quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wow, interessant zeg. Kun je dat mij ook leren? Ik wil ook net zo anders zijn als jou.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria'' ik weet ook niet waarom ik minster ben'' van der hoeven
of: maria ''minder natuurkunde en wiskinde op het middelbaar onderwijs zal die evoluisten leren'' van der hoeven
of: Maria'' mijn ingrepen in het onderwijs zijn een gevolg van de evolutie op mijn denkvermogen'' van der hoeven
zal ik stoppen?![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria ''Darwin draait zich om in zijn graf als hij weet dat ik minister ben '' van der Hoeven
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria ''Welk Intelligent design mij heeft aangesteld is me een raadsel'' van der Hoeven
quote:Op zondag 2 april 2006 12:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria '' Mijn ministerie ziet er uit als een irreducible complexity system'' van der Hoeven
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria '' ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is inteligent'' van der Hoeven
Ik zie het al, dat wordt een CDA stem in 2007.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Maria ''ik ben het levende bewijs dat de evolutietheorie onzin is'' van der hoeven
quote:Op zondag 2 april 2006 16:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik zie het al, dat wordt een CDA stem in 2007.![]()
Pssst, volgens mij is zij juist dunner geworden van het kinderen baren...quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef stukovich het volgende:
Wat dacht je van:
Sharon "Ik ben jaloers op vrouwen die kinderen baren en dun blijven, daarom pak ik ze op een andere manier terug" Dijksma
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:14 schreef One_of_the_few het volgende:
Johan'' USB stick met burgerrechten en de AIVD'' Remkes
Sharon is niet iemand die baart, maar iemand die werpt.quote:Op maandag 3 april 2006 09:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pssst, volgens mij is zij juist dunner geworden van het kinderen baren...![]()
"Bigt"quote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sharon is niet iemand die baart, maar iemand die werpt.
"Jongt"quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:38 schreef speknek het volgende:
Agnes "Haha ze dachten me weg te promoveren naar een flut ministerie, maar ik verkondig m'n abjecte mening wel gewoon aan buitenlandse kranten alsof ik belangrijk ben" van Ardenne.
Jij hebt echt geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Jan "Weg met die Polen" Marijnissen
Femke "Lekker bomen knuffelen" Halsema
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |