62
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36546540
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef RichardQuest het volgende:
Al CIAda. Wat een geestige woordspeling.
Het stak mij ook. Volgens mij heeft die samenzweringsfanaat niet door hoeveel onderzoek er naar dit fenomeen wordt gedaan. Maar wereldvreemdheid is een primaire vereiste in die kringen.
pi_36546582
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het stak mij ook. Volgens mij heeft die samenzweringsfanaat niet door hoeveel onderzoek er naar dit fenomeen wordt gedaan. Maar wereldvreemdheid is een primaire vereiste in die kringen.
Die kring = de FP.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:09:52 #64
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36547015
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:07 schreef pberends het volgende:
[knip]
[14.gif]
Lees voor de grap eens deze site. http://www.daanspeak.com/InterviewMiddelkoop02.html
Willem Middelkoop zit vol met krasse uitspraken. En je geposte artikel past in de lijn met zijn interview.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:29:46 #65
93744 Finder_elf_towns
pi_36547486
'Situatie A'damse Marokkanen weinig rooskleurig'
quote:
33% van de [Marokkaanse] lagere schoolkinderen wordt uitgesloten van de Cito-toets omdat zij een te laag niveau hebben;
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:40:41 #66
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36547813
.
pi_36547819
Het is toch eng? Rita Verdonk staat alleen bekend om haar anti-immigratie-houding -sommigen noemen het misschien standvastig en pro-duidelijkheid- en gelijk valt half rechts Nederland op z'n knieën, handen in het gezicht, Verdonk aanbiddend.
pi_36547823
Goedemorgen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:43:53 #70
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36547873
Het enige wat ze doet is mensen weren, aan integratie doet ze weinig tot niets. Maar ja, ferm, duidelijk, daadkracht, regels zijn regel etc. etc.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:45:42 #72
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:47:11 #73
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36547949
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

ctrl-f-topic
Jezelf al gevonden?
pi_36548011
Ik moet binnen een maand alles weten over de Nederlandse grammatica. Onderwerp; persoonsvorml gezegde (naamwoordelijk of werkwoordelijk); lijdend voorwerp; meewerkend voorwerp; voorzetselvoorwerp; bepaling van gesteldheid; bijwoordelijke bepaling (verdere specificatie niet nodig); tussenwerpsel; bijvoegelijke bepaling. Het redekundige deel. Nog taalkundig ook: werkwoord, bijvoeglijk naamwoord, voorzetsel, etc.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:59:19 #75
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548271
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:49 schreef Monidique het volgende:
Ik moet binnen een maand alles weten over de Nederlandse grammatica. Onderwerp; persoonsvorml gezegde (naamwoordelijk of werkwoordelijk); lijdend voorwerp; meewerkend voorwerp; voorzetselvoorwerp; bepaling van gesteldheid; bijwoordelijke bepaling (verdere specificatie niet nodig); tussenwerpsel; bijvoegelijke bepaling. Het redekundige deel. Nog taalkundig ook: werkwoord, bijvoeglijk naamwoord, voorzetsel, etc.
Dat moet geen probleem voor jou zijn - anders help ik je wel.
pi_36548289
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jezelf al gevonden?
Je kunt in de politiek beter gehaat worden toch?
pi_36548306
Met het uitwerpsel kan ik je wel helpen, M.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:01:12 #78
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548319
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:00 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je kunt in de politiek beter gehaat worden toch?
Het kan me niet schelen als ze me haatsen, als ze me maar vreeszen.
pi_36548559
Ik wil gewoon fysiek materiaal hebben, maar nu even snel op internet kijken, kan ook geen kwaad en ik heb dus al wat gevonden: http://www.cambiumned.nl/extraoefbrugklas.htm
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:14:24 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548619
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:12 schreef Monidique het volgende:
Ik wil gewoon fysiek materiaal hebben, maar nu even snel op internet kijken, kan ook geen kwaad en ik heb dus al wat gevonden: http://www.cambiumned.nl/extraoefbrugklas.htm
Dat kan.
Jij maakt al vrij weinig taalfouten. Ben je je daarvan bewust?
pi_36548678
Zal wel gevoel zijn.
pi_36548700
Oh F, ik moest even weg, ben nu weer online.
Ik ga pizza bakken maar de gist was op.

En de automatische verversing van gmail werk niet, is zeker ook een 1 april grap.
pi_36548714
Maar ik moet dus ergens in mei staatsexamen VWO Nederlands en Engels maken en daarnaast ook nog een grammaticatoets.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:18:34 #84
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548736
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:16 schreef Monidique het volgende:
Zal wel gevoel zijn.
Dat geeft je in ieder geval al impliciete macht over je taal.

Dan zal het met de rest ook wel goedkomen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:18:53 #85
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548748
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:17 schreef sigme het volgende:
Oh F, ik moest even weg, ben nu weer online.
Ik ga pizza bakken maar de gist was op.

En de automatische verversing van gmail werk niet, is zeker ook een 1 april grap.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:19:31 #86
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548764
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:17 schreef Monidique het volgende:
Maar ik moet dus ergens in mei staatsexamen VWO Nederlands en Engels maken en daarnaast ook nog een grammaticatoets.
Staatsexamen, is dat begrijpend lezen - luistertoets?
pi_36548815
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Staatsexamen, is dat begrijpend lezen - luistertoets?
Schriftelijk. Er zwerven vast wel exemplaren van vorige jaren op het internet.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:22:13 #88
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:23:04 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548851
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Schriftelijk. Er zwerven vast wel exemplaren van vorige jaren op het internet.
Dat kunnen we zo oefenen als je wilt.

Moet je die termen kennen, of ze alleen toepassen?

En je gaat dus studeren? Hoera! Wat?
pi_36548928
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat kunnen we zo oefenen als je wilt.

Moet je die termen kennen, of ze alleen toepassen?
"Het colloquium bestaat uit de ontleding van twee zinnen (redekundig, en ten dele ook taalkundig). Deze zinnen kunnen weer bijzinnen bevatten (die ook ontleed moeten worden)." De taalkundig te ontleden woorden zijn dan onderstreept. Daarnaast dus een schriftelijk examen Nederlands en Engels.
quote:
En je gaat dus studeren? Hoera! Wat?
Eerst de toets en de examens succesvol maken.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:28:53 #91
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36548977
Ontleed dit eens:

"De knalpijp kun je mij niet meer aansmeren, maar wellicht kunnen we een afspraak maken over het kapornament"?
pi_36548997
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:22 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
het artikel wat hier bij hoort
quote:
Debat over blote navels verhit Indonesië

Door Step Vaessen

01-04-2006
In Indonesië is een verhit debat uitgebroken over de omstreden anti-pornowet. De wet, die officieel pornografie en 'pornoactie' moet bestrijden, behelst niet alleen erotische afbeeldingen. Ook het kleedgedrag van vrouwen, kussen in het openbaar en sensuele bewegingen vallen eronder. Op het dragen van een minirok of een heupbroek staat bijvoorbeeld een gevangenisstraf van maximaal twaalf jaar.

Het wetsvoorstel is opgesteld door een speciale parlementscommissie onder leiding van islamitische partijen en de partij van president Susilo Bambang Yudhoyono. De president ergert zich groen en geel aan blote navels. Hij vertelde onlangs dat hij een zangeres die zou optreden in het paleis naar huis had gestuurd omdat haar navel zichtbaar was. Volgens de voorzitter van de parlementscommissie, Balkan Kaplele, moet de wet het morele verval in Indonesië tegengaan. "Onze religieuze leiders klagen dat ze geen vat meer hebben op de mensen. Er gebeuren afschuwelijk zaken in Indonesië op dit moment" klaagt hij.

Kanten blouse
Eén van de slachtoffers van de wet is de populaire zangeres Inul Daratista. Ze staat bekend om haar heupbewegingen en wordt daarom ook wel 'de Boor' genoemd. Haar optredens waar ze dangdut-liederen vertolkt, een soort Indiase disco, waren zelfs een belangrijke aanleiding om met de wet te komen. Maar zangeressen zoals zij trekken wel duizenden uitgelaten toeschouwers. Ook op televisie zijn talrijke shows te zien met schaars geklede dames.
Sensualiteit en erotiek zijn van oudsher nauw verbonden met de cultuur in Indonesië. De traditionele kledij van Javaanse dames, de kebaya, is een doorschijnende kanten blouse. Maar sinds de val van dictator Soeharto waait er een conservatieve islamitische wind door het land.

Vrijheid van godsdienst
Tegenstanders van de anti-pornowet zien de voorgestelde regelgeving vooral als een poging van conservatieve moslims om in het pluriforme Indonesië beetje bij beetje islamitische wetgeving in te voeren. Moderne moslims, vrouwen en kunstenaars hebben massaal geprotesteerd tegen de anti-pornowet. Ook buiten Java, op de eilanden Bali, Sulawesi, Papoea en Sumatra maakten mensen hun ongenoegen kenbaar, vooral in gebieden waar niet-moslims in de meerderheid zijn.

Ook is de angst groot dat de vrijheid van godsdienst, die sterk ligt verankerd in de Indonesische grondwet, in gevaar is. De hindoes op Bali vrezen dat de erotische afbeeldingen, die bij hun geloof horen, straks worden verboden. Op Bali en ook op het meest oostelijke eiland Papoea lopen vooral oudere vrouwen rond met ontbloot bovenlichaam, iets dat volgens het wetsvoorstel streng verboden is.

Zoenen
Na de vele protesten lijkt de parlementscommissie bereid om wijzigingen aan te brengen in het wetsvoorstel. Vooral de hoge straffen zouden worden weggehaald. "Ook mag een vrouw haar echtgenoot zoenen als ze hem ophaalt van het vliegveld" stelt voorzitter Kaplele iedereen gerust. Maar als het aan hem ligt, blijft het dragen van een minirok streng verboden. Duizenden conservatieve moslims zijn onlangs de straat opgegaan om de druk op te voeren. Het wachten is nu op het nieuwe voorstel van de commissie. De verwachting is dat het nog maanden duurt voor de anti-pornowet een feit is.
http://www.wereldomroep.n(...)ct20060328_antiporno
pi_36549067
Ik ben zojuist -tien minuten geleden- pas weer begonnen met het ophalen van de verloren kennis, dus erg goed gaat het nog niet en ik weet niet hoe het nou zit met bijzinnen. Persoonsvorm is 'kun', onderwerp is 'je', lijdend voorwerp is 'de knalpijp', meewerkend voorwerp is 'mij'. Gezegden moet ik nog even doornemen en volgens mij moet ik de "tweede" zin apart ontleden...
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:33:18 #94
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:34:01 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549127
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:31 schreef Monidique het volgende:
Ik ben zojuist -tien minuten geleden- pas weer begonnen met het ophalen van de verloren kennis, dus erg goed gaat het nog niet en ik weet niet hoe het nou zit met bijzinnen. Persoonsvorm is 'kun', onderwerp is 'je', lijdend voorwerp is 'de knalpijp', meewerkend voorwerp is 'mij'. Gezegden moet ik nog even doornemen en volgens mij moet ik de "tweede" zin apart ontleden...
Dat klopt, helemaal goed - en de tweede zin is de bijzin.
pi_36549160
Floripas, het wordt niks he?

Je bent te ver weg .
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:35:37 #97
93744 Finder_elf_towns
pi_36549170
Als ik nu Beethoven op Canvas hoor weet ik weer waarom klassieke muziek mijn "ding" is. De muzikale utopie van schoonheid en rust, wat ook weer een aanstekend effect op mijn stemming heeft.
pi_36549191
Ik vermoed dat 'utopie' niet het woord is dat je wilt gebruiken.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:37:35 #99
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549223
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36549248
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:37 schreef George-Butters het volgende:
Gefeliciteerd hč.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:39:15 #102
93744 Finder_elf_towns
pi_36549268
Nee inderdaad, laten wij het woord "samenvatting" gebruiken.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:39:27 #103
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549274
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:35 schreef sigme het volgende:
Floripas, het wordt niks he?

Je bent te ver weg .
Ben jij vanavond in de Oosterpoort?
pi_36549312
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ben jij vanavond in de Oosterpoort?
Ja. Afspraakje maken?
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:42:27 #105
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549350
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Gefeliciteerd hč.
Dank je! .

Het is wel een hele verrassing.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:43:15 #106
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549374
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Afspraakje maken?
Ja.

Kun jij hem ook vragen?
pi_36549404
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Afspraakje maken?
Ik moet er vandoor, schaapjes enzo. SMS me zonodig. Email zie ik eind van de middag anders wel.

pi_36549443
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja.
[afbeelding]
Kun jij hem ook vragen?
De stem van god?
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:46:16 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549444
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:42 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dank je! .

Het is wel een hele verrassing.
Waarmee, laif?
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:46:45 #110
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549457
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:46 schreef sigme het volgende:

[..]

De stem van god?
Ja!
[insert week-in-de-buik-emoticon]
pi_36549494
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moet er vandoor, schaapjes enzo. SMS me zonodig. Email zie ik eind van de middag anders wel.

zaterdag 1 april 2006 @ 13:48:29 #112
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549501
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarmee, laif?
Ik word vader!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:49:35 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549536
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:48 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik word vader!
Voor het eerst?
Gepland?

Check! Wat cool. Hoe ver is ze?
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:52:02 #114
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549598
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Voor het eerst?
Gepland?

Check! Wat cool. Hoe ver is ze?
ja

nee, foutje

Ze is 1 maand en 3 weken ongeveer. We vertrouwden het niet en toen kwam dus dit eruit...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36549615
We kunnen een kraamvisitefokmeet organiseren .
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:53:36 #116
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549635
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef RichardQuest het volgende:
We kunnen een kraamvisitefokmeet organiseren .
in Grunn!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36549637
Wow, Georgi. Bijna 26, werd natuurlijk ook wel eens tijd, .
pi_36549647
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef George-Butters het volgende:

[..]

in Grunn!
Nee man, sleep je kind maar naar een bruin café. Beschuit met biertjes.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:55:58 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549680
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef George-Butters het volgende:

[..]

ja

nee, foutje

Ze is 1 maand en 3 weken ongeveer. We vertrouwden het niet en toen kwam dus dit eruit...
Maar je bent er dus wel blij mee?

Moet je eigenlijk niet wachten met dit wereldkundig maken tot na de derdemaandsgrens?
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:56:12 #120
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549689
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef Monidique het volgende:
Bijna 26???

Ik ben al RUIM 26!

1 dag...
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:56:36 #121
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549697
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee man, sleep je kind maar naar een bruin café. Beschuit met biertjes.
Wordt het gedoopt met een dorpeltje bruine ale in de Kroeg van Klaas!
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:56:54 #122
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549703
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:55 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar je bent er dus wel blij mee?

Moet je eigenlijk niet wachten met dit wereldkundig maken tot na de derdemaandsgrens?
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben toch een man? Bovendien onervaren in deze tak van sport.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:57:10 #123
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549709
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef Monidique het volgende:
pi_36549717
quote:
William F. Buckley Jr., the longtime conservative writer and leader, said George W. Bush's presidency will be judged entirely by the outcome of a war in Iraq that is now a failure.

``Mr. Bush is in the hands of a fortune that will be unremitting on the point of Iraq,'' Buckley said in an interview that will air on Bloomberg Television this weekend. ``If he'd invented the Bill of Rights it wouldn't get him out of his jam.''
Heerlijk. Oerconservatieven die het zinkende schip verlaten.
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:57:33 #125
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549724
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben toch een man? Bovendien onervaren in deze tak van sport.
Tip: voor je houden tot na de driemaandengrens.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:00:51 #126
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36549808
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:16 schreef pberends het volgende:

[..]
Scheiße.
pi_36549811
Devil Driver - Driving Down The Darkness
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:01:42 #128
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36549830
okeee
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:02:21 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549841
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:00 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Scheiße.
Nee, cool juist.

Als ik een economisch stabiel leven had zou ik ook wel willen.
Iblardi trouwens ook wel. Dan nemen we het mee naar Costa Rica, mag jij ermee in de zon spelen de hele dag!
pi_36549844
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef George-Butters het volgende:

[..]

in Grunn!
Gefeliciteerd .
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:06:05 #131
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36549884
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, cool juist.

Als ik een economisch stabiel leven had zou ik ook wel willen.
Iblardi trouwens ook wel. Dan nemen we het mee naar Costa Rica, mag jij ermee in de zon spelen de hele dag!
Ik ga maar eens een andere studie kiezen dan.
pi_36549891
Bietje ouderwets stoken vinden ze niet meer kek.
Ik zoek een bepaald verhaal...
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:06:59 #133
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549899
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:06 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Haha, ik wil geen huismoeder worden. Zit ik daar de hele dag...
pi_36549941
quote:

[..]

De wereld is groot, Yildiz.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:09:29 #135
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36549959
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef George-Butters het volgende:
okeee
Ben je bijgelovig op enigerlei wijze?
pi_36549964
quote:

[..]

Weinig vrouwen in de huidige?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:10:57 #137
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36549994
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De wereld is groot, Yildiz.
1 april
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:11:32 #138
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36550007
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:09 schreef LexRex het volgende:

[..]

Weinig vrouwen in de huidige?
Da's techniek hé?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:12:04 #139
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:13:00 #140
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36550040
quote:

[..]

Ik word vader!
1 April.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:14:13 #141
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36550071
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Could've fooled me, el negro.
Ik ga maar even eten.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:14:35 #142
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550082
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Daar gaat het meestal mis volgens mij. Gefeliciteerd met je spruit ofzoiets.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:15:39 #143
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:19:20 #144
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36550171
Als het geen 1 aprilgrap is, gefeliciteerd GB!
pi_36550179
Ja, inderdaad, gefeliciteerd.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:19:50 #146
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550185
ik ben niet zo goed in dat 1 april gedoe. hm.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:20:35 #147
93744 Finder_elf_towns
pi_36550197
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Als het geen 1 aprilgrap is, gefeliciteerd GB!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:20:36 #148
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550198
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Tafkahs het volgende:
Laat me je nog eens voor SP-fascist uitmaken dan.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:20:46 #149
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36550206
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Tafkahs het volgende:
Geintje zeker?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:21:23 #150
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550221
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

nah, doe maar niet. Dan willen de anderen dat ook
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:21:58 #151
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36550232
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij is het veel erger, en ben je stiekem het Nieuwrechts 'Sjpreek Hollandsj' meisje.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:22:11 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36550236
quote:

[..]

Ik word vader!
Gefeliciteerd!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:22:21 #153
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550240
daar heb je de eerste al. Heb je nou je zin, vak F ?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:22:35 #154
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550246
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

nah, doe maar niet. Dan willen de anderen dat ook
Het was toch zo dat je op 1 april mocht flamen wat je wilde zonder consequenties?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:23:22 #155
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550265
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was toch zo dat je op 1 april mocht flamen wat je wilde zonder consequenties?
Even kijken. Nope. Pas als ik weg ben.
pi_36550288
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Volgens mij is het veel erger, en ben je stiekem het Nieuwrechts 'Sjpreek Hollandsj' meisje.
http://www.nieuwrechtsrotterdam.nl/
http://www.nieuwrechts.nl/
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:24:48 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550300
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Sěěěěěě----ěnds wanneah foelt u sich nie meah thčs in Rottuhdom!
Is ut die imom
Die zč dat ju ju fráw mog sloan!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:24:51 #159
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36550301
Het was weer kort maar hevig, ik ga schapies kijken.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:25:23 #160
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:25:46 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550322
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:24 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het was weer kort maar hevig, ik ga schapies kijken.
Veel plezier, geef ze een kusje van mij.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:26:00 #162
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36550327
quote:
Zie je wel? Ze moet toch ergens gebleven zijn?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:26:27 #163
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36550336
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Floripas het volgende:
Veel plezier, geef ze een kusje van mij.

pi_36550349
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Is er nog iets over van die partij?
Denk het niet....

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article266446.ece
quote:
Maar hij heeft er iets op gevonden: hij gaat rechten studeren.
. Inderdaad, Michiel, ga een vak leren. Alsjeblieft.
pi_36550361
Goede grap George.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:27:58 #166
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550369
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:23 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Even kijken. Nope. Pas als ik weg ben.
Er wacht een gewillige vrouw op je onder de Westertoren, Tafkahs.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:28:04 #167
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36550373
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Links en naief...
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:28:31 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550384
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Denk het niet....

[..]

Die houdt 't nog geen maand vol...
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:28:35 #169
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36550386
Moet ik weer de eerste zijn die zoiets doorziet, rechts realisme noemen ze dat toch?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:29:32 #170
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550408
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Denk het niet....

[..]

quote:
Hij heeft het gewoon veel te druk gehad, als eenmansfractie, en toen ging hij eindelijk eens op vakantie, en toen waren er weer de zomermaanden en... Nou ja, hij was te laat, sorry, maar die bonnetjes zijn er nu. Waarom nou een kort geding?
Waar zou hij naartoe zijn geweest Centerparcs ofzo ..?
quote:
Op een andere site met zijn naam wordt hij voortdurend zwartgemaakt. ‘Die zou ik eigenlijk een proces moeten aandoen’, zegt Smit. ‘Alleen: ook dat kost geld.’ Maar hij heeft er iets op gevonden: hij gaat rechten studeren.
Daar knelt het ..
pi_36550417
Oh Pracissor was me voor. Rechts realisme .

Ik ben zo cynisch dat 1 april me niets doet .
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:30:17 #172
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550428
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:28 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Links en naief...
Ja, heb je al een stijve?
Daar was het me eigenlijk om te doen natuurlijk.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:31:11 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550450
quote:
Moet ik weer de eerste zijn die zoiets doorziet, rechts realisme noemen ze dat toch?
Straks is 't wáár.
pi_36550483
GB en ik waren Floripas een beetje aan het pesten. (s)links dolletje verpest door rechts.
pi_36550486
quote:
Hehe, 1 april. Ik heb je wel door.
pi_36550489
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:58 schreef pberends het volgende:

[..]

De VS hebben het weer over zichzelf .
hoezo dat nou weer
quote:
31/03 VS plannen grootste niet-atomaire explosie ooit in Nevada-woestijn

De Verenigde Staten willen begin juni een zware conventionele bom testen in de staat Nevada. Dat melden Amerikaanse media vrijdag op basis van bronnen binnen het ministerie van Defensie.
Bedoeling van het Pentagon is te onderzoeken of ondergrondse doelwitten, zoals lanceerinstallaties, militaire hoofdkwartieren en wapendepots met traditionele wapens vernietigd kunnen worden. De test zal op 2 juni plaatsvinden op zo'n 150 kilometer van afstand van het gokparadijs Las Vegas. Het zal gaan om de grootste niet-atomaire explosie ooit in Nevada, zo luidt het.

Het Pentagon is er al langer over bezorgd dat er binnen het Amerikaanse wapenarsenaal geen wapens zijn die ondergrondse doelwitten kunnen treffen. Plannen voor de ontwikkeling van een speciale atoombom, de zogenoemde "Nuclear Bunker Buster", stuitten de afgelopen jaren steeds op tegenstand van het Congres.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)C-9752-B229B1690B23}
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:32:55 #177
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550493
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef RichardQuest het volgende:
GB en ik waren Floripas een beetje aan het pesten. (s)links dolletje verpest door rechts.
Ik krijg jou nog wel!
Hmpf.
pi_36550495
Krijgen niet relatief veel allochtonen met het straftrecht te maken dat ie rechten gaat studeren??
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:33:25 #179
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36550508
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

1 April.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36550540
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef Tafkahs het volgende:

Daar knelt het ..
Hij krijgt nog liever een bukake dan dat 'ie zwart wordt gemaakt
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:34:59 #181
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550541
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef pberends het volgende:
Krijgen niet relatief veel allochtonen met het straftrecht te maken dat ie rechten gaat studeren??
En is het dan positieve discriminatie voor het onderwijs dat juist Smith rechten gaat studeren? Ik zie 'm wel voor me als pro-deo advocaatje in een leisure suit bij het arrondissement, ja, edelachtbare, mijn client spreekt geen Rotterdams.
pi_36550546
Als je in OUD kijkt wil je uberhaupt toch geen kinderen meer .
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:35:17 #183
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36550555
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:33 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dit mysterie is ook weer opgelost.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:38:14 #184
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550621
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dit mysterie is ook weer opgelost.
Door jou ben ik CherryMoonTraxxx aan het flamen.
Je wordt bedankt, conchadetumadre.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:38:35 #185
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36550630
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Als je in OUD kijkt wil je uberhaupt toch geen kinderen meer .
Dat je die bevestiging uberhaupt nog nodig hebt

De feiten spreken voor zich, vrouw= krols vanwege een onderbuikgevoel
man zwicht onder een tig halve liters, probeert het een aantal keer, vindt dit wel een goede nieuwe levensstijl, vrouw raakt ineens wel zwanger, vrouw wordt lelijk, hormonen breken al het mooie af wat je ooit in je vrouw kon ontdekken, vrouw wordt dikker en zelfzuchtiger, man staat droog, vrouw baart kind(eren), man moet op z'n centen letten en verantwoordelijk zijn enzo..

Dat gun je je ergste vijand toch niet
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:40:28 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550672
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Door jou ben ik CherryMoonTraxxx aan het flamen.
Je wordt bedankt, conchadetumadre.
Oei, ik riskeer een ban.
Dat wordt de imitatione Maorijnissi doen en ff dimmen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:40:51 #187
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36550683
Ik heb promotie gekregen.
pi_36550687
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:

man zwicht onder een tig halve liters, probeert het een aantal keer, vindt dit wel een goede nieuwe levensstijl, vrouw raakt ineens wel zwanger, vrouw wordt lelijk, hormonen breken al het mooie af wat je ooit in je vrouw kon ontdekken, vrouw wordt dikker en zelfzuchtiger, man staat droog, vrouw baart kind(eren), man moet op z'n centen letten en verantwoordelijk zijn enzo..

Het ergste is nog wel na die fysieke aftakeling van vrouwen dat mensen met kinderen niets anders doen dan praten over kinderen .

Er is een ding erger dan kinderen en dat is praten over kinderen .
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:41:19 #189
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550689
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Reflecteer jij jouw ouders eens niet op de wereld, Mokumse revisionist.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:41:43 #190
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36550696
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:40 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb promotie gekregen.
Ik geloof niks meer.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:45:53 #191
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36550805

Dilbert blijft goed.
pi_36550975
Bij "Jullie worden individueel beoordeeld bij de presentatie" is het naamwoordelijk gezegde dan worden individueel beoordeeld, of worden beoordeeld? Ik zou voor het laatste gaan, omdat individueel iets zegt over het gezegde, niet over het onderwerp. Niet? Kortom, een bijwoordelijke bepaling?
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:55:24 #193
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551040
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:52 schreef Monidique het volgende:
Bij "Jullie worden individueel beoordeeld bij de presentatie" is het naamwoordelijk gezegde dan worden individueel beoordeeld, of worden beoordeeld? Ik zou voor het laatste gaan, omdat individueel iets zegt over het gezegde, niet over het onderwerp. Niet? Kortom, een bijwoordelijke bepaling?
Worden beoordeeld. Individueel is een bijwoord: "Jullie worden beoordeeld, op individuele wijze".

Ik moet toegeven: die is tricky.

Meer?
pi_36551063
Het was een citaat uit een e-mail, denk ik, die een vriend van me had gekregen, zei hij via MSN. Ik probeerde het voor de gein even te ontleden, .
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:57:46 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551090
Kijk, jullie worden niet individueel, maar jullie worden beoordeeld.
pi_36551098
Inderdaad...
pi_36551106
En Kijk is dan een tussenwerpsel...
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:58:54 #198
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36551117
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, heb je al een stijve?
Daar was het me eigenlijk om te doen natuurlijk.
Ik wacht nog steeds op je foto, dan praten we wel verder.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:59:34 #199
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36551134
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:56 schreef Monidique het volgende:
Het was een citaat uit een e-mail, denk ik, die een vriend van me had gekregen, zei hij via MSN. Ik probeerde het voor de gein even te ontleden, .
Toen wist je het, ik heb teveel vrije tijd!
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:59:34 #200
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36551135
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het ergste is nog wel na die fysieke aftakeling van vrouwen dat mensen met kinderen niets anders doen dan praten over kinderen .

Er is een ding erger dan kinderen en dat is praten over kinderen .
Verschrikkelijk, alsof het denken ook ineens stopt
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:59:46 #201
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551140
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:58 schreef Monidique het volgende:
En Kijk is dan een tussenwerpsel...
Een adhortatieve interjectie.
Bovenstaande zin is een anakolouth.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:00:25 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551153
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op je foto, dan praten we wel verder.
Je hebt mijn foto al eens gezien - hij is hier ook al onderdeel van debat geweest.
pi_36551155
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Toen wist je het, ik heb teveel vrije tijd!
Nou ja, eerder: ik wil eigenlijk toch wel die studie doen, laat ik eens oefenen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:00:58 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551166
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, eerder: ik wil eigenlijk toch wel die studie doen, laat ik eens oefenen.
Welke studie ga je doen?
Nederlands?
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:01:11 #205
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36551172
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je hebt mijn foto al eens gezien - hij is hier ook al onderdeel van debat geweest.
Ik hem em niet gezien, mailen mag ook.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:02:29 #206
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_36551202
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dan is het een klein beetje verantwoord.

Studie doen is oké, ik ga volgend jaar filosofie erbij doen.
pi_36551239
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Welke studie ga je doen?
Nederlands?
Geschiedenis.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:08:23 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551303
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Geschiedenis.
Oh, cool, welke richting wil je uit?
Dat heeft nogal invloed op de universiteit die je kiest.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:08:38 #209
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36551308
http://www.sp.nl/fun/politiq/
Ik kwam maar tot 106.
pi_36551325
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, cool, welke richting wil je uit?
Dat heeft nogal invloed op de universiteit die je kiest.
Ik heb nog niet helemaal besloten.
pi_36551457
"Zij wilde en ik wilde ook". Is en ik wilde ook dan een bijzin? Vast wel, wat anders...
pi_36551527
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:16 schreef Monidique het volgende:
"Zij wilde en ik wilde ook". Is en ik wilde ook dan een bijzin? Vast wel, wat anders...
Ja, het heeft een eigen persoonsvorm.
pi_36551559
Ja, uiteraard.
pi_36551577
mmmh, ik weet eigenlijk niet of het een bijzin is. Volgens mij is het gewoon een aparte zin. De twee zinnen zijn aan elkaar gekoppeld met het woord en.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:22:48 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36551611
quote:
Je was deelnemer 5873 sinds 25 september 2005.
Je hebt 10 vragen beantwoord in 53 pogingen.
Je PolitIQ is 350.
(waarbij een PolitIQ van 100 het gewogen gemiddelde van alle deelnemers is)
pi_36551742
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef Sidekick het volgende:
Ik kwam maar tot 106.
206 met hangen en wurgen , internationale vragen waren gelukkig een eitje
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:29:37 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551773
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef Sidekick het volgende:
Ik kwam maar tot 106.
quote:
Je hebt alle vragen gehad!
Bedankt voor het meedoen!
Je hebt 10 vragen beantwoord in 80 pogingen.
Je PolitIQ is 215.
pi_36551793
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:27 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

206 met hangen en wurgen ,
Yip.. 206 met wurgen
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:30:50 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551798
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:16 schreef Monidique het volgende:
Niet luisteren naar die idioot in die zuidwester.
Het zijn twee nevengeschikte zinnen.

Zij wilde. Ik wilde ook.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:32:41 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36551839
We zijn beiden deelnemer 5873.
pi_36551869
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
hm, hier ook...:
quote:
Je hebt 10 vragen beantwoord in 79 pogingen.
Je PolitIQ is 206.
pi_36551870
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ook...
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:34:48 #224
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36551890
ICT faalt nooit.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:35:43 #225
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36551906
Hoe moeilijk is het nou om een tellertje te maken.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:36:57 #226
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:37:30 #227
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551958
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik ook...
Gottegot, de SP understate eens. Dat is ook een primeur.
pi_36551967
In NOVA gister... van elke euro in de zak verdienen we 60% in het buitenland.

Net of het buitenland niet aan ons verdiend .
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:38:53 #229
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36551988
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:38 schreef pberends het volgende:
In NOVA gister... van elke euro in de zak verdienen we 60% in het buitenland.

Net of het buitenland niet aan ons verdiend .
Monidique, wat zeg je dan?
pi_36551993
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Niet luisteren naar die idioot in die zuidwester.
Het zijn twee nevengeschikte zinnen.

Zij wilde. Ik wilde ook.
nevengeschikte zinnen, dan had ik het goed he?
pi_36552016
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Monidique, wat zeg je dan?
dtdtdtdtdt
pi_36552061
Ik zeg: het maakt mij niet zoveel uit, ik ben de Wolf ondertussen wel gewend.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:41:39 #233
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36552072
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:39 schreef Jan_de_Hertog het volgende:

[..]

dtdtdtdtdt
Stil, dat moest Monidique zeggen!
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:42:05 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36552082
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:41 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg: het maakt mij niet zoveel uit, ik ben de Wolf ondertussen wel gewend.
Waarom moest het niet zo gespeld worden dan?
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:42:55 #235
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36552099
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:36 schreef Floripas het volgende:
Met welke user in de coalitie?

George Butters, ik krijg je nog wel voor die grap als ik eenmaal jouw baas ben.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36552164
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom moest het niet zo gespeld worden dan?
Stam + t is nog geen ontleden.
pi_36552294
quote:
Je hebt 10 vragen beantwoord in 84 pogingen.
Je PolitIQ is 202.
Er klopt iets niet! Floripas was ook deelnemer 5873!!! Het zoveelste bewijs dat ze bij de SP niet kunnen rekenen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:51:07 #238
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36552313
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Stam + t is nog geen ontleden.
Nee, maar om die regel te kunnen toepassen moet je het wel kunnen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:51:57 #239
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36552330
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Er klopt iets niet! Floripas was ook deelnemer 5873!!! Het zoveelste bewijs dat ze bij de SP niet kunnen rekenen.
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Gottegot, de SP understate eens. Dat is ook een primeur.
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:05:45 #240
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36552895
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:05 schreef Floripas het volgende:
Ik wil ook een burqa kopen!

[afbeelding]
Loop je wel het risico door mij met volle 7-up blikjes bekogeld te worden als je door de Haagse binnenstad loopt.

Vorige maand liep er dus zo'n kut met een Burqa op de Grote Marktstraat samen met 2 pyjama-mongolen met lange baard. Ik heb er een partij tegen staan schelden niet te weinig
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36552976
Stoer...
pi_36552993
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:17 schreef Monidique het volgende:
Stoer...
Oprecht
pi_36552997
Uiteraard. Oprecht stoer.
pi_36553013
Gelukkig is jouw dorpske gevrijwaard van dat soort mongolen.

En er dan wel een mening over willen hebben....
pi_36553038
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:18 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Gelukkig is jouw dorpske gevrijwaard van dat soort mongolen.
Gelukkig wel.
quote:
En er dan wel een mening over willen hebben....
O?
pi_36553065
Begin je nu over maagdelijkheid en bij je ouders wonen en gelly's Drenthe en de Hezbollah, wat gewoon een nazi-groep is? Want in dat geval bekijk ik wel gewoon een samenvatting van je oeuvre.
pi_36553101
Nee ik wilde eigenlijk over een woord beginnen wat al decennia in ongebruik is.

Of zo iets...
pi_36553121
Negerzoen?
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:23:05 #250
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36553142
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Loop je wel het risico door mij met volle 7-up blikjes bekogeld te worden als je door de Haagse binnenstad loopt.

Vorige maand liep er dus zo'n kut met een Burqa op de Grote Marktstraat samen met 2 pyjama-mongolen met lange baard. Ik heb er een partij tegen staan schelden niet te weinig
Jij gooit die blikjes dus?

Ze zal wel gelijk nar huis zijn gegan, denkende: "Ja, zo'n man is nu een exponent van de verlichtingsgedachte. Ik ben jarenlang onderdrukt; ik werp mijn ketenen af, mijn katoenen gevangenis wordt een stapel poetslappen. De gouden rede en de stralen van de menselijke rationaliteit die die man mij toonde, daar wil ik bijhoren."
pi_36553169
Wat trouwens niet wegneemt dat maagdelijkheid boven de 20 toch wel iets ergs is. Dat moeder natuur je zo met de neus op de feiten drukt dat je genen niet voortplantingswaardig zijn.
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:23:52 #252
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36553181
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:21 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Nee ik wilde eigenlijk over een woord beginnen wat al decennia in ongebruik is.
Lorgnet?
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:24:35 #253
93744 Finder_elf_towns
pi_36553209
quote:

[..]

Zijn er veel mensen in Den Haag die jouw voorbeeld volgen?
pi_36553242
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij gooit die blikjes dus?

Ze zal wel gelijk nar huis zijn gegan, denkende: "Ja, zo'n man is nu een exponent van de verlichtingsgedachte. Ik ben jarenlang onderdrukt; ik werp mijn ketenen af, mijn katoenen gevangenis wordt een stapel poetslappen. De gouden rede en de stralen van de menselijke rationaliteit die die man mij toonde, daar wil ik bijhoren."
Ik denk eerder dat de maximaal 25 jarige trut met de maximaal 20 jarige kutkneusjes die haar begeleiden dachten: kut dat expres provoceren kan je dus wel duur komen te staan. Laat ik voortaan maar gewoon normaal erbij gaan lopen ipv deze oorlogsverklaringsoutfit aan te doen.
pi_36553272
Ik denk het ook wel.

zaterdag 1 april 2006 @ 16:26:43 #256
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36553283
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de maximaal 25 jarige trut met de maximaal 20 jarige kutkneusjes die haar begeleiden dachten: kut dat expres provoceren kan je dus wel duur komen te staan. Laat ik voortaan maar gewoon normaal erbij gaan lopen ipv deze oorlogsverklaringsoutfit aan te doen.
Dus je denkt niet dat ze zich bevestigd voelen in hun vooroordelen betreffende de westerse maatschappij?
pi_36553320
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

er waren meer mensen die erbij kwamen en zeiden dat ze gewoon op moesten rotten met die burqa
pi_36553353
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus je denkt niet dat ze zich bevestigd voelen in hun vooroordelen betreffende de westerse maatschappij?
DAT interesseert me helemaal niets. ZIj willen provoceren met zo'n outfit, prima, dan moeten ze niet gaan huilen als ze daar reacties op krijgen. En ik pik een burqa gewoon niet, het staat wmb gelijk aan een SS-outfit aandoen en dan de straat op gaan.
pi_36553385
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:30:17 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36553405
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:28 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

DAT interesseert me helemaal niets. ZIj willen provoceren met zo'n outfit, prima, dan moeten ze niet gaan huilen als ze daar reacties op krijgen. En ik pik een burqa gewoon niet, het staat wmb gelijk aan een SS-outfit aandoen en dan de straat op gaan.
Weet je wat repressieve tolerantie is?

Weet je dat dat het beste heeft gewerkt tegen anti-parlementair links?
pi_36553502
pi_36553511
Juist ja, goed oké.
pi_36553535
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Floripas het volgende:

Weet je dat dat het beste heeft gewerkt tegen anti-parlementair links?
De NSDAP aan de macht laten komen heeft 'het beste' gewerkt?
pi_36553588
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Monidique het volgende:
Juist ja, goed oké.
pi_36553654
Nu wordt Voorbij Fok! boos.
pi_36553716
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:36 schreef Monidique het volgende:
Nu wordt Voorbij Fok! boos.
Zolang mamma maar niet boos wordt toch?
pi_36553752
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:38 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Zolang mamma maar niet boos wordt toch?
QED.
pi_36553783
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

QED.
Ja Ryan
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:45:43 #269
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36553915
quote:

[..]

Sneu.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:48:59 #270
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36553995
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

landelijk gezien zijn er 2.520 anderen die zijn voorbeeld volgen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:49:31 #271
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36554012
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

De NSDAP aan de macht laten komen heeft 'het beste' gewerkt?
Omdat vlak na de Tweede Wereldoorlog de communisten in bijna heel Europa bijna aan de macht kwamen? Die zich als enigen (toegegeven, naast de gereformeerden) echt serieus hebben verzet tegen de nazi's?
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:57:53 #272
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36554246
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:59:33 #273
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36554296
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:41 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ja Ryan
Triggershot vond jou provocatief en schold jou uit.

Ik zie het verschil tussen jullie beiden niet zo, eigenlijk.
pi_36554398
Je ziet wel vaker dat extremisten akelig bij elkaar liggen. Zie de nazi's en de communisten.
pi_36554829
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 15:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Monidique, wat is er grammaticaal fout aan deze koppeling?
Wat moet dat zijn. Nee. Hetgeen je nodig hebt, of wat je nodig hebt.
pi_36554878
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Omdat vlak na de Tweede Wereldoorlog de communisten in bijna heel Europa bijna aan de macht kwamen? Die zich als enigen (toegegeven, naast de gereformeerden) echt serieus hebben verzet tegen de nazi's?
Ja kunst, het waren bijna gelijke ideologieen. Trouwens, in heel Europa? In heel door de Sovjet-Unie bezet Europa bedoel je: opgelegd door de Communisten zelf! Buiten dat gebied is in geen enkel land een communistische regering aan de macht gekomen (en nee, Joegoslavie was wel degelijk bezet door het Rode Leger).
pi_36554912
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:59 schreef Floripas het volgende:

Ik zie het verschil tussen jullie beiden niet zo, eigenlijk.
Het verschil is dat ik jou als gelijkwaardig mens zie terwijl Triggershot je als baby-fabriek ziet.
pi_36554932
Niet in Albanië.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:25:25 #279
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36554943
zo, net een gebakken scholletje van middelmatige grootte gegeten, 3 euri 50 !!! De euro is van ons allemaal
pi_36554974
Ik ben trouwens blij dat de grenzen open gaan voor de Polen. Ze zijn nu al veruit de grootste nieuwe bevolkingsgroep in Den Haag en hebben de Turken al overtroffen qua winkeltjes en zo. Sinds zij er bij komen begint de stad er weer een beetje Europees uit te zien en blijkt maar weer dat niet alle meisjes van 20 met een buitenlandse achtergrond er in zwarte doodsgewaden bij hoeven te lopen, zelfs als het 30 graden is buiten en het zweet van onder die vlooiendoeken uit puilt.
Polen
pi_36554993
Alleen een beetje jammer van die vierkante hoofden, hč...
pi_36555018
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:
Alleen een beetje jammer van die vierkante hoofden, hč...
Je kan tenminste hun hoofden zien. Die zitten niet verstopt onder 5 lagen rouwgewaad dus...
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:28:21 #283
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36555026
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Ik ben trouwens blij dat de grenzen open gaan voor de Polen. Ze zijn nu al veruit de grootste nieuwe bevolkingsgroep in Den Haag en hebben de Turken al overtroffen qua winkeltjes en zo. Sinds zij er bij komen begint de stad er weer een beetje Europees uit te zien en blijkt maar weer dat niet alle meisjes van 20 met een buitenlandse achtergrond er in zwarte doodsgewaden bij hoeven te lopen, zelfs als het 30 graden is buiten en het zweet van onder die vlooiendoeken uit puilt.
Polen
Hoe ziet een Europees stadje er eigenlijk uit Is dat een soort van franchising?
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:30:06 #284
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36555081
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Als een wijk in Brussel.
pi_36555098
En in Griekenland, dat niet bevrijdt werd door de Russen, was er, gezien de burgeroorlog, ook een krachtige communistische beweging. Alleen verloren ze. Godzijdank.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:33:17 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36555165
De communisten zijn er echter nog wel de op 2 na grootste partij.
pi_36555169
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat is dit voor extreem domme vraag?
pi_36555225
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Polen
En... de gemiddelde Pool die ik ken spreekt na 1 jaar in NL redelijk goed NLs, vele, vele malen beter als een zooi Turken en Marocs die hier al 20 jaar wonen.
pi_36555279
Iemand het nieuws nog gezien?

Ik hoor hier net dat de vrouw van Wilders gearresteerd is.
pi_36555303
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:38 schreef MrBean het volgende:
Iemand het nieuws nog gezien?

Ik hoor hier net dat de vrouw van Wilders gearresteerd is.
hihi
pi_36555308
1 april is trouwens een kutdag...
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:39:50 #292
93744 Finder_elf_towns
pi_36555319
1 april !!!!!!!!!!1111!!!1!one1!luv~!!
pi_36555324
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:39 schreef Monidique het volgende:
Heb jij ooit wel eens een mooie dag dan?
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:40:50 #294
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36555347
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Wat is dit voor extreem domme vraag?
Eentje die ik niet kan beantwoorden. Jij wel?
pi_36555351
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Heb jij ooit wel eens een mooie dag dan?
Ik wel, hoor.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:41:09 #296
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36555360
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Als een wijk in Brussel.
Met uitgefikte auto's enzo ?
pi_36555366
Er moet eens een ramp gebeuren op 1 april ...

"Snel! Evacueer! Verlaat uw huis! Er komt een vloedgolf aan!"
- "Haha! Overtuigend."
"Nee, echt!"
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:41:39 #298
93744 Finder_elf_towns
pi_36555372
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:39 schreef Monidique het volgende:
06 / 06 / 2006 gaat nog veel "kutter" worden:

* 222 days from the Muslim riots in Paris;
* 333 days from the London Train Bombings;
* 444 days from the second anniversary of the Iraq Invasion;
* 555 days from November 28, 2004 (the 333rd day of the year, with 33 remaining);
* 666 in the date pattern and the pattern until the end of the Mayan calendar;
* 777 days from the foiled Sears Tower Attack.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:42:55 #299
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36555416
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:41 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Met uitgefikte auto's enzo ?
Ondermeer.
pi_36555424
quote:
From and including: Tuesday, July 7, 0005 (Julian calendar)
To, but not including : Sunday, June 6, 0006 (Julian calendar)

It is 334 days from the start date to the end date, but not including the end date
pi_36555745
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:30 schreef Monidique het volgende:
En in Griekenland, dat niet bevrijdt werd door de Russen, was er, gezien de burgeroorlog, ook een krachtige communistische beweging. Alleen verloren ze. Godzijdank.
M?
Stress? Teveel studie leidt tot blindheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')