Daar heeft ze het opeens nooit meer over ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:38 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
of Maria ''intelligent Design is ook wetenschap'' van der hoeven
vreemd he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
Daar heeft ze het opeens nooit meer over ...
Wat jong en hip is hij tochquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:20 schreef MrBean het volgende:
Maxime "Lekker chillen! Verhagen
enquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:02 schreef HenryHill het volgende:
Ik nomineer bij deze Piet-Hein-1984-Donner
Piet Hein "Slag Bij Matanzas 1628, jonger van geest ben ik niet" Donnerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:02 schreef HenryHill het volgende:
Ik nomineer bij deze Piet-Hein-1984-Donner
Constant "Typetje van Kees van Kooten" Kustersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een hekel aan Jan Marijnisse, en haat alle vormen van communisme met een passie, maar als er eentje is die ik écht een nekschot gun dan is het het Constant Kusters van de NVU
Leuk, haal de nazi's er maar weer bij....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:56 schreef Perico het volgende:
Aart-Jan "Ziek zijn is zo'n ongegeneerd schofterige zwakte, ruim baan voor de Arbeitseinsatz" De Geus
Maria " Ik heb geen ID wat ik hier doe" van der Hoevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
vreemd he?![]()
Maria'' ik weet ook niet waarom ik minster ben'' van der hoeven
of: maria ''minder natuurkunde en wiskinde op het middelbaar onderwijs zal die evoluisten leren'' van der hoeven
of: Maria'' mijn ingrepen in het onderwijs zijn een gevolg van de evolutie op mijn denkvermogen'' van der hoeven
zal ik stoppen?![]()
Fok! ik trapte er nog in ook, zat al flink te godverenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:59 schreef HenryHill het volgende:
Verrek, het is 1 april hoor... de forum foutmeldingen vliegen je om de oren![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:24 schreef SjonLok het volgende:
Jan "De armoede neemt toe!" Marijnissen
Ja. Ik kom nu al blinde muren en hoge lantarenpalen tekort.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
florispas is een lijstje aan het aanleggen wie er te arresteren zijn na de verkiezingsoverwinning van Links?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |