Geeft niet hoor, we houden je wel alertquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, ik had daar helemaal overheen gelezen.
Het lijstje is weer helemaal bijgewerkt.
Dikkevoor alle dames die weer ongesteld zijn geworden.
Ik jompel gewoon heel ordinair voor een innestelingsbloedingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:24 schreef glossy het volgende:
ik weet het ff niet ,tis heel vreemd,heb geen buikpijn wat ik anders wel heb en het was maar een heel klein beetje rose bloed en dat was het of de rest komt straks of morgen nog maar het lijkt op het moment dat het weer weg is,heel vreemd allemaal
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:24 schreef glossy het volgende:
ik weet het ff niet ,tis heel vreemd,heb geen buikpijn wat ik anders wel heb en het was maar een heel klein beetje rose bloed en dat was het of de rest komt straks of morgen nog maar het lijkt op het moment dat het weer weg is,heel vreemd allemaal
Dank jullie welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Glossy , ik jompel ook voor een innestelbloeding!!
Hier nog niks te bespeuren...
Erg jammer meiden ( Ticootje,Luna) dat jullie me nu al in de steek laten. We waren met zijn drieen en morgen is onze NOD pas ...
Hopen dat het volgende maand raak is
Adrea Je hebt de 1e keer misschien gewoon veel geluk gehad .... vreemd is het zeker niet.
En een jaar wachten is normaal hoor, alhoewel ik natuurlijk hoop dat je sneller zwanger raakt.
Maar ook na 4 rondes zwanger raken is aan de vlugge kant dus je hoeft nergen aan te twijfelen ofzo hoor
B4CO, gefeliciteerd! Ook B4COvrouwtje Proficiat
Spannend Spekkie.... hopelijk blijven ze weg......quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier nog niks diaan ....
niks te voelen ook dus ik kan er niks van zeggen.
Ow okay.... dan vrees ik nog even met je mee en duim ondertussen dat ze wegblijven....quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik word meestal sávonds of snachts ongesteld ... ik vrees dus nog even ...
1 april.... lieve Luna...... grapje van Fok.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:04 schreef lunastar het volgende:
mmm heb ff vraagje.. ik stuur bericht ik druk op invoeren en dan komt er dat ik geband ben??? en toch komt bericht online.. Hoe en waarom????
ja was erg balen,had gister nog hooop dat het innestelings bloed was maar nee hoor,net een brufen genomen en dan gaat het wel ffiesquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
Glossy, SHIT balen zeg!!
Succes voor de volgende ronde en sterkte met je buikpijn!
Hmmm ik heb soms zo mn twijfels. Ik heb wel veel afscheiding, gevoelige borsten maar kan niet op mn lichaam afgaan, heeft al vaker symptomen getoond en toen was ik ook niet zwanger.... dus het is echt afwachten tot dinsdag. Dinsdagmiddag hoor ik ook van de gyn of ik een (goede) eisprong heb gehad... en als dat zo is en ik niet zwanger blijk te zijn, vind ik het al heel positief want dan werkt de voorgeschreven (lage) dosering Clomid.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef Andrea001 het volgende:
Heee Diaan73, heb je al goede hoop voor je NOD?
Ja, een 2e test, zal wel moeten... Ik dacht: Hee, ik neem een digitale, dan kan er geen verwarring zijn. Morgenochtend weer 1 doen dan maar. Klantenservice is dicht, het staat niet op de site beschreven en ook niet in de bijsluiter...
.
Ik wil wel blij zijn, maar straks is het niet zo en dan baal ik nog erger....![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 10:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik ben ook trots want ik ben nog niet ongsteld
Ow dan is het echt superspannend nu...... keep my fingers crossed.quote:Op zondag 2 april 2006 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik ben meestal vrij stipt (25 dagen) maar soms duurt het weleens een dagje langer of korter.
Heb een keer een rare uitschieter gehad van een cyclus van 35 dagen ... toen ben ik ook geopereerd geweest en dat schijnt te kunnen komen door de narcose.
Ik ben dus wel meestal vrij stipt maar ben in al die jaren weleens een of twee dagen overtijd geweest
ps diaan ... ht is bijna dinsdag!![]()
Toch wel.....quote:Op zondag 2 april 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Andrea! Ik ga gewoon feliciteren hoor!
Dat 'zwanger' heeft toch echt HCG nodig om er te komen staan en als dat er niet in zit kan die strip alle kleuren van de regenboog hebben maar zal er geen 'zwanger' komen te staan.
Werkelijk een negatieve test vanmorgen?quote:
Nee hoor, geen enkel bezwaar. Zou ook niet weten wat je het beste achter of voor mijn naam neer kunt zetten. Het lukt niet echt zeg maar en zonder partner wordt het nog lastigerquote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oe ja. Een kans nog erbij is natuurlijk wel prettig.
Ik had je inmiddels met XXX in de OP gezet want ik vond dat Februari zo raar staan.Hoop dat je dat niet erg vind.
Logisch hoor dat je down was vanmorgen.... kan ik me goed voorstellen. Ben benieuwd welke reactie de klantenservice heeft. Ga je nu nog een ander merk test doen?quote:Op zondag 2 april 2006 18:12 schreef Andrea001 het volgende:
Bedankt allemaal!! Ik ben nu een beetje van de schrik bekomen hihi... Was echt een beetje down vanmorgen.
Die klantenservice ga ik zeker bellen, want dit mag natuurlijk niet gebeuren!! Stel je voor dat je bij de verlos komt en er zit niets... afschuwelijk!!![]()
Kijk, en dat maakt mij nou ook onzeker... Ik heb de test gesloopt gisteren (was toch al niet echt vrolijk) en zag idd als je er een test voor houdt dat er 3 rode lampjes door de test heen flikkeren waar die streepjes dan moeten komen. Dat betekend 3 oogjes die zoeken naar streepjes, of dat nu een blauwe veeg is of een extra streepje, dat snapt dat ding volgens mij niet.quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
die digitale testen baseren zich ook alleen maar op wel of niet twee streepjes hoor. alleen beoordeel je dan dus niet zelf die streepjes maar een of ander 'oogje' in de test. als daar per ongeluk een ander soort streep bijgekomen is (hoe kan die veeg er nou precies opkomen andrea? wel raar!) kan het dus toch wel vals positief uitslaan. wel vreselijk frustrerend lijkt me, andrea. ik zou ook nog even wachten tot morgen en er dan nog een test tegenaan gooien. succes!
Precies, dus we hebben hier nog grote moedquote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Ticootje het volgende:
geen bloed geeft moed!
Omdat ik geen eisprong had, ben ik de afgelopen cyclus begonnen met Clomid. Van de gyn moest ik op de 21e dag bloed laten prikken om te kijken hoe het staat met de progesteron.... dat komt voor zover ik heb begrepen vrij als je een eisprong hebt gehad en is ook nodig om een evt. bevrucht eitje te laten innestelen. Vandaag hoor ik dus hoe mn progesterongehalte was en dus of ik wel een eisprong heb gehad deze keer. Voor mn gevoel wel, want k heb en (s)lijm gehad en 3 dagen behoorlijke buikpijn. Maar ja vanmiddag hoor ik het dus en dat vind ik al best spannend. Al mocht ik niet zwanger zijn en wel een eisprong hebben gehad, dan ben ik ook al blij.quote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Andrea001 het volgende:
Klinkt wel hoopgevend zeg!! Je krijgt je bloeduitslagen morgen toch? Waarvoor was dat precies?
Hier weer wat bloedverlies vandaag, niet veel maar toch. Denk dat de test fout was. Morgenochtend nog 1 test. Nog kleine hoop, maar ga er niet van uit...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef Andrea001 het volgende:
@ Brighteyes: Mag ik een verandering in de NOD-lijst? Sorry... De duveltjes zijn nu flink doorgebroken. Graag NOD op 3 mei.
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef Andrea001 het volgende:
Diaan? Hoe is het gegaan?ben zo benieuwd.....
Ik heb 20 maart mn eisprong gevoeld en had ik (s)lijmachtige afscheiding en vanaf die dag 3 dagen buikpijn gehad, dus tot en met woensdag. Ik denk dat ik donderdag/vrijdag ga testen, maar het kan ook wel zaterdag worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef Andrea001 het volgende:
[Edit] Wat goed zeg!! Gefeliciteerd! Oehhh nu wordt het nog spannender.... Wanneer ga je testen??
En ik word er erg onzeker van kan ik je zeggen.... aan het sexen (klussen vind ik toch een stom woord) kan het in ieder geval niet liggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
Goed nieuws Diaan![]()
Nu hopen dat t "gelukt"is zeg maar
spannend!!!
mag ik mijn voorkeur uitspreken? Doe maar donderdag testen![]()
Natuurlijk vind ik het goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef leonieke het volgende:
Wat een goed nieuws Diaan. Ik las het net in het andere topic.
Als je het goed vindt, duim ik dan gewoon nog een paar dagen verder![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
donderdag is het snelst van je opties
*Whooptiedoowwwwwwwwwwww! Duimt nu 100 km per uur! *quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
De gyn heeft net gebeld....... enne ik heb prachtig geovuleerd![]()
m.a.w. een goede eisprong gehad, dus de kans op een zwangerschap zit er nu in.... zal een geheimpje verklappen... gisteren was "officieel" mn NOD (4 weken na mn laatste ongi), ben nu dus al ruim 1 dag overtijd.... klachten blijven hetzelfde.. ik durf er eigenlijk niet op te hopen en vind het nu erg eng worden.
Ticootje je klinkt een klein beetje (erg) down... gaat alles wel goed met je? of ligt dat aan mij dat ik dat vind? In ieder geval heel veel succes morgen en hopelijk word je wat wijzer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Ticootje het volgende:
morgen waterecho ja....
Even uit het vorige topic gehaald:quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef mariekje1984 het volgende:
lurker hier...wat is een waterecho?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Watercontrastechoscopie is een simpele manier om poliepen, myomen, vormafwijkingen en andere afwijkingen van de baarmoederholte op te sporen. Het is een inwendig echoscopisch onderzoek waarbij de binnenkant van de baarmoeder zichtbaar wordt gemaakt door water in de baarmoederholte in te brengen. Water is op een echo zwart, weefsel in en rond de baarmoederholte is grijs. Zo is het mogelijk de vorm en de inhoud van de baarmoederholte goed te onderzoeken.
tnx!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even uit het vorige topic gehaald:
[..]
Denk dat er iemand nog ingelogd staat onder mijn naamquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
Vertrouwen?? hmmmm ik hang van stemmingswisselingen aan elkaar... de ene keer denk ik ja ik ben zwanger en het andere moment weer nee vast niet. Zoveel geluk heb ik niet, al zwanger na 1 clomidkuur. Morgen wordt een spannende dag voor mijn gevoel.
Pffff Peaceman moet eens leren om uit te loggen op de laptopquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
Vertrouwen?? hmmmm ik hang van stemmingswisselingen aan elkaar... de ene keer denk ik ja ik ben zwanger en het andere moment weer nee vast niet. Zoveel geluk heb ik niet, al zwanger na 1 clomidkuur. Morgen wordt een spannende dag voor mijn gevoel.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pffff Peaceman moet eens leren om uit te loggen op de laptopdit was dus mijn reactie.....
Waarom schrok je? Omdat Peaceman postte?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] { Ik schrok al! )
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom schrok je? Omdat Peaceman postte?
Ik zou anders een uitstekende moeder zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] { Het zou toch wat zijn als hij zwanger was. )
Dat is helemaal waar, maar de urine mag toch niet zo oud zijn?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36
schreef Andrea001 het volgende:
Knap hoor... Maar donderdagochtend moet je toch een keer plassen, dan kun je net zo goed even opvangen, Twan naar school brengen en een test erin hangen![]()
Precies en vooral heb ik het gevoel dat mn lichaam misschien weer een loopje met me neemt. Waaraan merkte jij dat je zwanger was?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef Marie79 het volgende:
Ik snap je wel, ergens wéét je wel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar je voelt je gewoon zo angstig om te gaan testen!
Althans, dat had ik de laatste keer met het (positief) testen. Ik vond het verschrikkelijk spannend, maar ik wist gewoon dat ik zwanger was. dat het maar een week geduurd heeft, die zwangerschap, was wat minder
heu... ben heel benieuwd of jij morgen nieuws voor ons hebt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen hier samen juichen voor een streepje?
Hier nog geenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:07 schreef lunastar het volgende:
...
Hoe is het met bright en vrouwtje???![]()
...
Haha - je wilt gewoon dat we snel testen hequote:Op woensdag 5 april 2006 09:36 schreef Martineke het volgende:
spannendddddddd![]()
![]()
Bright wat was de langste cyclus van mevrouwbright??
je houd de spanning er goed in diaan ik gooi er nog ff en paarquote:Op woensdag 5 april 2006 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope..... ook nog niets hier tot nu toe.....
Okay komt ie:quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Okay komt ie:
| |
Ja 4 streepjes![]()
![]()
![]()
PM-girl hoe is het gegaan? hmmm moet ik natuurlijk in het andere topic lezen, ga ik nu maar even doen dan.
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:35 schreef Bright het volgende:
[..]
Haha - je wilt gewoon dat we snel testen he
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef minoes_ het volgende:
Zeg,stelletje mutsen....ons ff in verwarring brengen met die nepstrepen
![]()
WIJ WILLEN ECHTE STREPEN![]()
![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ooit??quote:Op woensdag 5 april 2006 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Mocht ik ooit aan de slag gaan mag ik wel heel goed op mijn woorden gaan letten! Stelletje detectives hier!
Heb jij met stinkie gesproken?quote:
ik snap hetquote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij met stinkie gesproken?
Vertel eens?
Nee, zonder dollen... het gaat echt geen jaren meer duren. Zover zijn we al wel. Alleen nu nog heel eventjes niet.
Ik moet nog zien of jij niet eerder bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Beaker het volgende:
ik snap hetLeuk hoor een mini BE - Stinkie
![]()
Gehehehehe, we horen het wel
Eerst trouwenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of jij niet eerder bent.
Hmmm kwellen meer onzekerheid en in gevecht met mezelf. Ik ging echt twijfelen door die hele erge hoofdpijn gisteren.... Peaceman zegt trouwens ook dat ik nog beter even kan wachten.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:24 schreef Andrea001 het volgende:
Nou Diaan, je houdt wel van een beetje kwellen he?Je weet wat ze zeggen he, dat ongiklachten erg op zwangerschapsklachten kunnen lijken... Dus ik jompel gewoon vrolijk door
, zoals al eerder werd gezegd hier: Geen bloed geeft moed. Hihi. Succes
![]()
!!
Geeft niet hoor, op zich wil ik er ook niet teveel op uit doen en gewoon afwachten, maar ja je "grijpt" van alles aan, ik heb ook al tig sites gelezen over de cyclus bij gebruik van Clomid en daar word ik ook niet veel wijzer van. Igraine heeft in het andere topic gezegd dat haar gyn heeft gezegd dat als je clomid gebruikt je cyclus altijd 28 dagen is.... ik zit nu op dag 32! En ja ik maak mezelf het hoofd gewoon gek... hahahaha.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is dat niet zo hoor Diaan. Ik heb wel eens een 'rustdagje' aan het begin van mijn menstruatie en dan heb ik ineens een schone tampon zeg maar, maar de volgende dag is het net zo hard weer terug. Sorry, ik wil je niet ontmoedigen.
Ik ga gewoon keihard duimen dat er vandaag niks gebeurd en dat er dan morgen een vette streep op die test staat!
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:40 schreef Belana het volgende:
diaan, het is donderdag hoor, je hebt die test liggen potverdikie, ik kan de spanning niet meer aan
Dat is wel fijn dan. Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet allemaal...quote:Op donderdag 6 april 2006 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb gebeld, moet over een uurtje terug bellen, de secretaresse weet er niets van en dan heeft het fertiliteitsteam tel. spreekuur.
Ow... dat schiet idd niet op dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff wat een trut zeg.... ik het hele verhaal uitgelegd..... zegt ze: tja het kan beide.... ligt eraan of het gewerkt heeft. Ikke: ja het heeft gewerkt want ik heb gyn gesproken en die zei dat ik een goede eisprong heb gehad. Tja zegt ze Clomid is om te reguleren.. maar het kan best een keer langer duren dan 28 dagen..... ben dus niets verder. Ow ja.... ik moest maar even een test doen en als ik niet zwanger was en de ongi bleef uit, moest ik weer contact opnemen.... stomme doos, dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Nou ja niets verder gekomen dus en ik wacht gewoon verder af.....
TIcootje... fijn dat de echo goed is gegaan en dat alles er goed uitzietquote:Op donderdag 6 april 2006 10:48 schreef Ticootje het volgende:
updateje... Morgen weer naar de gyn en maandag ook weer....
Er was niets raars te zien op de echo, gelukkig maar.. ik zit nu op dag 8 van de cyclus. Morgen dag 9 dus dan zou ze misschien al eieren kunnen vinden, Maandag is dag 12. Het is gewoon koekeloeren tot het eitje plop doet, en dan snel naar huis en lekker sexen.
Dan gaan ze natuurlijk verder kijken wat het doet, ze willen graag weten wat er misgaat.
Ik zei gister nog tegen de gyn dat ik graag een zesling wilde, jullie hadden haar ogen moeten zien!!!! haha, we zijn al blij als we er 1 krijgen, maar ja meer in 1 keer is wel zo handig dan ben je meteen klaar, je ligt er toch.....(Grapje)
edit: diaan suc6 vandaag!!! hou ons toch niet zo in spanning, stress is slecht![]()
Ventje wordt ook weer getest, ik hou me gewoon voor dat het aan hem ligt, dat is wel zo makkelijk.
De echo viel wel wat tegen, bah. Buikpijn gehad, beetje een mentruatiepijn achtig gevoel maar ik werd ook wat misselijk. ik vind het gewoon helemaal niets.
Sorry _evenstar_ je hebt helemaal gelijk, maar je hebt me nog niet overtuigd... ik ga morgenvroeg ECHT testen als ik vandaag niet ongi word..... ik zal jullie niet langer in spanning laten zittenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:08 schreef _evenstar_ het volgende:
diaan ikl vind dat je gewoon verplicht bent om nu te testen.. en over het tegen houden qua stress... is het juist misschien goed om toch nu al te testen.. hoe langer je het uit gaat stellen, hoe meer hoop/stress etc..![]()
ben ik overtuigend genoeg![]()
Thanxquote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef _evenstar_ het volgende:
wat moet ik doen om je te overtuigen?
meid ik gun het jullie zo !!
de rest ook hoor!!
dat zei mijn gyn ook.. da thet altijd cyclussen van 28 zijn, maar als ik dan rondkeek bij dames of forums hadden ze bijna allemaal 31dagen, en ook ik had (zonder iui) een cyclus van31 dagen... maar diaan ikquote:Op donderdag 6 april 2006 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, op zich wil ik er ook niet teveel op uit doen en gewoon afwachten, maar ja je "grijpt" van alles aan, ik heb ook al tig sites gelezen over de cyclus bij gebruik van Clomid en daar word ik ook niet veel wijzer van. Igraine heeft in het andere topic gezegd dat haar gyn heeft gezegd dat als je clomid gebruikt je cyclus altijd 28 dagen is.... ik zit nu op dag 32! En ja ik maak mezelf het hoofd gewoon gek... hahahaha.
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Bright, ga dan eens even een test halen voor mevrouw Bright. En Diaan ga eens testen zeg!! Jullie houden ons in spanning!!!
Ben bang van niet Ticootje.... ik geloof dat dequote:Op donderdag 6 april 2006 16:26 schreef Ticootje het volgende:
helemaal geen streepies hier?!?!?!
nou diaan dan moet jij maar!!!
Volgende maand samen zwanger??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef Andrea001 het volgende:
Aww Diaan...Alles komt goed meid! Dit was de eerste maand met medicatie, volgende maand weer een vette eisprong! Kop op! Moed erin houden hoor!!
![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik ga maar even pannenkoeken bakken, zinnen verzetten.... bedankt voor jullie lieve woorden.... op maar naar de volgende ronde denk ik. Peaceman had toch gelijk....
En alle anderen natuuurlijk ook..... in 1 maand heel wachten op het tweede streepje leeg........!quote:
Whehehe, neej gekkie, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!quote:
Jeetje dat is nog eens een confrontatie zeg.... die datum vergeet je nu niet meer zo gauw.... 6 april 2006 een dag om snel te vergeten...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Marie79 het volgende:
En met een rood randje it is...
Ik zat even in mijn postgeschiedenis terug te kijken en wat kom ik tegen?
06 april 2006: Marie79
(komt uit één van de Z&G topics... ik wist wel dat ik rond mijn (ongeveer) uitgerekende datum van toen zat, maar precies dé datum... wel heel toevallig...
Nee, niks daarvanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Marie79 het volgende:
He nee Diaan, niet jij ook al! Ik had zó'n goede hoop voor je...![]()
En Elle ook al ongesteld...![]()
Zullen we vandaag maar als een dag met een rood randje beschouwen?
Jeetje toch 6 april 2006 een dag met een driedubbel rood randje....quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef Bright het volgende:
Ik vrees dat hier ook geen streepjes worden gepiest. Gisteravond een test gehaald en prompt gaat het thuis fout. Dus vanochtend hoeft er niet te worden getest
En dan gaan we met zn allen lekker verder met teuten in het Z&G......quote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Whehehe, neej gekkie, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!![]()
![]()
Ja het is doorgezet en ik heb hetzelfde gevoel als jij schoon schip maken ..... het is echt heftig... ook allemaal stukjes (bloed)weefsel. Al was het vanmorgen toenik wakker werd minder... ik zal zo eens weer gaan kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:52 schreef Andrea001 het volgende:
Diaan, dus het is nu echt doorgezet...? Lijkt me wel gezellig, met z'n allen in 1 topic. Zal wel een kippenhok worden dan.. Hihi
Nou hier zijn de duvels heviger doorgezet. Zo is het jaren niet meer geweest zeg. Misschien even schoon schip maken...
Het is echt naar zo heftig, maar het zal wel nodig zijn. Succes vandaag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is doorgezet en ik heb hetzelfde gevoel als jij schoon schip maken ..... het is echt heftig... ook allemaal stukjes (bloed)weefsel. Al was het vanmorgen toenik wakker werd minder... ik zal zo eens weer gaan kijken.
Heerlijk.... ik moet de hele dag werken en met die hoofdpijn is dat niet echt prettig, maar ja ik zit vanaf 11:30 uur helemaal alleen hier op de afdeling tot 17:00 uur....quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:10 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Het is echt naar zo heftig, maar het zal wel nodig zijn. Succes vandaag.
Ik ga even lekker naar het tuincentrum met die kleine. M'n tuin is veel te kaal! We zijn heel het huis aan het opknappen. M'n dochtertjes kamer is als eerste van start gegaan en hubbie gaat vandaag de posten en kozijnen verfen.
Lekker gezellig, zo lang alleen op de afdeling... Aan de andere kant lekker rustig als je hoofdpijn hebtquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk.... ik moet de hele dag werken en met die hoofdpijn is dat niet echt prettig, maar ja ik zit vanaf 11:30 uur helemaal alleen hier op de afdeling tot 17:00 uur....
Hoe oud is je dochtertje trouwens?
Echt niet gezellig maar tja dat is misschien wel zo maar als er iemand is, heb je nog wat afleiding.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:07 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Lekker gezellig, zo lang alleen op de afdeling... Aan de andere kant lekker rustig als je hoofdpijn hebt.
Mijn dochtertje heet Kayleigh en wordt in oktober 4. Gaat ze lekker naar school, want ze verveelt zich nu echt een beetje thuis.
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
'T is al goed....![]()
![]()
je mag de komende maand weer vol in actie
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |