quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:22 schreef Andrea001 het volgende:
@ Brighteyes: Mag ik een verandering in de NOD-lijst? Sorry... De duveltjes zijn nu flink doorgebroken. Graag NOD op 3 mei.
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef Andrea001 het volgende:
Diaan? Hoe is het gegaan?ben zo benieuwd.....
Ik heb 20 maart mn eisprong gevoeld en had ik (s)lijmachtige afscheiding en vanaf die dag 3 dagen buikpijn gehad, dus tot en met woensdag. Ik denk dat ik donderdag/vrijdag ga testen, maar het kan ook wel zaterdag worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef Andrea001 het volgende:
[Edit] Wat goed zeg!! Gefeliciteerd! Oehhh nu wordt het nog spannender.... Wanneer ga je testen??
En ik word er erg onzeker van kan ik je zeggen.... aan het sexen (klussen vind ik toch een stom woord) kan het in ieder geval niet liggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
Goed nieuws Diaan![]()
Nu hopen dat t "gelukt"is zeg maar
spannend!!!
mag ik mijn voorkeur uitspreken? Doe maar donderdag testen![]()
Natuurlijk vind ik het goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef leonieke het volgende:
Wat een goed nieuws Diaan. Ik las het net in het andere topic.
Als je het goed vindt, duim ik dan gewoon nog een paar dagen verder![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
donderdag is het snelst van je opties
*Whooptiedoowwwwwwwwwwww! Duimt nu 100 km per uur! *quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
De gyn heeft net gebeld....... enne ik heb prachtig geovuleerd![]()
m.a.w. een goede eisprong gehad, dus de kans op een zwangerschap zit er nu in.... zal een geheimpje verklappen... gisteren was "officieel" mn NOD (4 weken na mn laatste ongi), ben nu dus al ruim 1 dag overtijd.... klachten blijven hetzelfde.. ik durf er eigenlijk niet op te hopen en vind het nu erg eng worden.
Ticootje je klinkt een klein beetje (erg) down... gaat alles wel goed met je? of ligt dat aan mij dat ik dat vind? In ieder geval heel veel succes morgen en hopelijk word je wat wijzer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Ticootje het volgende:
morgen waterecho ja....
Even uit het vorige topic gehaald:quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef mariekje1984 het volgende:
lurker hier...wat is een waterecho?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Watercontrastechoscopie is een simpele manier om poliepen, myomen, vormafwijkingen en andere afwijkingen van de baarmoederholte op te sporen. Het is een inwendig echoscopisch onderzoek waarbij de binnenkant van de baarmoeder zichtbaar wordt gemaakt door water in de baarmoederholte in te brengen. Water is op een echo zwart, weefsel in en rond de baarmoederholte is grijs. Zo is het mogelijk de vorm en de inhoud van de baarmoederholte goed te onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |