quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:26 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je de vriendjes van rubbereend hebt ontmoet
Is dat zo???quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
I was lookinforyou!
als je dan toch je zinnen wilt verzetten Tolk........quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat een gezeik hierzo, werd net weggestuurd uit een leeg lokaal omdat het "Gereserveerd" zou zijn. En ik had het net bij de balie gevraagd of het lokaal nog bezet was vandaag. En ze zei dat er geen reserveringen waren
Zit nu noodgedwongen in de kantine
Eerste meevaller vandaag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Is dat zo???
En nu heb je me gevonden.
dat er nog maar vele mogen volgenquote:
zij die u koffie geven groeten iedereen terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:19 schreef Eilanden het volgende:
Zie dieeen kop koffie willen groeten u ook!
ga 0eteen 0eed6enquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je dan toch je zinnen wilt verzetten Tolk........
Het "Raad waar de bal is" spel
ook....volgens mij kan iedereen meedoen en wordt er ook een totaal stand bijgehouden, maar als je gewoon 1x mee wilt doen is dat toch oke ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ga 0eteen 0eed6en
Ga meteen meedoen stond er dus ( ik zit achter een laptop )
Is het een competitie Bjoro?
Ik ga nu zeker elke keer meedoen, maar omdat er in het begin over punten wordt gesproken en er geen tussenstand wordt gepost vroeg ik het me gewoon af.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook....volgens mij kan iedereen meedoen en wordt er ook een totaal stand bijgehouden, maar als je gewoon 1x mee wilt doen is dat toch oke ?
Doe ik. Ik zal een goed woordje voor je doen. Je weet nooit...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef Suijk het volgende:
Mooi van Rudy, doe je hem de groeten, R_ON?
Ze waren alleen 2 dagen te laatquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:20 schreef Againzender het volgende:
jaarcijfers.... wat kan een jaar toch hard gaan:
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
Ik morgen weer...quote:
poker weekendquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Againzender het volgende:
PW = proefwerk?
Same herequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik morgen weer...
gelukkig is dat de laatste en dan kan ik weer enige tijd op mijn luie reet zitten
jepquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Againzender het volgende:
PW = proefwerk?
quote:
is dat een nieuwe partydrug ofzoquote:
misschien welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat een nieuwe partydrug ofzo
Ik heb groepsgenoten die hun eigen achternaam nog vergetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
maar ja, daarvoor heb je groepsgenoten he
mix album, voor de volledigheid....... wil eigenlijk nog wel naar de releaseparty.... maar dat wordt een beetje lastig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
misschien wel
Het is het nieuwe album van Tiesto - In search of sunrise deel 5
maar ik ga ff een proefwerkje maken![]()
Ik wacht nog even.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:
Wielerprono 2006 #3 - waar BVO als leider startte voor de liefhebbers die het nog niet hebben ingevuld
Laat ik dan ook maar groetenquote:
We worden oud AZ......quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat een nieuwe partydrug ofzo
ik heb het maar ingevuld voor ik het vergeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |