Nee, dat deed Dago dit keerquote:
ik ben aan de zoutepinda'squote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wie is er nou werkelijk bier aan het drinken, thans?
*meldtquote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wie is er nou werkelijk bier aan het drinken, thans?
...quote:
A/D/S/L?quote:
nee 33k inbelquote:
Drie tripels en een halve dubbel.quote:
Wélk bier, lullo.quote:
Goede keus.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:45 schreef Onelinedrawing het volgende:
Westmalle dubbel, thans.
Ik zal een willekeurige proberen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:44 schreef Dagonet het volgende:
Koffie, zwart, suiker pour moi.
Oh, lits, passmailer werkt voor mijn accounts prima?
Ik hoorde laatst iemand zeggen over de gevangenis in Indonesië:quote:Op maandag 27 maart 2006 23:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Algemene Dagelijkse (s) Levensbehoeften!
Ja?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef Onelinedrawing het volgende:
Janet.
Tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:55 schreef Litso het volgende:
Hij werkt Dago
What's the matter beste BS?quote:
Ik vind je tof.quote:
Daar is geen enkele gegronde reden voor.quote:
Reizen, bier, hoezo, geen gegronde reden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar is geen enkele gegronde reden voor.
Boos weggelopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
Waar is Chowi eigenlijk?
* Onelinedrawing maakt the o-facequote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:03 schreef Misstique het volgende:
Waar is Chowi eigenlijk?
What have you done?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:04 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
* Onelinedrawing maakt the o-face
Hmm.. ok, reizen en bier..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:04 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Reizen, bier, hoezo, geen gegronde reden?
Tot de macht Oh?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:05 schreef Onelinedrawing het volgende:
Oh! Oh! Oh! Oh!
Oh, damn yes.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ok, reizen en bier..
Wil je een guinness?
If everything could ever feel this real foreverquote:
*Guinness aangeeft..quote:
Moet je dat aan hem vragen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Guinness aangeeft..
Damnde lekker bier..
Tis wel een halve liter hoor.. kun je dat wel op?![]()
Wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tis wel een halve liter hoor.. kun je dat wel op?
Ergo dequote:
*Onbevreesd tafereel aanschouwt.quote:
Damn yes.quote:
Ik heb er ervaring mee.. met een zulks schouwspel..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bepaald geen broekepoepert, die Janetje!
En saaiquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:48 schreef fokneger het volgende:
ffffoooooooooookkkkkkkk iiiiiiiiissssssssss sssssssslllllllllllloooooooooooooooooooommmmmmmmmmm
* Onelinedrawing openbaart zichquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee.. met een zulks schouwspel..
gelukkig is het EO forum sneller!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:48 schreef fokneger het volgende:
ffffoooooooooookkkkkkkk iiiiiiiiissssssssss sssssssslllllllllllloooooooooooooooooooommmmmmmmmmm
*er eens goed voor gaat zitten..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:54 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
* Onelinedrawing openbaart zich
What else is new?quote:
Er een Excel sheet over houden is nog triester dan het aantal kloons van je.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
Het totaal van al mijn userID's is 1755109
Die van mij 67006.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
Het totaal van al mijn userID's is 1755109
Wat een openbaring he.quote:
define 'triest'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
What else is new?
[..]
Er een Excel sheet over houden is nog triester dan het aantal kloons van je.
Je hebt hem door. Ik dacht dat de subtiele hint ook Rotterdammer te zijn het al wel zou hebben verraden.quote:
triest (bn.)quote:
De definitie van 'groen' is toch ook niet 'gras'?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb je zelf zojuist gedaan dude.
Hela de pela!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:58 schreef JDude het volgende:
Stervende Hoeren Kanker Alcohol.
Goeienavond.quote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Goeienavond.
Ik had net een verjaardag in Rotterdam.
Ik zou netjes met de laatste tram en trein naar huis (om 22:15)
Maar ik ben met iemand mee terug gereden met de auto (om 1:00).
Wordt nog leuk morgen, die vergadering op mn stage
Gelukkig is dat ook meteen het enige dat ik hoef te doen morgen.
En niemand in de buurt die je heel wil maken zeker??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wel, anders ben ik morgen helemaal kapot
wel mooi, desalnietteminquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:24 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
Das wel wat groot voor een avatar, niet?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is zeker niemand meer wakker?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Er is zeker niemand meer wakker?
quote:
Geen idee, vraag het ze.quote:
Vlaams? Wie?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:46 schreef Dangel het volgende:
ik bedoelde dat ik wel waker was, muziekaal vlaams vriendje
Jij.. Cerror.be toch?quote:
Busted.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Jij.. Cerror.be toch?
Zul je zien kom je gewoon uit Meppel of zo
Als je me tof gaat vinden ga ik wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, volk. Tof.
Take it or leave it.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:55 schreef Dangel het volgende:
[..]
Als je me tof gaat vinden ga ik weg
@vikingsmeisje: nummer 324 doet het niet. en het hoeft neit per sé de eerste te zijn hoor, als het maar een 324 is.
leave it dan maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Take it or leave it.
En meer van dat soort gebrabbel.
Lieve cerror.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:59 schreef cerror het volgende:
Ik word gek van al die klonen.
Nogal hypocriet maar serieus, lose them.
Je bent er wel èèn mutsch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve cerror.
Bij deze zweer ik u met het hand op mijn Commodoor 9990 in 1 dat ik geen kloon ben.
Liefs en kusjes,
c_c.
Een feateau die ik nooit immer heb gezien waarin mijn naam staat (cerreur) en waar ik duidelijk kan zien dat het geen soep is. 14.gif.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verzin iets waarmee ik je kan overtuigen dat het niet zo is dan.
Ik ben gek dat ik dit doequote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Een feateau die ik nooit immer heb gezien waarin mijn naam staat (cerreur) en waar ik duidelijk kan zien dat het geen soep is. 14.gif.
Oeps, dat wil je niet huh?
Je bent een kloon van een mannelijke fokker... zo dom ben ik niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, dat moet zeker een foto zijn waarop m'n gezicht te zien is?.
Dan pass ik, daar doe ik niet aan.
Mannelijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent een kloon van een mannelijke fokker... zo dom ben ik niet.
Cover-up.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannelijk?
Trouwens, Mt heeft al meerdere keren gezegd dat ze me irl heeft gezien.
Ze houdt haar eigen identiteit ook aardig verborgen.quote:
Ja? Ohquote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze houdt haar eigen identiteit ook aardig verborgen.
Neen dat helpt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja? Oh.
Ik heb haar gezien maar kan het me niet meer herinneren.
Ja nou ja, we wisten allebei niet van elkanders bestaan af, maar waren bij hetzelfde concert waar zij mij gespot heeft maar ik haar niet.quote:
Je komt er anders wel verdomd vaak op terugquote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
Like I give a feck.
Van mijn part ben je Dirkh.
Ik ga maffen.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
Van mijn part ben je Dirkh.
Dinsdag is nóg erger, dude.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:07 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen,
Dinsdag.... altijd beter dan die maandag
Omdat ?!quote:
Omdat ik dan een hoerende lange dag heb.quote:
A ha.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat ik dan een hoerende lange dag heb.
Ja. Ha.quote:
ja, doei.quote:
Prima... en succes met de keukenboer bellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ja. Hallo.
Ik heb besloten morgen te werken
ik heb besloten vandaag maar eens 3 uur later naar school te gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima... en succes met de keukenboer bellen
Ik heb besloten vandaag even te werken.... ongeveer een uurtje
Moet nog wat gef1xx0rd worden, de afzuigkap moet er een keer af zodat de tegelzetter er makkelijker bij kanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima... en succes met de keukenboer bellen
Ik heb besloten vandaag even te werken.... ongeveer een uurtje
Ok dan.... moet er verder nog veel gebeuren ?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog wat gef1xx0rd worden, de afzuigkap moet er een keer af zodat de tegelzetter er makkelijker bij kan
Goedemorgen....quote:
Redelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Drukke dag vandaag ?!
Dan zal de dag ook wel redelijk snel voorbij zijnquote:
Goedemorgenquote:
Helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef Snakey het volgende:
Lekker stil nog overal.
Die proberen ze zo snel mogelijk vol te SC-en nu het om 12 uur dichtgaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:10 schreef fokneger het volgende:
valt mee
Goedemorgen op dinsdag 28 maart!
misschien is hij wel vol voor 12 uurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die proberen ze zo snel mogelijk vol te SC-en nu het om 12 uur dichtgaat.![]()
Ook goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef fokneger het volgende:
[..]
misschien is hij wel vol voor 12 uur![]()
Mooi.... ik heb ze een aanzetje gegevenquote:
Er moet nog een vloer in. Daarna is het allemaal zo gepiept. Deze week oongeveer de vloer en badkamer af, de week daarop de vloer op de eerste verdieping en weer daarna het bed etc laten komen. Midden april moet toch ruimschoots lukken zoals het er nu uit ziet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan.... moet er verder nog veel gebeuren ?!
Super zeg... dan komt het goede weer er ook aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet nog een vloer in. Daarna is het allemaal zo gepiept. Deze week oongeveer de vloer en badkamer af, de week daarop de vloer op de eerste verdieping en weer daarna het bed etc laten komen. Midden april moet toch ruimschoots lukken zoals het er nu uit ziet.
Dago, hou je nog van mequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Dagonet het volgende:
Dit is gewoon een verkapt FB topic.
geen reactie is neequote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef fokneger het volgende:
[..]
misschien is hij wel vol voor 12 uur![]()
quote:
quote:
Zin in vis zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger
Stofje toch.... moet dan nouquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:34 schreef Stofje het volgende:
Nee. En dit was ook de laatste keer dat een goedemorgen topic volgebaggerd wordt. Volgende keer gaat ie gewoon op slot.
TuPiquote:
Slechte jeugd gehad, altijd gepest, nu pakt hij iedereen terugquote:
Story of most modsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte jeugd gehad, altijd gepest, nu pakt hij iedereen terug![]()
Dat is een feit, knaapquote:
Daarom heb ik een eigen forum waar ik lekker admin benquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte jeugd gehad, altijd gepest, nu pakt hij iedereen terug![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Daarom heb ik een eigen forum waar ik lekker admin ben
Jah inderdaad... en zeggen dat je grote verantwoordelijkheid hadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Leuk voor op je cv:
Mr A.> wat deed je?
Litso> moderaten op een groot forum
Mr. A> had je daar dan tijd voor?
Litso> Ja, voor de rest voerde ik toch geen flikker uit.
Ik zorg eerst voor een baan, dan ga ik pas fok!ken onder werktijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah inderdaad... en zeggen dat je grote verantwoordelijkheid had
Gaat hier ook wel. Krijg alleen beschamend weinigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zorg eerst voor een baan, dan ga ik pas fok!ken onder werktijd![]()
Werkt prima, dat betaald fokken
Gaan klagen bij de baas!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat hier ook wel. Krijg alleen beschamend weinig
Problemen denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan klagen bij de baas!![]()
Ik krijg vrijdag promotiegesprek, eens kijken wat ik er nu weer bij krijg![]()
Op z'n minstquote:
Extra problemen is extra salarisquote:
Ga topics op slot gooien... of maak er 1.quote:
Voor school ben ik klaar vandaag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga topics op slot gooien... of maak er 1.
Of doe wat voor school
Dus kom je Bef-fenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor school ben ik klaar vandaag.
En verder heb ik geen inspiratie.
Mee eens... of je vriendin "lastig vallen"quote:
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... of je vriendin "lastig vallen"
"paiq".. insiders woord ?! Ik vat em nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.
Wederom ben je TE laatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Wederom ben je TE laat
Maar toch hallow![]()
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitcheckenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
"paiq".. insiders woord ?! Ik vat em niet
True.... We hebben hier ook nog wel plaats trouwensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!.
Mwah.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatie
Aha... ik ben inmiddels officieel voorzienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitchecken
Leuke site, redelijk vernieuwend concept ook
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatie
Wat hij zegt, in R&P liep er ook een draadje over volgens mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitchecken
Enneh, welkom Misstique
Moet ik alvast afscheid nemen nuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef Litso het volgende:
[..]
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!
Feli en zo. Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Aha... ik ben inmiddels officieel voorzien
Jep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt, in R&P liep er ook een draadje over volgens mij
Ach ik door fok! een vrouw. Maakt het uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep.
Mijn huisgenote heeft er zelfs een vriendje aan overgehouden
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Enneh, welkom Misstique
Ik wil best gaan kloten in SES voor je hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor school ben ik klaar vandaag.
En verder heb ik geen inspiratie.
Euhm.. das niet helemaal waar hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef Litso het volgende:
[..]
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?
Moderators genieten niet veel aanzien irlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?
Toch wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. das niet helemaal waar hoor
Een dame van bijna 19quote:
Nee newbies als jij zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moderators genieten niet veel aanzien irl
Je bent charmant en mondig genoeg. Kwestie van even doorbijten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.
Op dinsdag een zondaggevoel, dat is echt verdrietigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef JDude het volgende:
Het leven is een kater.
Ga je een keer oefenen met Mtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.
Een newbie met 10 posts niet neequote:
O en mijn drempel ligt te hoog.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent charmant en mondig genoeg. Kwestie van even doorbijten.
Hier nog zo eenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
Herkenbaar. Vooral dat knapquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.quote:
Moet ze per se hot zijn dan ?!quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.
Zie ik nu pas
Mt. is al bezetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Maar hoezo ligt je drempel hoog. Zo hoog dat zelfs Mt niet er aan voldoet?
Jah... dus ga van die site af enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Litso het volgende:
En ik ben fijngevoelig. En ik heb een goede smaak. En ik kan goed uit mijn woorden komen. En had ik al gezegd dat ik bovennatuurlijk intelligent ben?
Nou... In het weekend anders behoorlijk minder hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. das niet helemaal waar hoor
Zég! Ik ben een dáme! Ik doe niks uit!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga je een keer oefenen met Mt
Dan doet ze eerst wat uit zodat de drempel nog wat hoger word...
Oefenen... geen seks ofzo... maar oefenen om tegen haar te praten..quote:
Ik kwam er eergisteren achter dat ik anderhalve week terug ofzo de 10.000 ben gepasseerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.
Zie ik nu pas
Hm Hm Hm... is dat zo Dago ?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zég! Ik ben een dáme! Ik doe niks uit!
Tegenwoordig wel jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou... In het weekend anders behoorlijk minder hoor..
Had ik met de 40.000quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kwam er eergisteren achter dat ik anderhalve week terug ofzo de 10.000 ben gepasseerd
Binnen de grenzen van een relatie ligt dat net iets anders J.quote:
En ja dat is een slechte kutfilm maar ik moest er toch om lachen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Litso het volgende:
Ik wil zo'n American Pie 2 band-camp oefenmeisje.
Gewoon in het fotoboek rondsletten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Litso het volgende:
Ik passeer nooit iets ongemerkt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ik met de 40.000... Ben er ook niet trots op
Maar dat slaat sowieso nergens op; hij kent Mt al. Dan is het heul anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Oefenen... geen seks ofzo... maar oefenen om tegen haar te praten..
Dan komt ze heeeeeeeel dichtbij je zitten enzo
Dus toch!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Binnen de grenzen van een relatie ligt dat net iets anders J.
Altijd goed.quote:
Nou... als ze dichtbij komt zitten met minder aan scheelt het vastquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar dat slaat sowieso nergens op; hij kent Mt al. Dan is het heul anders natuurlijk.
Dan zet ik wel een pruik op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar dat slaat sowieso nergens op; hij kent Mt al. Dan is het heul anders natuurlijk.
*flitsquote:
Dat nieuwe fotoboek jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef rompompom het volgende:
Jij bent zeker ook bipseblij dat de posts tegenwoordig ook in het photobook staan?
Neuh, het fotoboek interesseert me niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook bipseblij dat de posts tegenwoordig ook in het photobook staan?
Net zo matig als: geslacht -> neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat nieuwe fotoboek ja
Prachtig
Achter "Seksualiteit" heb ik maar Ja, graag ingevuld.
ik ken de film nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Litso het volgende:
Alhoewel die shannon elisabeth ofzo ?! Wel extreem lekker isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat alleen maar positief.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:37 schreef Onelinedrawing het volgende:
Misstique, fille de fleurs à la lumière de la lune.
ik zal dan geen moeite doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat alleen maar positief.
Mwah. Wel okay.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Alhoewel die shannon elisabeth ofzo ?! Wel extreem lekker is
picsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Alhoewel die shannon elisabeth ofzo ?! Wel extreem lekker is
Smaken verschillen... werelds lichaamquote:
PMS? Gisteren was je depri!quote:
Vrouwenquote:
Nee, dat niet... Dan was ik vast nog niet in staat te eeeuh.. ja.. eeuh.. laat maar!quote:
Het hoofd volgens de zoekresultaten van imdb iig nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Smaken verschillen... werelds lichaam
Veel gezopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Dan was ik vast nog niet in staat te eeeuh.. ja.. eeuh.. laat maar!
Niet ?! Nou in die film is ze echt super lekker!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hoofd volgens de zoekresultaten van imdb iig niet
Noem het beestje bij het naampje, alsof we hier preuts zijn of zoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Dan was ik vast nog niet in staat te eeeuh.. ja.. eeuh.. laat maar!
flieft was kutquote:
Er uit schoppen kan daarna nog altijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef jackson het volgende:
http://www.ne.jp/asahi/ju(...)/selizabethwall1.jpg
Je moet er van houden... hoofd is misschien wat minder... ik vind het wel oke
Dat weet ik nog, je had nog iets van een smoes dat het een msn contact was. Dat kennen wequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet flieft. En nogmaals ik was niet degene met liefdesverdriet!!!
Daaromquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, je had nog iets van een smoes dat het een msn contact was. Dat kennen we
Maar waarom ben je nu zóóóóó blij dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet flieft. En nogmaals ik was niet degene met liefdesverdriet!!!
Als je eerst depressief doet word je nu ook niet serieus genomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]En jij wil dat ik nu op spring en me ga verdedigen?? Nee, vandaag niet! Daar ben ik veel te blij voor!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Onze friteuse die in de keuken zijt,
geeft ons heden onze dagelijkse vette hap,
en vergeeft ons als wij groente eten, zoals wij ook onze dichtslibbende aderen vergeven.
Want van u zijn de calorieen, de cholesterol en de volle maag,
*burp*.
Nou, gewoon.. Omdat dat mijn gevoel nu is..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu zóóóóó blij dan?
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, gewoon.. Omdat dat mijn gevoel nu is..![]()
Mmmmmmm, zucht.........
Inderdaad. PMS, geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.
Er is natuurlijk wel iets meer aan de hand! Maar het belangrijkste is toch dat ik heel blij ben!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.
Waarom ben je niet op dat ene medium?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel iets meer aan de hand! Maar het belangrijkste is toch dat ik heel blij ben!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd, toch, altijd!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef jackson het volgende:
Heb je nog meer aandacht nodig VM, of was dit het ?
Momentje dan!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op dat ene medium?
Eerlijkheid valt in je te prijzenquote:
Hallo JD.quote:
Dág, Mt!quote:
Whoquote:
Dr. Whoquote:
quote:
quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vlinderke!!!!!!!!
STFU.quote: