Joop Schafthuizen alias Matroos Vos.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Kwam die pedo ook nog in beeld? Hoe heet ie ook weer?
Ja ik ook. Hij moest wel zoeken waaar e stondenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hadden wij ook een paar maand geleden. We konden kiezen uit twee exemplaren.
We hebben er gelukkig nog 2 goed werkende, voordat we over moeten stapen op de DVD-recorder.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:24 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen
SCH voor het eerst van z'n leven met de trein?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:29 schreef SCH het volgende:
[..]Valt ook wel weer mee
Maar de auto ratelt zo vreemd en ik moet vanavond achter Amsterdam CS zijn
Acda en de munickquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:47 schreef Suijk het volgende:
Wat doe je achter het centraal dan?
Is het de dood soms die je zoekt?
Mooie foto's in dat andere topic.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Acda en de munick
Leuk nummer
binnenkortquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey lekker ding, ben je mooi bruin gewordejn? Wanneer kom je weer op SCHoot zitten?![]()
Ben je nou al eens uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
binnenkortnog 4 en halve week
Ik was lekker bruin, begin nu weer wit te worden. Maar ik heb nog 4 weken zometeen in Australie, dus zal ik ff goed mijn best doen
Nog een paar dagen en dan terug naar het warme Australie, lekker heb er zin in!quote:
Sorry, heb teveel mooie vrouwen ontmoet hierquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je nou al eens uit de kast gekomen?![]()
Tering, ga je helemaal naar Australië en Nieuw Zeeland en is dit het interessantste verhaal wat je kunt vertellen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan terug naar het warme Australie, lekker heb er zin in!
trouwens Ik heb vandaag (donderdag) toch iets geks mee gemaakt. Ik zat lekker op een bankje op een parkje, aan het genieten van het uitzicht. Ondertussen was ik een lekker bolletje met ham en kaas aan het eten. Komt er vervolgens een eend aan waggelen... en die gaat recht voor me staan.. en kijkt het broodje uit mijn mond. En ondertussen stond hij te kwijlen Hij pakte nog bijna het bolletje uit mijn hand... tsss de eendjes van tegenwoordig
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tering, ga je helemaal naar Australië en Nieuw Zeeland en is dit het interessantste verhaal wat je kunt vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |