Ooit??quote:Op woensdag 5 april 2006 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Mocht ik ooit aan de slag gaan mag ik wel heel goed op mijn woorden gaan letten! Stelletje detectives hier!
Heb jij met stinkie gesproken?quote:
ik snap hetquote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb jij met stinkie gesproken?
Vertel eens?
Nee, zonder dollen... het gaat echt geen jaren meer duren. Zover zijn we al wel. Alleen nu nog heel eventjes niet.
Ik moet nog zien of jij niet eerder bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Beaker het volgende:
ik snap hetLeuk hoor een mini BE - Stinkie
![]()
Gehehehehe, we horen het wel
Eerst trouwenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of jij niet eerder bent.
Hmmm kwellen meer onzekerheid en in gevecht met mezelf. Ik ging echt twijfelen door die hele erge hoofdpijn gisteren.... Peaceman zegt trouwens ook dat ik nog beter even kan wachten.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:24 schreef Andrea001 het volgende:
Nou Diaan, je houdt wel van een beetje kwellen he?Je weet wat ze zeggen he, dat ongiklachten erg op zwangerschapsklachten kunnen lijken... Dus ik jompel gewoon vrolijk door
, zoals al eerder werd gezegd hier: Geen bloed geeft moed. Hihi. Succes
![]()
!!
Geeft niet hoor, op zich wil ik er ook niet teveel op uit doen en gewoon afwachten, maar ja je "grijpt" van alles aan, ik heb ook al tig sites gelezen over de cyclus bij gebruik van Clomid en daar word ik ook niet veel wijzer van. Igraine heeft in het andere topic gezegd dat haar gyn heeft gezegd dat als je clomid gebruikt je cyclus altijd 28 dagen is.... ik zit nu op dag 32! En ja ik maak mezelf het hoofd gewoon gek... hahahaha.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is dat niet zo hoor Diaan. Ik heb wel eens een 'rustdagje' aan het begin van mijn menstruatie en dan heb ik ineens een schone tampon zeg maar, maar de volgende dag is het net zo hard weer terug. Sorry, ik wil je niet ontmoedigen.
Ik ga gewoon keihard duimen dat er vandaag niks gebeurd en dat er dan morgen een vette streep op die test staat!
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:40 schreef Belana het volgende:
diaan, het is donderdag hoor, je hebt die test liggen potverdikie, ik kan de spanning niet meer aan
Dat is wel fijn dan. Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet allemaal...quote:Op donderdag 6 april 2006 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb gebeld, moet over een uurtje terug bellen, de secretaresse weet er niets van en dan heeft het fertiliteitsteam tel. spreekuur.
Ow... dat schiet idd niet op dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff wat een trut zeg.... ik het hele verhaal uitgelegd..... zegt ze: tja het kan beide.... ligt eraan of het gewerkt heeft. Ikke: ja het heeft gewerkt want ik heb gyn gesproken en die zei dat ik een goede eisprong heb gehad. Tja zegt ze Clomid is om te reguleren.. maar het kan best een keer langer duren dan 28 dagen..... ben dus niets verder. Ow ja.... ik moest maar even een test doen en als ik niet zwanger was en de ongi bleef uit, moest ik weer contact opnemen.... stomme doos, dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Nou ja niets verder gekomen dus en ik wacht gewoon verder af.....
TIcootje... fijn dat de echo goed is gegaan en dat alles er goed uitzietquote:Op donderdag 6 april 2006 10:48 schreef Ticootje het volgende:
updateje... Morgen weer naar de gyn en maandag ook weer....
Er was niets raars te zien op de echo, gelukkig maar.. ik zit nu op dag 8 van de cyclus. Morgen dag 9 dus dan zou ze misschien al eieren kunnen vinden, Maandag is dag 12. Het is gewoon koekeloeren tot het eitje plop doet, en dan snel naar huis en lekker sexen.
Dan gaan ze natuurlijk verder kijken wat het doet, ze willen graag weten wat er misgaat.
Ik zei gister nog tegen de gyn dat ik graag een zesling wilde, jullie hadden haar ogen moeten zien!!!! haha, we zijn al blij als we er 1 krijgen, maar ja meer in 1 keer is wel zo handig dan ben je meteen klaar, je ligt er toch.....(Grapje)
edit: diaan suc6 vandaag!!! hou ons toch niet zo in spanning, stress is slecht![]()
Ventje wordt ook weer getest, ik hou me gewoon voor dat het aan hem ligt, dat is wel zo makkelijk.
De echo viel wel wat tegen, bah. Buikpijn gehad, beetje een mentruatiepijn achtig gevoel maar ik werd ook wat misselijk. ik vind het gewoon helemaal niets.
Sorry _evenstar_ je hebt helemaal gelijk, maar je hebt me nog niet overtuigd... ik ga morgenvroeg ECHT testen als ik vandaag niet ongi word..... ik zal jullie niet langer in spanning laten zittenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:08 schreef _evenstar_ het volgende:
diaan ikl vind dat je gewoon verplicht bent om nu te testen.. en over het tegen houden qua stress... is het juist misschien goed om toch nu al te testen.. hoe langer je het uit gaat stellen, hoe meer hoop/stress etc..![]()
ben ik overtuigend genoeg![]()
Thanxquote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef _evenstar_ het volgende:
wat moet ik doen om je te overtuigen?
meid ik gun het jullie zo !!
de rest ook hoor!!
dat zei mijn gyn ook.. da thet altijd cyclussen van 28 zijn, maar als ik dan rondkeek bij dames of forums hadden ze bijna allemaal 31dagen, en ook ik had (zonder iui) een cyclus van31 dagen... maar diaan ikquote:Op donderdag 6 april 2006 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, op zich wil ik er ook niet teveel op uit doen en gewoon afwachten, maar ja je "grijpt" van alles aan, ik heb ook al tig sites gelezen over de cyclus bij gebruik van Clomid en daar word ik ook niet veel wijzer van. Igraine heeft in het andere topic gezegd dat haar gyn heeft gezegd dat als je clomid gebruikt je cyclus altijd 28 dagen is.... ik zit nu op dag 32! En ja ik maak mezelf het hoofd gewoon gek... hahahaha.
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Bright, ga dan eens even een test halen voor mevrouw Bright. En Diaan ga eens testen zeg!! Jullie houden ons in spanning!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |