Ik ga nu zeker elke keer meedoen, maar omdat er in het begin over punten wordt gesproken en er geen tussenstand wordt gepost vroeg ik het me gewoon af.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook....volgens mij kan iedereen meedoen en wordt er ook een totaal stand bijgehouden, maar als je gewoon 1x mee wilt doen is dat toch oke ?
Doe ik. Ik zal een goed woordje voor je doen. Je weet nooit...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef Suijk het volgende:
Mooi van Rudy, doe je hem de groeten, R_ON?
Ze waren alleen 2 dagen te laatquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:20 schreef Againzender het volgende:
jaarcijfers.... wat kan een jaar toch hard gaan:
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
Ik morgen weer...quote:
poker weekendquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Againzender het volgende:
PW = proefwerk?
Same herequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik morgen weer...
gelukkig is dat de laatste en dan kan ik weer enige tijd op mijn luie reet zitten
jepquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef Againzender het volgende:
PW = proefwerk?
quote:
is dat een nieuwe partydrug ofzoquote:
misschien welquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat een nieuwe partydrug ofzo
Ik heb groepsgenoten die hun eigen achternaam nog vergetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
maar ja, daarvoor heb je groepsgenoten he
mix album, voor de volledigheid....... wil eigenlijk nog wel naar de releaseparty.... maar dat wordt een beetje lastig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
misschien wel
Het is het nieuwe album van Tiesto - In search of sunrise deel 5
maar ik ga ff een proefwerkje maken![]()
Ik wacht nog even.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:
Wielerprono 2006 #3 - waar BVO als leider startte voor de liefhebbers die het nog niet hebben ingevuld
Laat ik dan ook maar groetenquote:
We worden oud AZ......quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat een nieuwe partydrug ofzo
ik heb het maar ingevuld voor ik het vergeetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |