'Bericht voor Ron Jeremy.'quote:
weet niet of je er nog in zit, maar zo weer eentjequote:Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef Suijk het volgende:
Heb me maar weer eens ingeschreven voor een Freeroll poker toernooitje.
Twee tegelijk kan ook toch?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet niet of je er nog in zit, maar zo weer eentje
als je computer dat trekt welquote:
hij is voor ajax..... dat wordt je vast niet in dank af genomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef golfer het volgende:
Die gozer bij Schoondochter gezocht doet me erg denken aan DutchGooner.
In ieder geval versta ik hem ook voor de helft niet.
Zo erg praat 'ie toch nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef golfer het volgende:
Die gozer bij Schoondochter gezocht doet me erg denken aan DutchGooner.
In ieder geval versta ik hem ook voor de helft niet.
ik ook, maargoed Golfer komt uit Bloemendaal..............quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo erg praat 'ie toch niet
Ik versta 'm iig prima, ondanks dat 'ie uit een hele andere streek komt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
ik ook, maargoed Golfer komt uit Bloemendaal Amsterdam..............
ik wilde het nog voordelig voor je houdenquote:
Waar ging het precies over?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
Zembla over Google was wel interessant
Was weer leuk, ja.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
schoondochter gezocht is weer briljant
Ik heb genotenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
Over de macht van Google, het verdraaien van de 'werkelijkheid' en gevaarlijke ontwikkelingen waar Google bij betrokken is, waar het college bescherming persoonsgegevens het absoluut niet mee eens is. Ik denk dat Zembla vanaf morgen te vinden is bij uitzending gemistquote:
was grappig jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef rubbereend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |