binnenkortquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey lekker ding, ben je mooi bruin gewordejn? Wanneer kom je weer op SCHoot zitten?![]()
Ben je nou al eens uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
binnenkortnog 4 en halve week
Ik was lekker bruin, begin nu weer wit te worden. Maar ik heb nog 4 weken zometeen in Australie, dus zal ik ff goed mijn best doen
Nog een paar dagen en dan terug naar het warme Australie, lekker heb er zin in!quote:
Sorry, heb teveel mooie vrouwen ontmoet hierquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je nou al eens uit de kast gekomen?![]()
Tering, ga je helemaal naar Australië en Nieuw Zeeland en is dit het interessantste verhaal wat je kunt vertellen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan terug naar het warme Australie, lekker heb er zin in!
trouwens Ik heb vandaag (donderdag) toch iets geks mee gemaakt. Ik zat lekker op een bankje op een parkje, aan het genieten van het uitzicht. Ondertussen was ik een lekker bolletje met ham en kaas aan het eten. Komt er vervolgens een eend aan waggelen... en die gaat recht voor me staan.. en kijkt het broodje uit mijn mond. En ondertussen stond hij te kwijlen Hij pakte nog bijna het bolletje uit mijn hand... tsss de eendjes van tegenwoordig
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tering, ga je helemaal naar Australië en Nieuw Zeeland en is dit het interessantste verhaal wat je kunt vertellen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:26 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je de vriendjes van rubbereend hebt ontmoet
Is dat zo???quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
I was lookinforyou!
als je dan toch je zinnen wilt verzetten Tolk........quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat een gezeik hierzo, werd net weggestuurd uit een leeg lokaal omdat het "Gereserveerd" zou zijn. En ik had het net bij de balie gevraagd of het lokaal nog bezet was vandaag. En ze zei dat er geen reserveringen waren
Zit nu noodgedwongen in de kantine
Eerste meevaller vandaag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is dat zo???
En nu heb je me gevonden.
dat er nog maar vele mogen volgenquote:
zij die u koffie geven groeten iedereen terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:19 schreef Eilanden het volgende:
Zie dieeen kop koffie willen groeten u ook!
ga 0eteen 0eed6enquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je dan toch je zinnen wilt verzetten Tolk........
Het "Raad waar de bal is" spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |