Ben jij vanavond in de Oosterpoort?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:35 schreef sigme het volgende:
Floripas, het wordt niks he?
![]()
Je bent te ver weg.
Ja. Afspraakje maken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij vanavond in de Oosterpoort?
Ik moet er vandoor, schaapjes enzo. SMS me zonodig. Email zie ik eind van de middag anders wel.quote:
De stem van god?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.
[afbeelding]
Kun jij hem ook vragen?
Waarmee, laif?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dank je! .
Het is wel een hele verrassing.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moet er vandoor, schaapjes enzo. SMS me zonodig. Email zie ik eind van de middag anders wel.
jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voor het eerst?
Gepland?
Check! Wat cool. Hoe ver is ze?
in Grunn!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef RichardQuest het volgende:
We kunnen een kraamvisitefokmeet organiseren.
Maar je bent er dus wel blij mee?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ja
nee, foutje
Ze is 1 maand en 3 weken ongeveer. We vertrouwden het niet en toen kwam dus dit eruit...
Bijna 26???quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef Monidique het volgende:
Wow, Georgi. Bijna 26, werd natuurlijk ook wel eens tijd,.
Wordt het gedoopt met een dorpeltje bruine ale in de Kroeg van Klaas!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee man, sleep je kind maar naar een bruin café. Beschuit met biertjes.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je bent er dus wel blij mee?
Moet je eigenlijk niet wachten met dit wereldkundig maken tot na de derdemaandsgrens?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef Monidique het volgende:
Wow, Georgi. Bijna 26, werd natuurlijk ook wel eens tijd,.
Heerlijk. Oerconservatieven die het zinkende schip verlaten.quote:William F. Buckley Jr., the longtime conservative writer and leader, said George W. Bush's presidency will be judged entirely by the outcome of a war in Iraq that is now a failure.
``Mr. Bush is in the hands of a fortune that will be unremitting on the point of Iraq,'' Buckley said in an interview that will air on Bloomberg Television this weekend. ``If he'd invented the Bill of Rights it wouldn't get him out of his jam.''
Tip: voor je houden tot na de driemaandengrens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Ik ben toch een man? Bovendien onervaren in deze tak van sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |