Ben bang van niet Ticootje.... ik geloof dat dequote:Op donderdag 6 april 2006 16:26 schreef Ticootje het volgende:
helemaal geen streepies hier?!?!?!
nou diaan dan moet jij maar!!!
Volgende maand samen zwanger??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef Andrea001 het volgende:
Aww Diaan...Alles komt goed meid! Dit was de eerste maand met medicatie, volgende maand weer een vette eisprong! Kop op! Moed erin houden hoor!!
![]()
![]()
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik ga maar even pannenkoeken bakken, zinnen verzetten.... bedankt voor jullie lieve woorden.... op maar naar de volgende ronde denk ik. Peaceman had toch gelijk....
En alle anderen natuuurlijk ook..... in 1 maand heel wachten op het tweede streepje leeg........!quote:
Whehehe, neej gekkie, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!quote:
Jeetje dat is nog eens een confrontatie zeg.... die datum vergeet je nu niet meer zo gauw.... 6 april 2006 een dag om snel te vergeten...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Marie79 het volgende:
En met een rood randje it is...
Ik zat even in mijn postgeschiedenis terug te kijken en wat kom ik tegen?
06 april 2006: Marie79
(komt uit één van de Z&G topics... ik wist wel dat ik rond mijn (ongeveer) uitgerekende datum van toen zat, maar precies dé datum... wel heel toevallig...
Nee, niks daarvanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Marie79 het volgende:
He nee Diaan, niet jij ook al! Ik had zó'n goede hoop voor je...![]()
En Elle ook al ongesteld...![]()
Zullen we vandaag maar als een dag met een rood randje beschouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |