Dat festival is vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef George-Butters het volgende:
Het pleit alleen maar voor je, als je niet weet wie Treble zijn.
Hij heeft zelfs een breezah vriendin, geblondeerd, hakken, strakke broek...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef zakjapannertje het volgende:
DE Aboe Jahjah bestaat niet
De VS hebben het weer over zichzelfquote:Iran vuurt voor radar onzichtbare raket af
Uitgegeven: 1 april 2006 06:57
Laatst gewijzigd: 1 april 2006 06:58
TEHERAN - Iran heeft vrijdag bij wijze van experiment een raket afgevuurd die onzichtbaar is op radarapparatuur. Dat heeft de staatstelevisie meegedeeld. De proef verliep succesvol. Het zou gaan om een Fajr-3-raket. De raket kan, volgens de mededeling, verscheidene doelen tegelijk aanvallen. Iran heeft het nieuwe type naar eigen zeggen zelf gebouwd.
De Verenigde Staten zien in de testlancering het bewijs dat Iran "een agressief militair wapenprogramma aan het opbouwen" is, zei een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag. Het wapenprogramma bevat "pogingen om massavernietigingswapens" te ontwikkelen, aldus de woordvoerder.
Wapenexperts
Wapenexperts uit onder meer Israël twijfelen aan de Iraanse lezing. De beschrijving van het projectiel lijkt op die van de Russische Iskander-E raketten, die echter niet in staat zijn meerdere doelen tegelijk te treffen, aldus Uzi Rubin.
"Het kan zijn dat ze bluffen", aldus de Israëliër. Mocht het waar zijn dat ze over dergelijke raketten beschikken, kan het niet zo zijn dat Iran ze zelf heeft geproduceerd zonder hulp van buiten. "Ik geloof absoluut niet dat ze zelf een dergelijke geraffineerde raket kunnen maken."
Goed dat je me waarschuwt, ik had m'n nek wel kunnen breken!quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:50 schreef LexRex het volgende:
[..]
Als je te dicht bij de natuur komt kunnen hippies hun virus beter overdragen.
1 April.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed dat je me waarschuwt, ik had m'n nek wel kunnen breken!
Ik sta bij je in het krijt!
PS: Je hebt een zwarte vlek op je gezicht.
Ze? Stroop je mouwen 's op dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, Nederlanders voelen zich te goed om in een kas te gaan werken. Kunnen ze daar niet wat aan doen ofzo?
Ik heb al werkquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze? Stroop je mouwen 's op dan.
Ik ben te dom en te traag voor grapjes, dat weet je toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |