Bij rechtse media denk ik meer aan b.v. opinietijdschriften als Elsevier. Een rechts achtergronden programma zou meer aandacht kunnen schenken aan kritische beschouwingen van bijvoorbeeld Elian op de afhankelijksmentaliteit die asielzoekers wordt aangepraat.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heel vaak lees en hoor ik sommige mensen klagen over 'de linkse media'. Hoe zou dan dé rechtse media gestalte kunnen krijgen? Wordt dit bereikt indien bij begane misdrijven of overtredingen de afkomst vd daders erbij wordt vermeld? Of wanneer je binnen een item vh journaal alles moet kunnen zeggen. zoals Pim dat voor 1.6 miljoen kiezers deed? Of minder items over de voedselbanken? Of moet ik dan meteen denken aan Fox-news? Ik kom er niet uit ...![]()
Ik heb alleen Char en Jomanda, dat zijn pas mediaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:56 schreef Vampier het volgende:
ik heb alleen beschijfbare media
ik denk dat er ruimte is in Nederland voor een station dat meer de kant van Fox kiest. MAAR Fox is voor domme mensen die echt ZO'N beperkt beeld van de wereld hebben (en accepteren). Echt waar, ik heb het gezien, heel vaak. het is NIET normaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heel vaak lees en hoor ik sommige mensen klagen over 'de linkse media'. Hoe zou dan dé rechtse media gestalte kunnen krijgen? Wordt dit bereikt indien bij begane misdrijven of overtredingen de afkomst vd daders erbij wordt vermeld? Of wanneer je binnen een item vh journaal alles moet kunnen zeggen. zoals Pim dat voor 1.6 miljoen kiezers deed? Of minder items over de voedselbanken? Of moet ik dan meteen denken aan Fox-news? Ik kom er niet uit ...![]()
Leg eens uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:04 schreef Jozzy het volgende:
Wij hebben thuis het Nederlands Dagblad, maar die is erg links (geworden) hoor.
Simpel; schaf de staatsteun af. Want de linkse media is vooral de media die een flinke zak geld van Den Haag krijgt; de publieke omroepen. Dan gaat driekwart van hen failliet en zenders als de NPS moeten stoppen met het maken van turkse televisie want daar kijkt geen ene hond naar.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:39 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heel vaak lees en hoor ik sommige mensen klagen over 'de linkse media'. Hoe zou dan dé rechtse media gestalte kunnen krijgen?
Programma's op de publieke zenders zijn veelal van hoge kwaliteit terwijl die op commercieele zender puur entertainment zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Simpel; schaf de staatsteun af. Want de linkse media is vooral de media die een flinke zak geld van Den Haag krijgt; de publieke omroepen. Dan gaat driekwart van hen failliet en zenders als de NPS moeten stoppen met het maken van turkse televisie want daar kijkt geen ene hond naar.
Ligt aan welke kant de nieuwslezer zit..quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:44 schreef DionysuZ het volgende:
wanneer is nieuws links en wanneer rechts?
Sommigen, hé. FP schaart aan de rechtse kant. Forum is vrij links (kwa moderatie dan).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:11 schreef Lucille het volgende:
Sommigen noemen FOK! rechts.
Als er bepaalde dingen 'iets anders' worden weergegeven, zoals Pastors in diskrediet proberen brengen en moord en brand roepen over problemen met Marokkanen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:44 schreef DionysuZ het volgende:
wanneer is nieuws links en wanneer rechts?
Laat SCH dat maar niet horen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Sommigen, hé. FP schaart aan de rechtse kant. Forum is vrij links (kwa moderatie dan).
Domheid?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:04 schreef Floripas het volgende:
Hoe heette dat effect nou ook alweer, dat mensen denken dat de media tegen ze zijn?
Calimero?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |