hallo.....staat misschien in OUD maar wij zijn HOOLS !!!!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef Suijk het volgende:
Staat ook wel eens leuk toch?
Kan ook, dat laat ik aan jullie overquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef Suijk het volgende:
Staat ook wel eens leuk toch?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:32 schreef Suijk het volgende:
Zo dan!
groeten terugquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:33 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik moet jullie allemaal de groeten van DarkShine doen, en hij keert over 3 weekje weer terug hier!![]()
Wat ga je met hem doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:33 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik moet jullie allemaal de groeten van DarkShine doen, en hij keert over 3 weekje weer terug hier!![]()
je hebt een goede score Vaduzquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ga je met hem doen.
mailen wil nog wel eens helpen, zeg dat maar
verklap toch niet al te veelquote:
Trusteh Clauw.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
Golfert zal er wel een videootje van een kok in hebben gepleurt
Waarom zou ik naar iets wat ik al lang gezien heb nog een keer moeten kijken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Dit is zo mooi golfert. Zonde dat je het mist
Ik dacht dat je Profiel bedoelde en dat was van 22:15 tot 23:00, toch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Ok dan ben je de eerste die deze anderhalf uur durende docu al heeft gezien voor ie wordt uitgezonden.
Nee volgende week deel tweequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Profiel bedoelde en dat was van 22:15 tot 23:00, toch?
Of heb je het over een ander programma?
Dan kijk ik volgende week ook deel 2 even.quote:
Joop Schafthuizen alias Matroos Vos.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Kwam die pedo ook nog in beeld? Hoe heet ie ook weer?
Ja ik ook. Hij moest wel zoeken waaar e stondenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hadden wij ook een paar maand geleden. We konden kiezen uit twee exemplaren.
We hebben er gelukkig nog 2 goed werkende, voordat we over moeten stapen op de DVD-recorder.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:24 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen
SCH voor het eerst van z'n leven met de trein?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:29 schreef SCH het volgende:
[..]Valt ook wel weer mee
Maar de auto ratelt zo vreemd en ik moet vanavond achter Amsterdam CS zijn
Acda en de munickquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:47 schreef Suijk het volgende:
Wat doe je achter het centraal dan?
Is het de dood soms die je zoekt?
Mooie foto's in dat andere topic.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Acda en de munick
Leuk nummer
binnenkortquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey lekker ding, ben je mooi bruin gewordejn? Wanneer kom je weer op SCHoot zitten?![]()
Ben je nou al eens uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
binnenkortnog 4 en halve week
Ik was lekker bruin, begin nu weer wit te worden. Maar ik heb nog 4 weken zometeen in Australie, dus zal ik ff goed mijn best doen
Nog een paar dagen en dan terug naar het warme Australie, lekker heb er zin in!quote:
Sorry, heb teveel mooie vrouwen ontmoet hierquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je nou al eens uit de kast gekomen?![]()
Tering, ga je helemaal naar Australië en Nieuw Zeeland en is dit het interessantste verhaal wat je kunt vertellen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan terug naar het warme Australie, lekker heb er zin in!
trouwens Ik heb vandaag (donderdag) toch iets geks mee gemaakt. Ik zat lekker op een bankje op een parkje, aan het genieten van het uitzicht. Ondertussen was ik een lekker bolletje met ham en kaas aan het eten. Komt er vervolgens een eend aan waggelen... en die gaat recht voor me staan.. en kijkt het broodje uit mijn mond. En ondertussen stond hij te kwijlen Hij pakte nog bijna het bolletje uit mijn hand... tsss de eendjes van tegenwoordig
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tering, ga je helemaal naar Australië en Nieuw Zeeland en is dit het interessantste verhaal wat je kunt vertellen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:26 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je de vriendjes van rubbereend hebt ontmoet
Is dat zo???quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
I was lookinforyou!
als je dan toch je zinnen wilt verzetten Tolk........quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat een gezeik hierzo, werd net weggestuurd uit een leeg lokaal omdat het "Gereserveerd" zou zijn. En ik had het net bij de balie gevraagd of het lokaal nog bezet was vandaag. En ze zei dat er geen reserveringen waren
Zit nu noodgedwongen in de kantine
Eerste meevaller vandaag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is dat zo???
En nu heb je me gevonden.
dat er nog maar vele mogen volgenquote:
zij die u koffie geven groeten iedereen terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:19 schreef Eilanden het volgende:
Zie dieeen kop koffie willen groeten u ook!
ga 0eteen 0eed6enquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je dan toch je zinnen wilt verzetten Tolk........
Het "Raad waar de bal is" spel
ook....volgens mij kan iedereen meedoen en wordt er ook een totaal stand bijgehouden, maar als je gewoon 1x mee wilt doen is dat toch oke ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ga 0eteen 0eed6en
Ga meteen meedoen stond er dus ( ik zit achter een laptop )
Is het een competitie Bjoro?
Ik ga nu zeker elke keer meedoen, maar omdat er in het begin over punten wordt gesproken en er geen tussenstand wordt gepost vroeg ik het me gewoon af.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook....volgens mij kan iedereen meedoen en wordt er ook een totaal stand bijgehouden, maar als je gewoon 1x mee wilt doen is dat toch oke ?
Doe ik. Ik zal een goed woordje voor je doen. Je weet nooit...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef Suijk het volgende:
Mooi van Rudy, doe je hem de groeten, R_ON?
Ze waren alleen 2 dagen te laatquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:20 schreef Againzender het volgende:
jaarcijfers.... wat kan een jaar toch hard gaan:
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
Ik morgen weer...quote:
poker weekendquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Againzender het volgende:
PW = proefwerk?
Same herequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik morgen weer...
gelukkig is dat de laatste en dan kan ik weer enige tijd op mijn luie reet zitten
jepquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Againzender het volgende:
PW = proefwerk?
quote:
is dat een nieuwe partydrug ofzoquote:
misschien welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat een nieuwe partydrug ofzo
Ik heb groepsgenoten die hun eigen achternaam nog vergetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
maar ja, daarvoor heb je groepsgenoten he
mix album, voor de volledigheid....... wil eigenlijk nog wel naar de releaseparty.... maar dat wordt een beetje lastig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
misschien wel
Het is het nieuwe album van Tiesto - In search of sunrise deel 5
maar ik ga ff een proefwerkje maken![]()
Ik wacht nog even.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:
Wielerprono 2006 #3 - waar BVO als leider startte voor de liefhebbers die het nog niet hebben ingevuld
Laat ik dan ook maar groetenquote:
We worden oud AZ......quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat een nieuwe partydrug ofzo
ik heb het maar ingevuld voor ik het vergeetquote:
Alles goed?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:01 schreef DeTolk het volgende:
Ey Diek.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:22 schreef dndiek het volgende:
Links posten is niet makkelijk na 15000 posts
Huhquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Rechts wel dan?!
quote:
Vanavond aflevring 3 kijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
Prison Break is echt geweldig, heb er nu zes afleveringen doorheen gejaagd, snel weer verder.
quote:
zweetvoeten stinkenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
ik ga doese en even wat boodschapjes voor moeders doen...
Iedereen, echt iedereen moet nu langs ons aan de balie om zich opnieuw met legitimatie in te laten schrijvenquote:
geen zin ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman niet meer naar Tilburg gaat, lekker in het Zeeuwse blijft...
met dank aan de VVDquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iedereen, echt iedereen moet nu langs ons aan de balie om zich opnieuw met legitimatie in te laten schrijven![]()
Dus poepiedruk
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Sommigen, hé. FP schaart aan de rechtse kant. Forum is vrij links (kwa moderatie dan).
Het alternatief voor de linkse media ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Laat SCH dat maar niet horen.![]()
de bal valt dood voor de lijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef SCH het volgende:
*kopt*
Wat is er hier gebeurd dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Robbie is het altijd saai zeker.
ik zie je hier nergens hoorquote:
Stond tong80 weer op het doel? Die is inderdaad bijna niet te passeren met dat doelvullende lichaam van hem.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een kleerkast van een keeper staat er ook in het doel, geen wonder.
Op de Mof , TOngquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog voetbal op tv vanavond?
haal je haar toch even opquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
Bel ik net naar de Italiaan om Pizza's te bestellen, belt een minuut later Bluezz op...en ja hoor...het is weer eens zovermet de NS. De trein staat nog steeds stil in Amsterdam en ze mist dus haar aansluiting naar Bloemendaal.
Ga ik straks ook doen. Eerst de pizza's ophalen en dan door naar station Haarlem om haar daar straks op te pikken.quote:
Weer eentje voor de trein gesprongen.. Tskquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga ik straks ook doen. Eerst de pizza's ophalen en dan door naar station Haarlem om haar daar straks op te pikken.
Er bleek dus iemand onder de trein te liggen. Ze belde net op dat iedereen de trein moet verlaten en dat ze via een andere trein op een ander spoor verder kan reizen.
Is volgens mij ook nog eens best gevaarlijk....quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:34 schreef tong80 het volgende:
Waarom vragen ze niet gewoon of ie onder de trein vandaan wil komen. Wie gaat er nou onder een trein liggen ?
Heet niet voor niets zo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
wat ben ik blij dat ik in het rustige achterhoek woon zeg
nu opZDFquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:31 schreef Radegast het volgende:
Vanavond Uefa Cup of niet?
'Bericht voor Ron Jeremy.'quote:
weet niet of je er nog in zit, maar zo weer eentjequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef Suijk het volgende:
Heb me maar weer eens ingeschreven voor een Freeroll poker toernooitje.
Twee tegelijk kan ook toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet of je er nog in zit, maar zo weer eentje
als je computer dat trekt welquote:
hij is voor ajax..... dat wordt je vast niet in dank af genomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef golfer het volgende:
Die gozer bij Schoondochter gezocht doet me erg denken aan DutchGooner.
In ieder geval versta ik hem ook voor de helft niet.
Zo erg praat 'ie toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef golfer het volgende:
Die gozer bij Schoondochter gezocht doet me erg denken aan DutchGooner.
In ieder geval versta ik hem ook voor de helft niet.
ik ook, maargoed Golfer komt uit Bloemendaal..............quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo erg praat 'ie toch niet
Ik versta 'm iig prima, ondanks dat 'ie uit een hele andere streek komt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
ik ook, maargoed Golfer komt uit Bloemendaal Amsterdam..............
ik wilde het nog voordelig voor je houdenquote:
Waar ging het precies over?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
Zembla over Google was wel interessant
Was weer leuk, ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
schoondochter gezocht is weer briljant
Ik heb genotenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
Over de macht van Google, het verdraaien van de 'werkelijkheid' en gevaarlijke ontwikkelingen waar Google bij betrokken is, waar het college bescherming persoonsgegevens het absoluut niet mee eens is. Ik denk dat Zembla vanaf morgen te vinden is bij uitzending gemistquote:
was grappig jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
Klinkt iig interessant genoeg om idd terug te kijken via het wereldwijde web.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Over de macht van Google, het verdraaien van de 'werkelijkheid' en gevaarlijke ontwikkelingen waar Google bij betrokken is, waar het college bescherming persoonsgegevens het absoluut niet mee eens is. Ik denk dat Zembla vanaf morgen te vinden is bij uitzending gemist
ow dat, daar heb ik een half jaar geleden een heel stuk over gelezen. Ging zeker ook over wat ze allemaal aan info uit googlemail halen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Over de macht van Google, het verdraaien van de 'werkelijkheid' en gevaarlijke ontwikkelingen waar Google bij betrokken is, waar het college bescherming persoonsgegevens het absoluut niet mee eens is. Ik denk dat Zembla vanaf morgen te vinden is bij uitzending gemist
Misschien kan je de uitzending ook wel vinden via Googlequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klinkt iig interessant genoeg om idd terug te kijken via het wereldwijde web.
O.a. info over IP-adressen, maar ook over een systeem waar o.a. medische gegevens worden opgeslagen en volgens Kohnstamm van het CPB gaat dat lijnrecht in tegen de NL wetgevingquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dat, daar heb ik een half jaar geleden een heel stuk over gelezen. Ging zeker ook over wat ze allemaal aan info uit googlemail halen?
inderdaad, bijna niemand heeft door hoe machtig Google is. Wel knap dat die jongens dat allemaal voor elkaar gekregen met hun zoekmachine en ze zijn er enorm stikend rijk mee geworden en worden steeds rijker want de aandelen Google gaan als een dollequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
O.a. info over IP-adressen, maar ook over een systeem waar o.a. medische gegevens worden opgeslagen en volgens Kohnstamm van het CPB gaat dat lijnrecht in tegen de NL wetgeving
mailtje sturen enzo naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef The_Voice_Within het volgende:
<doorgeefmode on> DarkShine vind het maar saai op Fok zonder vbl <doorgeefmode off>![]()
Daar ging het ook gedeeltelijk over .. de macht en ook over de oprichters en dat die destijds de slogan 'No evil' hadden, maar dat de goede bedoelingen langzaam worden ingehaald door de macht van het geldquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, bijna niemand heeft door hoe machtig Google is. Wel knap dat die jongens dat allemaal voor elkaar gekregen met hun zoekmachine en ze zijn er enorm stikend rijk mee geworden en worden steeds rijker want de aandelen Google gaan als een dolle
Gezelliequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:33 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie![]()
Wij hebben lekker gegeten in de stad en alvast een beetje gekeken wat we in huis willen hebbenals we gaan verhuizen. Woensdag gaan we weer ergens kijken
![]()
Morgen misschien naar de Wonen&Co beurs, net echt!
Neeeeeeeee joh. Dat ligt de komende 5 jaar nog niet in de planning, zoals we het nu zienquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gezellie
Ga meteen door naar de 9 maanden beurs joh![]()
voor die hoeveelheid geld zou ik waarschijnlijk ook een beetje zijn bijgedraaitquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar ging het ook gedeeltelijk over .. de macht en ook over de oprichters en dat die destijds de slogan 'No evil' hadden, maar dat de goede bedoelingen langzaam worden ingehaald door de macht van het geld
Maar een ongeluk zit altijd in een klein hoekje gaatjequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neeeeeeeee joh. Dat ligt de komende 5 jaar nog niet in de planning, zoals we het nu zien
Geef ons eens ongelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar een ongeluk zit altijd in een klein hoekje gaatje
Clau en Noca hebben waarschijnlijk nog minimaal vijf jaar oefening nodig![]()
Staat voor later gepland, eerst maar eens zo de Buitenlandse Bruid.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zelf schuld hé schat, had je je maar moeten gedragen!![]()
contract toch alleen niet verlengd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Google voel tegen.'
En Bob de Jong is ontslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |