Ben bang van niet Ticootje.... ik geloof dat dequote:Op donderdag 6 april 2006 16:26 schreef Ticootje het volgende:
helemaal geen streepies hier?!?!?!
nou diaan dan moet jij maar!!!
Volgende maand samen zwanger??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef Andrea001 het volgende:
Aww Diaan...Alles komt goed meid! Dit was de eerste maand met medicatie, volgende maand weer een vette eisprong! Kop op! Moed erin houden hoor!!
![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik ga maar even pannenkoeken bakken, zinnen verzetten.... bedankt voor jullie lieve woorden.... op maar naar de volgende ronde denk ik. Peaceman had toch gelijk....
En alle anderen natuuurlijk ook..... in 1 maand heel wachten op het tweede streepje leeg........!quote:
Whehehe, neej gekkie, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!quote:
Jeetje dat is nog eens een confrontatie zeg.... die datum vergeet je nu niet meer zo gauw.... 6 april 2006 een dag om snel te vergeten...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Marie79 het volgende:
En met een rood randje it is...
Ik zat even in mijn postgeschiedenis terug te kijken en wat kom ik tegen?
06 april 2006: Marie79
(komt uit één van de Z&G topics... ik wist wel dat ik rond mijn (ongeveer) uitgerekende datum van toen zat, maar precies dé datum... wel heel toevallig...
Nee, niks daarvanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Marie79 het volgende:
He nee Diaan, niet jij ook al! Ik had zó'n goede hoop voor je...![]()
En Elle ook al ongesteld...![]()
Zullen we vandaag maar als een dag met een rood randje beschouwen?
Jeetje toch 6 april 2006 een dag met een driedubbel rood randje....quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef Bright het volgende:
Ik vrees dat hier ook geen streepjes worden gepiest. Gisteravond een test gehaald en prompt gaat het thuis fout. Dus vanochtend hoeft er niet te worden getest
En dan gaan we met zn allen lekker verder met teuten in het Z&G......quote:Op donderdag 6 april 2006 17:18 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Whehehe, neej gekkie, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!![]()
![]()
Ja het is doorgezet en ik heb hetzelfde gevoel als jij schoon schip maken ..... het is echt heftig... ook allemaal stukjes (bloed)weefsel. Al was het vanmorgen toenik wakker werd minder... ik zal zo eens weer gaan kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:52 schreef Andrea001 het volgende:
Diaan, dus het is nu echt doorgezet...? Lijkt me wel gezellig, met z'n allen in 1 topic. Zal wel een kippenhok worden dan.. Hihi
Nou hier zijn de duvels heviger doorgezet. Zo is het jaren niet meer geweest zeg. Misschien even schoon schip maken...
Het is echt naar zo heftig, maar het zal wel nodig zijn. Succes vandaag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is doorgezet en ik heb hetzelfde gevoel als jij schoon schip maken ..... het is echt heftig... ook allemaal stukjes (bloed)weefsel. Al was het vanmorgen toenik wakker werd minder... ik zal zo eens weer gaan kijken.
Heerlijk.... ik moet de hele dag werken en met die hoofdpijn is dat niet echt prettig, maar ja ik zit vanaf 11:30 uur helemaal alleen hier op de afdeling tot 17:00 uur....quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:10 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Het is echt naar zo heftig, maar het zal wel nodig zijn. Succes vandaag.
Ik ga even lekker naar het tuincentrum met die kleine. M'n tuin is veel te kaal! We zijn heel het huis aan het opknappen. M'n dochtertjes kamer is als eerste van start gegaan en hubbie gaat vandaag de posten en kozijnen verfen.
Lekker gezellig, zo lang alleen op de afdeling... Aan de andere kant lekker rustig als je hoofdpijn hebtquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk.... ik moet de hele dag werken en met die hoofdpijn is dat niet echt prettig, maar ja ik zit vanaf 11:30 uur helemaal alleen hier op de afdeling tot 17:00 uur....
Hoe oud is je dochtertje trouwens?
Echt niet gezellig maar tja dat is misschien wel zo maar als er iemand is, heb je nog wat afleiding.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:07 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Lekker gezellig, zo lang alleen op de afdeling... Aan de andere kant lekker rustig als je hoofdpijn hebt.
Mijn dochtertje heet Kayleigh en wordt in oktober 4. Gaat ze lekker naar school, want ze verveelt zich nu echt een beetje thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |