ik ga voor Aart-Jan ''ik kijk altijd zelfingenomen want ik trap mensen de bijstand in'' de Geusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:36 schreef Floripas het volgende:
Stel, je mag naast een pro-stem ook nog een anti-stem uitbrengen bij de verkiezingen. Daarmee annihileer je de helft van een prostem. (Bij wijze van gedachtespel, hoor, ik hoef niet zo'n systeem).
Naar wie zou je antistem bij de landelijke verkiezingen dan gaan?
TS begint:
Marco "Moslims ademen teveel CO2 uit" Pastors.
En als die niet landelijk gaat, dan:
Maxime "leugens, leugens, leugens" Verhagen.
Leef je uit, dot.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Hans Fukkin Marktwerking Hoogervorst
Mag het echt maar 1 zijn Floripas?
Ik denk dat de PvdA en D66 anders ook op behoorlijk wat antistem kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef frankium het volgende:
leuk, dan houden we dus alleen partijen over zonder mening. Dan wordt pvda helemaaaal de grootste
Nee. Maar leuk wordt zo'n topic wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:05 schreef MrBean het volgende:
Zou dat een goed idee zijn? Zo'n antistem?
Nee nee nee, dat moet anders:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk Femke.
Je moet een persoon kiezen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:09 schreef frankium het volgende:
En natuurlijk tegen de SP.
[afbeelding]
Precies! Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee-hee.
Dat moet je zo doen.
Hans "Billie Turf" van Baalen
Diederik "mwáááá gertjééé" samsomquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Diederik "wind" Samson
Hallo, ik ben I.R. 'ik conformeer me niet en ben jong en wild en stem toch op Balkenende' Baboon.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat moet anders:
Femke "ik noem mijn kinderen naar honden" Halsema.
Wow, interessant zeg. Kun je dat mij ook leren? Ik wil ook net zo anders zijn als jou.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo, ik ben I.R. 'ik conformeer me niet en ben jong en wild en stem toch op Balkenende' Baboon.
achjah, volgens mij snappen sommigen het niet.quote:
of Maria ''intelligent Design is ook wetenschap'' van der hoevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:21 schreef Tafkahs het volgende:
Maria "het onderwijs is een soort praktijkinstelling" van der Hoeven
Daar heeft ze het opeens nooit meer over ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
of Maria ''intelligent Design is ook wetenschap'' van der hoeven
vreemd he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
Daar heeft ze het opeens nooit meer over ...
Wat jong en hip is hij tochquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:20 schreef MrBean het volgende:
Maxime "Lekker chillen! Verhagen
enquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:02 schreef HenryHill het volgende:
Ik nomineer bij deze Piet-Hein-1984-Donner
Piet Hein "Slag Bij Matanzas 1628, jonger van geest ben ik niet" Donnerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:02 schreef HenryHill het volgende:
Constant "Typetje van Kees van Kooten" Kustersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een hekel aan Jan Marijnisse, en haat alle vormen van communisme met een passie, maar als er eentje is die ik écht een nekschot gun dan is het het Constant Kusters van de NVU
Leuk, haal de nazi's er maar weer bij....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Aart-Jan "Ziek zijn is zo'n ongegeneerd schofterige zwakte, ruim baan voor de Arbeitseinsatz" De Geus
Maria " Ik heb geen ID wat ik hier doe" van der Hoevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
vreemd he?![]()
Maria'' ik weet ook niet waarom ik minster ben'' van der hoeven
of: maria ''minder natuurkunde en wiskinde op het middelbaar onderwijs zal die evoluisten leren'' van der hoeven
of: Maria'' mijn ingrepen in het onderwijs zijn een gevolg van de evolutie op mijn denkvermogen'' van der hoeven
zal ik stoppen?![]()
Fok! ik trapte er nog in ook, zat al flink te godverenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:59 schreef HenryHill het volgende:
Verrek, het is 1 april hoor... de forum foutmeldingen vliegen je om de oren![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:24 schreef SjonLok het volgende:
Jan "De armoede neemt toe!" Marijnissen
Ja. Ik kom nu al blinde muren en hoge lantarenpalen tekort.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
florispas is een lijstje aan het aanleggen wie er te arresteren zijn na de verkiezingsoverwinning van Links?
Nu heb ik het.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:09 schreef Aurelianus het volgende:
Jan "ik eet jonge kinderen en vergiftig de waterput omdat ik nou eenmaal de antichrist ben" Marijnissen.
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mat "chauffeur van" Herben
Denk het ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij is in de war met Smolders denk ik...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria ''ik ben het levende bewijs dat de evolutietheorie onzin is'' van der hoeven
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria '' ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is inteligent'' van der Hoeven
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wow, interessant zeg. Kun je dat mij ook leren? Ik wil ook net zo anders zijn als jou.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria'' ik weet ook niet waarom ik minster ben'' van der hoeven
of: maria ''minder natuurkunde en wiskinde op het middelbaar onderwijs zal die evoluisten leren'' van der hoeven
of: Maria'' mijn ingrepen in het onderwijs zijn een gevolg van de evolutie op mijn denkvermogen'' van der hoeven
zal ik stoppen?![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria ''Darwin draait zich om in zijn graf als hij weet dat ik minister ben '' van der Hoeven
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria ''Welk Intelligent design mij heeft aangesteld is me een raadsel'' van der Hoeven
quote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria '' Mijn ministerie ziet er uit als een irreducible complexity system'' van der Hoeven
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria '' ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is inteligent'' van der Hoeven
Ik zie het al, dat wordt een CDA stem in 2007.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria ''ik ben het levende bewijs dat de evolutietheorie onzin is'' van der hoeven
quote:Op zondag 2 april 2006 16:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik zie het al, dat wordt een CDA stem in 2007.![]()
Pssst, volgens mij is zij juist dunner geworden van het kinderen baren...quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef stukovich het volgende:
Wat dacht je van:
Sharon "Ik ben jaloers op vrouwen die kinderen baren en dun blijven, daarom pak ik ze op een andere manier terug" Dijksma
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:14 schreef One_of_the_few het volgende:
Johan'' USB stick met burgerrechten en de AIVD'' Remkes
Sharon is niet iemand die baart, maar iemand die werpt.quote:Op maandag 3 april 2006 09:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pssst, volgens mij is zij juist dunner geworden van het kinderen baren...![]()
"Bigt"quote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sharon is niet iemand die baart, maar iemand die werpt.
"Jongt"quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:38 schreef speknek het volgende:
Agnes "Haha ze dachten me weg te promoveren naar een flut ministerie, maar ik verkondig m'n abjecte mening wel gewoon aan buitenlandse kranten alsof ik belangrijk ben" van Ardenne.
Jij hebt echt geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Jan "Weg met die Polen" Marijnissen
Femke "Lekker bomen knuffelen" Halsema
Oke "leukere"quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor humor.
Jan "Lambiek is er niks bij" Marijnissen
Femke "Jurkjes voor wat kwetsbaar is" Halsema
Da's al beter, al zijn er leukere te bedenken.
Wouter "Ik draai om de inhoud heen" Bosquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Urquhart het volgende:
Mark "De Amerikaanse verkiezingen draaien om de inhoud" Rutte
Schrijf je Cruyff nou express verkeerd?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke nog een poging dan
Hans "Ik heb net zoveel gelijk als Johan Kruijf" Wiegel
quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef stukovich het volgende:
Wat dacht je van:
Sharon "Ik ben jaloers op vrouwen die kinderen baren en dun blijven, daarom pak ik ze op een andere manier terug" Dijksma
eerder Hans "als orakel voorspel ik dat ik even vaak in de politiek terug ga komen als dat ik onderkinnen heb" Wiegelquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke nog een poging dan
Hans "Ik heb net zoveel gelijk als Johan Kruijf" Wiegel
Rita "ik val ook op mannen net als Fortuyn" Verdonk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Rita ''Het verschil met fortuyn is dat ik niet val op mensen van het eigen geslacht'' Verdonk
Flori"de beste stuurlui staan aan wal"pas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef Speth het volgende:
Sp "Ik heb nog geen enkel grappig citaat voorbij zien komen" eth
Martijn "Ik kan geen volledige zin geformuleerd krijgen" 77quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Jan "Ik heb altijd tegen het voorstel van anderen" Marijnisen
Ik bedoelde natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Martijn "Ik kan geen volledige zin geformuleerd krijgen" 77
Dat is eveneens geen correcte zin, in zowel grammaticaal opzicht, als het gebruik van zegswijzen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Jan "Straks staat Nederland net zo rood als ons logo is" Marijnisen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:04 schreef Urquhart het volgende:
Alexander "Laten we lekker vies en vunzig doen. Stem D66" Pechtold
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
Hans Fukkin Marktwerking Hoogervorst
Mag het echt maar 1 zijn Floripas?
deze 2quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:02 schreef HenryHill het volgende:
Zei die dat?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Urquhart het volgende:
dit wordt hemquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:17 schreef MrBean het volgende:
Mark "Maar je kan toch gewoon vragen of je papa wat geld overm ... eeeh eeh .. .ik bedoel je kan toch gewoon lenen bij een bank, IBG of andere pauperinstelling?" Rutte
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:40 schreef Perico het volgende:
[..]
Piet Hein "Slag Bij Matanzas 1628, jonger van geest ben ik niet" Donner
Rutte "De Nederlandse politiek moet weer over de inhoud gaan...... bla bla bla inhoud, dit dat inhoud....... zus zo inhoud...... bla bla bla inhoud..... mensen het moet weer over de inhoud gaan...."quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Urquhart het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:05 schreef Paramnesia het volgende:
Pim "Eerst nemen we ze in de kont en dan zetten we ze het land uit" Fortuyn
of eimert "Niks tegen homo's, zolang ze maar niet aan dit kabinet zitten"van Middelkoopquote:Op donderdag 25 september 2008 09:53 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Of: Eimert "ik hou alleen van onzichtbare gezaghebbers" van Middelkoop.
nee, moet zoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:06 schreef DrPwn het volgende:
diederik samson, niet om wat 'ie wil maar omdat je aan 'm kan zien dat hij het niet ECHT wil maar gewoon een ordinair managertje is wat wil incashen op een modeverschijnsel
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:52 schreef Oud_student het volgende:
En genomineerd op 1
Maxime "Daar koop ik never nooit een 2e hands auto van" Verhagen
Buiten mededinging:
Wynand "RARA wie ben ik" Duyvendak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |