quote:Op zondag 2 april 2006 10:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik ben ook trots want ik ben nog niet ongsteld
Ow dan is het echt superspannend nu...... keep my fingers crossed.quote:Op zondag 2 april 2006 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik ben meestal vrij stipt (25 dagen) maar soms duurt het weleens een dagje langer of korter.
Heb een keer een rare uitschieter gehad van een cyclus van 35 dagen ... toen ben ik ook geopereerd geweest en dat schijnt te kunnen komen door de narcose.
Ik ben dus wel meestal vrij stipt maar ben in al die jaren weleens een of twee dagen overtijd geweest
ps diaan ... ht is bijna dinsdag!![]()
Toch wel.....quote:Op zondag 2 april 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Andrea! Ik ga gewoon feliciteren hoor!
Dat 'zwanger' heeft toch echt HCG nodig om er te komen staan en als dat er niet in zit kan die strip alle kleuren van de regenboog hebben maar zal er geen 'zwanger' komen te staan.
Werkelijk een negatieve test vanmorgen?quote:
Nee hoor, geen enkel bezwaar. Zou ook niet weten wat je het beste achter of voor mijn naam neer kunt zetten. Het lukt niet echt zeg maar en zonder partner wordt het nog lastigerquote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oe ja. Een kans nog erbij is natuurlijk wel prettig.
Ik had je inmiddels met XXX in de OP gezet want ik vond dat Februari zo raar staan.Hoop dat je dat niet erg vind.
Logisch hoor dat je down was vanmorgen.... kan ik me goed voorstellen. Ben benieuwd welke reactie de klantenservice heeft. Ga je nu nog een ander merk test doen?quote:Op zondag 2 april 2006 18:12 schreef Andrea001 het volgende:
Bedankt allemaal!! Ik ben nu een beetje van de schrik bekomen hihi... Was echt een beetje down vanmorgen.
Die klantenservice ga ik zeker bellen, want dit mag natuurlijk niet gebeuren!! Stel je voor dat je bij de verlos komt en er zit niets... afschuwelijk!!![]()
Kijk, en dat maakt mij nou ook onzeker... Ik heb de test gesloopt gisteren (was toch al niet echt vrolijk) en zag idd als je er een test voor houdt dat er 3 rode lampjes door de test heen flikkeren waar die streepjes dan moeten komen. Dat betekend 3 oogjes die zoeken naar streepjes, of dat nu een blauwe veeg is of een extra streepje, dat snapt dat ding volgens mij niet.quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
die digitale testen baseren zich ook alleen maar op wel of niet twee streepjes hoor. alleen beoordeel je dan dus niet zelf die streepjes maar een of ander 'oogje' in de test. als daar per ongeluk een ander soort streep bijgekomen is (hoe kan die veeg er nou precies opkomen andrea? wel raar!) kan het dus toch wel vals positief uitslaan. wel vreselijk frustrerend lijkt me, andrea. ik zou ook nog even wachten tot morgen en er dan nog een test tegenaan gooien. succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |