ik zie je hier nergens hoorquote:
Stond tong80 weer op het doel? Die is inderdaad bijna niet te passeren met dat doelvullende lichaam van hem.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een kleerkast van een keeper staat er ook in het doel, geen wonder.
Op de Mof , TOngquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog voetbal op tv vanavond?
haal je haar toch even opquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
Bel ik net naar de Italiaan om Pizza's te bestellen, belt een minuut later Bluezz op...en ja hoor...het is weer eens zovermet de NS. De trein staat nog steeds stil in Amsterdam en ze mist dus haar aansluiting naar Bloemendaal.
Ga ik straks ook doen. Eerst de pizza's ophalen en dan door naar station Haarlem om haar daar straks op te pikken.quote:
Weer eentje voor de trein gesprongen.. Tskquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga ik straks ook doen. Eerst de pizza's ophalen en dan door naar station Haarlem om haar daar straks op te pikken.
Er bleek dus iemand onder de trein te liggen. Ze belde net op dat iedereen de trein moet verlaten en dat ze via een andere trein op een ander spoor verder kan reizen.
Is volgens mij ook nog eens best gevaarlijk....quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:34 schreef tong80 het volgende:
Waarom vragen ze niet gewoon of ie onder de trein vandaan wil komen. Wie gaat er nou onder een trein liggen ?
Heet niet voor niets zo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
wat ben ik blij dat ik in het rustige achterhoek woon zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |