Weet je zeker dat je aan de thee zit?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef Montov het volgende:
de zon in een blauwe lucht
Ik wil graag dat dit topic in het allebeste forum staat, dus ik hoop dat ik hier goed zit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:12 schreef buzzer het volgende:
zit je wel in het goede forum ?
De momenten dat ik geen thee drink bedoel je? Het is nu even te pijnlijk om daar over door te gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:39 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Je mist iets.
Je hebt negatieve ervaringen nodig om optimaal van het positieve te kunnen genieten.
Zo voel ik me als ik slotjes zetquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef Montov het volgende:
Balans, in goeden doen zijn, gelukkig, zaligheid, welzijn, magistraal, goedheid, fantastisch, kiplekker, intens, geweldig, vrede, hemels, lekker, plezier, blijdschap, tevredenheid, Goddelijk, vrolijkheid, enthousiasme, waardevol, gedreven, volmaakt, vertrouwen, evenwicht, waarheid, feest, schoonheid, wijsheid, liefde, vreugde, hartverwarmend, kracht, zuiverheid, de zon in een blauwe lucht, overvloed, optimisme, energiek, ontspanning, deskundigheid. Perfectie.
er zit muziek inquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:49 schreef Montov het volgende:
Denkend aan thee zie ik Goddelijk vocht
traag door mijn slokdarm vloeien.
*stil* *mooi*
schopje uvtquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:54 schreef Tristessa het volgende:
Zit er elesdee in je thee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |