Oke "leukere"quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor humor.
Jan "Lambiek is er niks bij" Marijnissen
Femke "Jurkjes voor wat kwetsbaar is" Halsema
Da's al beter, al zijn er leukere te bedenken.

Wouter "Ik draai om de inhoud heen" Bosquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Urquhart het volgende:
Mark "De Amerikaanse verkiezingen draaien om de inhoud" Rutte

Schrijf je Cruyff nou express verkeerd?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke nog een poging dan
Hans "Ik heb net zoveel gelijk als Johan Kruijf" Wiegel

quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef stukovich het volgende:
Wat dacht je van:
Sharon "Ik ben jaloers op vrouwen die kinderen baren en dun blijven, daarom pak ik ze op een andere manier terug" Dijksma

eerder Hans "als orakel voorspel ik dat ik even vaak in de politiek terug ga komen als dat ik onderkinnen heb" Wiegelquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke nog een poging dan
Hans "Ik heb net zoveel gelijk als Johan Kruijf" Wiegel

Rita "ik val ook op mannen net als Fortuyn" Verdonk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:06 schreef One_of_the_few het volgende:
Rita ''Het verschil met fortuyn is dat ik niet val op mensen van het eigen geslacht'' Verdonk

Flori"de beste stuurlui staan aan wal"pas.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef Speth het volgende:
Sp "Ik heb nog geen enkel grappig citaat voorbij zien komen" eth

Martijn "Ik kan geen volledige zin geformuleerd krijgen" 77quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Jan "Ik heb altijd tegen het voorstel van anderen" Marijnisen

Ik bedoelde natuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Martijn "Ik kan geen volledige zin geformuleerd krijgen" 77

Dat is eveneens geen correcte zin, in zowel grammaticaal opzicht, als het gebruik van zegswijzen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Jan "Straks staat Nederland net zo rood als ons logo is" Marijnisen
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |