tnx!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even uit het vorige topic gehaald:
[..]
Denk dat er iemand nog ingelogd staat onder mijn naamquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
Vertrouwen?? hmmmm ik hang van stemmingswisselingen aan elkaar... de ene keer denk ik ja ik ben zwanger en het andere moment weer nee vast niet. Zoveel geluk heb ik niet, al zwanger na 1 clomidkuur. Morgen wordt een spannende dag voor mijn gevoel.
Pffff Peaceman moet eens leren om uit te loggen op de laptopquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
Vertrouwen?? hmmmm ik hang van stemmingswisselingen aan elkaar... de ene keer denk ik ja ik ben zwanger en het andere moment weer nee vast niet. Zoveel geluk heb ik niet, al zwanger na 1 clomidkuur. Morgen wordt een spannende dag voor mijn gevoel.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pffff Peaceman moet eens leren om uit te loggen op de laptopdit was dus mijn reactie.....
Waarom schrok je? Omdat Peaceman postte?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] { Ik schrok al! )
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom schrok je? Omdat Peaceman postte?
Ik zou anders een uitstekende moeder zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[afbeelding] { Het zou toch wat zijn als hij zwanger was. )
Dat is helemaal waar, maar de urine mag toch niet zo oud zijn?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36
schreef Andrea001 het volgende:
Knap hoor... Maar donderdagochtend moet je toch een keer plassen, dan kun je net zo goed even opvangen, Twan naar school brengen en een test erin hangen![]()
Precies en vooral heb ik het gevoel dat mn lichaam misschien weer een loopje met me neemt. Waaraan merkte jij dat je zwanger was?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef Marie79 het volgende:
Ik snap je wel, ergens wéét je wel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar je voelt je gewoon zo angstig om te gaan testen!
Althans, dat had ik de laatste keer met het (positief) testen. Ik vond het verschrikkelijk spannend, maar ik wist gewoon dat ik zwanger was. dat het maar een week geduurd heeft, die zwangerschap, was wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |