Meest gevraagde Plugins:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:29 schreef Falco het volgende:
Mijn guide om keer in een heule hoop stappen een stad uiteindelijk winstgevend te laten worden:
- Begin met de goedkoopste elektriciteitscentrale: de kolencentrale. Deze wordt aan de rand van de map geplaatst, zodat bijna de helft van de vervuiling niet in jouw stad zit.
- Bouw daarom een industriewijk met de dense industrie het dichtst in de buurt van de kolencentrale. Het is dan meestal mijn bedoeling dat de industriewijk zich langs de rand gaat ontwikkelen.
- Vaak gooi ik ook een treinlijn met ene paar stations recht er door heen en ook een stuk of 4 a 5 busstops her en der verspreid.
- Overigens houd ik naast de kolencentrale een redelijk groot vlak open voor de landfill en de zogenaamde 'vervelende dingen' later.
- Vervolgens maak ik de residential areas (medium en high), die vaak aan het water liggen en redelijk dicht in de buurt van industrie zitten. In die residential zones zet ik twee waterpompen (bij het water natuurlijk) neer dan.
- Ook in dit gebied gooi ik ook wat busstops hier neer en trek ik de treinlijn door de woonwijk met 2 stations ofzo. Voor de gein wil ik de treinlijn dan soms wel eens splitsen in twee richtingen.
- Middenin de residential zone zet ik dan een hospitaal en een school neer. Deze krijgen in het begin van 20% van de funding. Ze gaan maar zeuren als ze meer nodig hebben ;'). Verder krijgen de sims wat vertier natuurlijk met parken en skaterinks en dat soort dingen.
- Ik creëer vaak op de een of andere manier toch wel een plek (of het is wat zijdelings) tussen industrie en residential, waar dan de commercial zone (high, medium en light) begint. Deze houd ik redelijk klein, omdat de vraag in het begin toch niet groot is.
- Verder gooi ik in de 'beginstad' een Fire Departement en Politiestation neer die zo centraal mogelijk liggen en dus alle zones bestrijken. Eventueel gaat hier de funding omlaag en dan wel naar ongeveer 50%.
- Dan leg ik waterpijplijnen zo economisch mogelijk neer, namelijk via een raster. Er is een grote lijn die als het ware verticaal gaat lopen over de hele map. En die heeft dan horizontale ribben die telkens 14 tiles uit elkaar zitten. Hierdoor krijgt net elk gedeelte van de stad genoeg water en is het aantal pijplijnen tot een minimum gereduceerd. Die krengen zijn namelijk vrij prijzig en ook in onderhoud geloof ik. Met zo'n raster hoef je ook niet zo lang na te denken over dat trekken van die vervelende waterpijpleidingen.
- Meestal heb ik op dit punt ongeveer 25% van mijn oorspronkelijke budget over. Ik laat de stad dan lopen en na een jaar of twee zit ie redelijk vol en heb je nog minder geld over. Die nare mevrouw die over je financien gaat, loopt flink te zeuren en uiteindelijk biedt ze je dan een toxic waste dump, armybase, missile dinges en een of andere gevangenis aan. Die zogenaamd 'vervelende dingen' stop je weg in die hoek naast de kolencentrale, zodat men in je stad er zo min mogelijk last van heeft. Meestal ga je dan breakeven draaien.
- Verder kan je in RH ook snel een casino krijgen, die $ 300,- oplevert, ook niet gek.
- Ik ga trouwens toch (als het moet) redelijk grote leningen aan en die gebruik ik dan zoveel mogelijk om extra zones te maken.
- Als het goed is, moet je stad dan uiteindelijk toch redelijk gaan lopen en stroomt het geld met bakken binnen.
Hoe zit t met scholing, veiligheid, vervuiling, grondprijs, openbaar vervoer etc?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:37 schreef renz0r het volgende:
...
Hoe kan dit vage probleem opgelost worden
tis wel handig als je een oplossing plaatst heb /had hetzelfde probleemquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:02 schreef MoonCatcher het volgende:
wat betreft de radical ordinance, daar ben ik inmiddels uit.
Heb je wel gevraagd naar wat voorn commercial en industrial ze vragen? Als hun vragen om industrie klasse 1 moet je natuurlijk niet komen met klasse 3, omdat die mensen vaag laagopgeleid zijn. Als je wilt weten welke soort ze willen moet je gewoon op die balkjes naar de vraag klikken.(In het engels is dat RCI en in het nederlands WCI)quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:37 schreef renz0r het volgende:
Ik snap er helemaal niks van!
Ik had een groot gedeelte van de stad gesloopt, omdat die verpaupert was geraak doordat er ff geen water was
Ik een groot gedeelte hergebouwd. Gelijk alles beter ingedeeld (ook qua infractstructuur).
Nu is alles af en is e rhet volgende. Ik heb een groot commercial gebied gemaakt (AKA downtown) en veel huizen erbij.. Tevens een groot stuk extra industriegebied gemaakt. Genoeg jobs.
Nu willen ze VEEL industrie en VEEL huis. Om commercial vragen ze ook.
Driekwart van mn huizengebied is volgebouwd, alleen zogoed als alles verpauperd door of geen baan of lange pendeltijden. Het erge is dat amper wordt gebouwd bij de industrie en commercial. Waarom gebeurd dit dan niet, zo hebben die huizen die maar 5 MINUTEN lopen van industrie/commercial liggen nooit banen. Beetje vaag van het spel.
Moet je voor je zien. Groot woongebied met daarbij een evengroot industriegebied en een nog groter commercial gebied. Banen in overvloed, moest meteen ook de baanproblemen oplossen in het overige gedeelte van de stad
Hoe kan dit vage probleem opgelost worden
Het bestandje autotoggleordinance.dat uit je pluginsmap verwijderen. Daarna kan je in het spel handmatig in en uitschakelen bij stedelijke verordening. Dus je inkomsten en uitgaven blad uitklappen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tis wel handig als je een oplossing plaatst heb /had hetzelfde probleem
Nee... wel apart inderdaadquote:Op maandag 3 april 2006 12:51 schreef LennyKravitz het volgende:
Kan iemand dit prijsverschil verklaren?
Layout verneukende link
http://www.dixons.nl/De_o(...)SW05014/default.aspx
.
Waarschijnlijk een verschil in de verpakking... Ik heb de deluxe versie ook in dequote:Op maandag 3 april 2006 12:51 schreef LennyKravitz het volgende:
Kan iemand dit prijsverschil verklaren?
Ja! !!quote:Op maandag 3 april 2006 12:51 schreef LennyKravitz het volgende:
Kan iemand dit prijsverschil verklaren?
gal url
http://www.dixons.nl/De_o(...)W05014/default.aspx.
En ook voor jou is dat zo te horen goed nieuws, want hier zijn heel wat pathfinding mods te vinden...quote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef darkqueen het volgende:
Ik heb een vraag over het spel. Als ik een Sim in een huis plaats dan wil die nog wel eens gaan klagen dat de woon- en verkeer niet goed lopen en de Sim al meerdere keren naar het werk heeft geprobeerd te rijden, maar dat de Sim telkens weer bij het beginpunt uitkomt en zegt dat het wel een Bermuda Driehoek lijkt. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: eenrichtingsverkeer-wegen, straatnamen, verschillende parken aanleggen zodat niet alles meer op elkaar lijkt, maar het schijnt niet te helpen.
En dan nog iets, het lukt me maar niet om de inkomsten hoger dan de uitgaven te krijgen, wat kan ik hieraan doen? Alsmaar de belastingen verhogen houd ook een keer op en alle uitgaven minder maken helpt ook niet, want dan wordt er ook geklaagd. Ik blijf altijd een mintens een verschil van 800 euro of hoger houden.
Probeer je links eens op deze manier te doen, ziet er toch veel beter uit?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:04 schreef LennyKravitz het volgende:
Nu snap ik het niet meer:
Verschil tussen:
Sim City 4 Deluxe, E.59.99
en
Sim City 4, Deluxe (+ Rush Hour Add-On), E. 14.99
WIE SNAPT DIT???
ik kan me voorstellen dat je daar niet tevreden mee bent, maak dan duidelijk dat je een mail wilt sturen. Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe de prijzen zo krom kunnen zijn... dus laat het later even wetenquote:Mogelijk antwoord op uw vraag:
Games worden bij bol.com tegen marktconforme prijzen aangeboden. In ons assortiment kunt u praktisch alle in Nederland leverbare games vinden.
Nee hoor, allebei deluxe, en allebei in een DVD hoesje... Gewoon een andere updruk,quote:Op donderdag 6 april 2006 09:03 schreef Blik het volgende:
Het verschil is volgens mij dat de goedkope de classic versie is, en in een goedkoper klein DVD-doosje zitten.
bij bol.com 17 euro incl. verzenden, dan heb je ook de add-on Rush Hour erbijquote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef Gstyles het volgende:
en wat kost dit spel in de winkel?
Ja, het is dus alleen dat ze met minstens een vakje aan een weg grensden in de planning... ik haal het spel van de pause af en ik krijg overal van die 'niet verbonden-knipperdingen' biven mijn huisjes. En dan zoom ik in en dan zie ik inderdaad dat ze bij mijn planning blijkbaar zoiets hadden van 'fuck dat!'.quote:Op maandag 10 april 2006 12:48 schreef Remqo het volgende:
oh, die zijn er wel hoor, het moet zich alleen gaan ontwikkelen. zones die niet aan een weg grenzen zullen niet groeien. Die ruimte kan je mooi gebruiken om parken en speeltuintjes te plaatsen, waardoor de huizenprijzen stijgen
den haag centrum, freerecordshop deluxe versie 14,95quote:Op maandag 10 april 2006 12:52 schreef Gstyles het volgende:
en wat kost dit spel in de winkel?
Een CD-image van maken en die inlezen als CD... Maar 15 EUR is toch wel te doen alsquote:Op maandag 10 april 2006 14:18 schreef kriseeraerts het volgende:
kun je er iets moois van maken zonder al die updates of mods of hoe noemen ze?
en ik heb cd geleend uit bib, kun je dat kopieren of zit er beveiliging op die cd's?
dat kan prima alleen die mods maken het wel leukerquote:Op maandag 10 april 2006 14:18 schreef kriseeraerts het volgende:
kun je er iets moois van maken zonder al die updates of mods of hoe noemen ze?
er zit een beveiliging op maar een image maken kan altijd alleen:quote:en ik heb cd geleend uit bib, kun je dat kopieren of zit er beveiliging op die cd's?
volgens mij zijn er maar 2 versies:quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef kriseeraerts het volgende:
welke versie kan ik het beste kopen,
ik zie gewone versies, deluxe versie, versie met rush hour
en is er verschil in versies in belgie tov nederland
De deluxe versie (zit Rushhour al in)...quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef kriseeraerts het volgende:
welke versie kan ik het beste kopen,
ik zie gewone versies, deluxe versie, versie met rush hour
en is er verschil in versies in belgie tov nederland
Huh? Hoeveel schijfruimte bedoel je? Compleet met de bestanden van de originele installatiequote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef kriseeraerts het volgende:
ok nog laatste vraag, kben nen curieuze, ;-)
hoeveel neemt je spel als je een deftige stad hebt met alle mods in beslag?
Tja, ligt aan je PC he... Als je een oude machine hebt, is SimCity 4 niet echt aan te raden...quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef kriseeraerts het volgende:
ja ik bedoel gewoon of je pc echt trager begint te werken als je steden groeien, ik bedoel voel je dit als je niet speelt of heb je daar absoluut geen last van dat alles trager verwerkt wordt, zoals bij liedjes en films
(die komen erbij niet op maar ik vraag me af of dat zelfde effect geeft)
en waar gekocht dan??quote:
Je gebruikt geen mods of bats? Dat is bij dit spel echt een must hoorquote:Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Een CD-image van maken en die inlezen als CD... Maar 15 EUR is toch wel te doen als
je t spel leuk vind? Jtje... En ja, ik gebruik helemaal geen mods ofzo... Heb in
t verleden gemerkt dat als k een spel kon modificeren, de lol er heel snel af was...
Hmm... vind t anders ontzettend leuk en realistisch genoeg zonder mods... Heb t bij SimCity 4quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Dezz het volgende:
Je gebruikt geen mods of bats? Dat is bij dit spel echt een must hoor![]()
Je kunt het spel veel realistischer, gevarieerder en mooier maken.
![]()
Kijk maar eens op www.simtropolis.com, je zult versteld staan over wat er daar allemaal gemaakt wordt!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:26 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Hmm... vind t anders ontzettend leuk en realistisch genoeg zonder mods... Heb t bij SimCity 4
niet geprobeerd, maar alle andere spellen die ik kon modden en ook gemodificieerd heb, was
de lol er zo snel vanaf dat ik t gewoon niet meer probeer... Zou jammer zijn als t bij SimCity 4
ook zo'n effect zou hebben...
Hmmm zal t eens proberen... Heb t ff gecheckt maar mods als t verviervoudigen van de werkgelegenheid binnen de industriezones vind ik zo speldodend...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.simtropolis.com, je zult versteld staan over wat er daar allemaal gemaakt wordt!
Als het je niet bevalt kun je die mods en bats ook zo weggooien uit je plugins folder
Zoiets had ik ook, nadat ik Rush Hour had eginstalleerd. Je moet dan even overnieuw de video opties instellen, zoals texture quality en dergelijke, bij mij waren al die opties opeens "ontvinkt". Daarna overnieuw opstarten, en het gras deed het weer. Bij mij werkte het in elk geval...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:59 schreef dijaken het volgende:
Is het normaal als ik een park plaats er gewoon maar gras te zien is! Als ik een voetbalveld plaats blijft dit blauw, dus geen gras te zien
High capacity residential area's maken die toch in een vrij luxe omgeving liggen... En zorg voor veelquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:02 schreef kriseeraerts het volgende:
wat is de beste manier om je stad in de hoogte te laten groeien, ik bedoel flatgebouwen.
Doen de bewoners dat uit hun eigen of moet je echt alles volbouwen tot ze geen mogelijkheden meer hebben
heb immers bijna alles volgezet met woning, commercie en fabrieken, bossen, haven ed
Hoe kun je het best je bewoners stimuleren om in andere stad te gaan werken, heb immers stad gebouwd met enkel industrie, maar die groeit traag omdat er geen bewoners zijn, enkel die van naburige stad
mijn systeem (amd 2600+, 1250MB ram, geforce 6800 128MB heeft al moeite met +600.000 inwonders, grote map op 1280x1024 met alles highquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:31 schreef Retuobak het volgende:
Wat voor systeem heb je eigenlijk wel niet nodig om deze game volledig soepel te draaien?
Mijn systeem AMD 3800+ 1024 mb , Nvidia xtx 7800GT heeft moeite (lees schokkerig) bij een grote stad met alles op Highquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn systeem (amd 2600+, 1250MB ram, geforce 6800 128MB heeft al moeite met +600.000 inwonders, grote map op 1280x1024 met alles high
en dat heeft alleem maar te maken met de algehele simulatie want ookal zoom je zo veruit dat je in de wolken bent, rondrijdende auto's e.d. zal hij blijven berekeken...quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mijn systeem AMD 3800+ 1024 mb , Nvidia xtx 7800GT heeft moeite (lees schokkerig) bij een grote stad met alles op High
Wel komisch dat die bijv games als Oblivion op ultra high met het grootste gemakt zuiver uitpoept
Hier op een P4 2,4GHz 1024MB 9700 pro is het assquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mijn systeem AMD 3800+ 1024 mb , Nvidia xtx 7800GT heeft moeite (lees schokkerig) bij een grote stad met alles op High
Wel komisch dat die bijv games als Oblivion op ultra high met het grootste gemakt zuiver uitpoept
Hebben we bijna gelijke specs....Be awarequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hier op een P4 2,4GHz 1024MB 9700 pro is het ass
Komende week maar eens proberen op m'n X2 4200+, 1024MB, 7800GTX
Maar vrees ook daar voor het ergste daar de CPU inferieur is aan de jouwe omdat maar 1 core het werk zal moeten doen
Heb ik zo goed als allemaal bij Simtropolis vandaan. En de voet/fietspaden die ik in onderstaande screens gebruik hebben geen onderhoudskosten. En datzelfde geldt voor het gras. Al kosten de grachten en vijvers wel wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef renz0r het volgende:
Ik zie hier soms fotos voorbij komen waarbij er mooie grasvelden zijn aangelegd, mooie bloemenparken, looppaden enz...Download je dat allemaal bij simpolis? Is dat niet duur allemaal, dus dat je elke maand veel extra kosten krijgt?
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:16 schreef ElmarO het volgende:
[[url=http://img18.imagevenue.com/loc69/th_50703_sc355Alencon.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img18.imagevenue.com/loc164/th_50755_sc356Alencon.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc280/th_50798_sc357Alencon.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img34.imagevenue.com/loc269/th_50840_sc358Alencon.jpg]afbeelding][/URL]
Het is gewoon een vrij CPU intensief spel. Bij 600.000+ inwoners op een large map wil het op dit systeem ook niet echt soepel lopen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hier op een P4 2,4GHz 1024MB 9700 pro is het ass
Komende week maar eens proberen op m'n X2 4200+, 1024MB, 7800GTX
Maar vrees ook daar voor het ergste daar de CPU inferieur is aan de jouwe omdat maar 1 core het werk zal moeten doen
Ja die foto's!quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik zo goed als allemaal bij Simtropolis vandaan. En de voet/fietspaden die ik in onderstaande screens gebruik hebben geen onderhoudskosten. En datzelfde geldt voor het gras. Al kosten de grachten en vijvers wel wat.
[..]
[..]
Het is gewoon een vrij CPU intensief spel. Bij 600.000+ inwoners op een large map wil het op dit systeem ook niet echt soepel lopen.
De link naar het asfaltvoetpad en het bijbehorende gras+hekjes staan in de OP. Het andere voetpad dat ik heb gebruikt kan je hier vinden. Dit en dit pakket zijn door ook wel handig voor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ja die foto's!
Durft het haast niet te vragen...maar heb je links naar die dingen?![]()
![]()
![]()
Held!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De link naar het asfaltvoetpad en het bijbehorende gras+hekjes staan in de OP. Het andere voetpad dat ik heb gebruikt kan je hier vinden. Dit en dit pakket zijn door ook wel handig voor.
Dit is de link naar de fietspaden. En hier kan je een expansion pack voor de fietspaden vinden.
Hier kan je de grachten vinden. Maar als je meer van deze grachten wilt hebben kan je het best op SimCity Central kijken. En dan kijken/zoeken naar Oppie.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Je moet je inderdaad eerst aanmelden. Hetzelfde geldt voor SimCity Central.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef renz0r het volgende:
Moet je eerst lid zijn van simtropolis om te kunnen downen?
Duidelijk, thnxquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet je inderdaad eerst aanmelden. Hetzelfde geldt voor SimCity Central.
Bat files zijn items die andere spelers gemaakt hebben en die jij kan downloaden en in je stadje kan gebruiken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef -Tom- het volgende:
Hey,
Ik heb ff een vraagie: wat zijn nou precies (de verschillen tussen):
- BAT-files
- Lot-files
- Prop-files
- Texture-files
- Een mod
- en waarvoor zijn dependancies?![]()
, in niet al te moeilijke computertaal aub
Ook heb ik nog een probleem met de Universal Control Panel, die ziet er nu opeens heel anders uit dan hoe het standaard hoort te zijn: het aantal inwoners staat meer naar links, WCI-meter ligt nu horinzontaal ipv verticaal. Weet iemand hier een oplossing voor?![]()
Ik hoop dat iemand mee kan helpen...[/b]
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Bat files zijn items die andere spelers gemaakt hebben en die jij kan downloaden en in je stadje kan gebruiken.
Dit varieerd van woningen, kantoren, parken, die vijvers die je veel zit in Elmar's steden enz.
Bat files komen meestal in 2 smaken:
Growable - meestal gebouwen, je moet eerst een zone aangeven voor bijv. woningen en dan zullen ze vanzelf groeien net als de orginele sim city woningen.
Ploppable - kan van alles zijn van gebouw tot park, deze kan je zelf kant en klaar ergens in je stadje plaatsen.
Lot files zijn zijn ook items die andere spelers gemaakt hebben, het verschil met bat files is dat Bat files zelf bedacht zijn door de makers. Lot files worden gemaakt door gebruik te maken van onderdelen die al in sim city zitten maar ze opnieuw op te bouwen. Bijv. men pakt de standaard highschool maar veranderd er wat aan door er een voetbalveld al bij te plakken als het ware.
Propfiles zijn kleine onderdelen die in Bat and Lot files worden gebruikt, bijv plantjes in een tuin van een woning, een terasje voor een kantoor enz. Als je die propfiles niet hebt zal een tuin er bijv kaal uitzien.
Texture files zijn bestanden die gebruikt worden om het uiterlijk van bijv een gebouw weer te geven. Het gebouw wordt gemaakt in een 3D programma en als een draadmodel opgebouwd en daarover heen komt een texture (zeg maar de huid die over je skellet zit). Zonder die texture zie je het gebouw niet.
Een mod is een bestand waarmee je het gedrag van het spel kan aanpassen, bijv een mod die ervoor zorgt dat er minder snel files op je wegen onstaan.
Dependancies zijn bijv texture en prop files, als je je een gebouw wilt downloaden maar je download niet de texture of props die er bij horen dan zal het gebouw niet weer gegeven worden zoals de maker het voor ogen had. (zie voorbeeld over de kale tuin)
Universal control panel: daar heb ik geen antwoord op.
Hoop dat dit nu allemaal duidelijk is voor je![]()
Ik zie dat de textures voor de rijkere gebieden / huizen veranderen in een stoep met van die rode stenen. Ik heb wel ff op simtropolis gekeken maar kan niet zo snel vinden of dit ook uit te zetten is want ik vind die rode stenen maar niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:31 schreef ElmarO het volgende:
Ik weet niet of sommige hem al kenden, maar ik post hem toch maar voor de zekerheid. Er is nu een nieuwe streetmod uit, waarmee je straten er wat levendiger uitzien. Heb hem zelf al in één stad getest en ik moet zeggen dat het er een stuk leuker uit ziet.
Kan je volgens mij wel uitzetten. Al verwijder je dan volgens mij ook de andere stenen. En de bomen zijn telkens verschillend. Als je op een bestaand stukje street één stukje street vernieuwd krijg je alweer andere bomen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:00 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Ik zie dat de textures voor de rijkere gebieden / huizen veranderen in een stoep met van die rode stenen. Ik heb wel ff op simtropolis gekeken maar kan niet zo snel vinden of dit ook uit te zetten is want ik vind die rode stenen maar niks
Nu krijg je 1 stoep die dan bij het ene huis gewoon grijze tegels heeft en voor het andere huis ineens van die rode, dat vind ik nogal lelijk.
Weet jij of je gewoon aan kan geven dat je 1 texture voor de stoep wilt voor alle gebieden maar dan wel met de veranderingen die er zijn in de mod zoals meer auto's in dense area's, mooiere bomen in rijkere gebieden enz.
Is inderdaad handig. Heb gelijk de Low Wealth verwijderd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:06 schreef Reggie200 het volgende:
edit: Ik heb mijn antwoord al gevonden, er is een fix uitgebracht waarmee je kan kiezen of je alle stoep textures voor alle ''wealth levels'' wilt gebruiken of alleen van 1 bepaald level.![]()
Nee, de fietspaden zijn meer voor het uiterlijk. Al verbeteren ze wel de gezondheid van je Sims.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef Ricy het volgende:
als je fietspaden door je stad plaatst wordt het verkeer dan minder? en kan iemand een link geven voor rotondes alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |