Ik wil best gaan kloten in SES voor je hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor school ben ik klaar vandaag.
En verder heb ik geen inspiratie.
Euhm.. das niet helemaal waar hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef Litso het volgende:
[..]
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?
Moderators genieten niet veel aanzien irlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?
Toch wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. das niet helemaal waar hoor
Een dame van bijna 19quote:
Nee newbies als jij zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moderators genieten niet veel aanzien irl
Je bent charmant en mondig genoeg. Kwestie van even doorbijten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.
Op dinsdag een zondaggevoel, dat is echt verdrietigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef JDude het volgende:
Het leven is een kater.
Ga je een keer oefenen met Mtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.
Een newbie met 10 posts niet neequote:
O en mijn drempel ligt te hoog.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent charmant en mondig genoeg. Kwestie van even doorbijten.
Hier nog zo eenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
Herkenbaar. Vooral dat knapquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.quote:
Moet ze per se hot zijn dan ?!quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.
Zie ik nu pas
Mt. is al bezetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Maar hoezo ligt je drempel hoog. Zo hoog dat zelfs Mt niet er aan voldoet?
Jah... dus ga van die site af enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Litso het volgende:
En ik ben fijngevoelig. En ik heb een goede smaak. En ik kan goed uit mijn woorden komen. En had ik al gezegd dat ik bovennatuurlijk intelligent ben?
Nou... In het weekend anders behoorlijk minder hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. das niet helemaal waar hoor
Zég! Ik ben een dáme! Ik doe niks uit!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga je een keer oefenen met Mt
Dan doet ze eerst wat uit zodat de drempel nog wat hoger word...
Oefenen... geen seks ofzo... maar oefenen om tegen haar te praten..quote:
Ik kwam er eergisteren achter dat ik anderhalve week terug ofzo de 10.000 ben gepasseerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.
Zie ik nu pas
Hm Hm Hm... is dat zo Dago ?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zég! Ik ben een dáme! Ik doe niks uit!
Tegenwoordig wel jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou... In het weekend anders behoorlijk minder hoor..
Had ik met de 40.000quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kwam er eergisteren achter dat ik anderhalve week terug ofzo de 10.000 ben gepasseerd
Binnen de grenzen van een relatie ligt dat net iets anders J.quote:
En ja dat is een slechte kutfilm maar ik moest er toch om lachen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Litso het volgende:
Ik wil zo'n American Pie 2 band-camp oefenmeisje.
Gewoon in het fotoboek rondsletten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Litso het volgende:
Ik passeer nooit iets ongemerkt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Had ik met de 40.000... Ben er ook niet trots op
Maar dat slaat sowieso nergens op; hij kent Mt al. Dan is het heul anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Oefenen... geen seks ofzo... maar oefenen om tegen haar te praten..
Dan komt ze heeeeeeeel dichtbij je zitten enzo
Dus toch!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Binnen de grenzen van een relatie ligt dat net iets anders J.
Nou... als ze dichtbij komt zitten met minder aan scheelt het vastquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar dat slaat sowieso nergens op; hij kent Mt al. Dan is het heul anders natuurlijk.
Dan zet ik wel een pruik op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar dat slaat sowieso nergens op; hij kent Mt al. Dan is het heul anders natuurlijk.
*flitsquote:
Dat nieuwe fotoboek jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef rompompom het volgende:
Jij bent zeker ook bipseblij dat de posts tegenwoordig ook in het photobook staan?
Neuh, het fotoboek interesseert me niet zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook bipseblij dat de posts tegenwoordig ook in het photobook staan?
Net zo matig als: geslacht -> neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat nieuwe fotoboek ja
Prachtig
Achter "Seksualiteit" heb ik maar Ja, graag ingevuld.
ik ken de film nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:29 schreef Litso het volgende:
Alhoewel die shannon elisabeth ofzo ?! Wel extreem lekker isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat alleen maar positief.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:37 schreef Onelinedrawing het volgende:
Misstique, fille de fleurs à la lumière de la lune.
ik zal dan geen moeite doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat alleen maar positief.
Mwah. Wel okay.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Alhoewel die shannon elisabeth ofzo ?! Wel extreem lekker is
picsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Alhoewel die shannon elisabeth ofzo ?! Wel extreem lekker is
Smaken verschillen... werelds lichaamquote:
PMS? Gisteren was je depri!quote:
Vrouwenquote:
Nee, dat niet... Dan was ik vast nog niet in staat te eeeuh.. ja.. eeuh.. laat maar!quote:
Het hoofd volgens de zoekresultaten van imdb iig nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Smaken verschillen... werelds lichaam
Veel gezopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Dan was ik vast nog niet in staat te eeeuh.. ja.. eeuh.. laat maar!
Niet ?! Nou in die film is ze echt super lekker!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hoofd volgens de zoekresultaten van imdb iig niet
Noem het beestje bij het naampje, alsof we hier preuts zijn of zoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Dan was ik vast nog niet in staat te eeeuh.. ja.. eeuh.. laat maar!
flieft was kutquote:
Er uit schoppen kan daarna nog altijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:59 schreef jackson het volgende:
http://www.ne.jp/asahi/ju(...)/selizabethwall1.jpg
Je moet er van houden... hoofd is misschien wat minder... ik vind het wel oke
Dat weet ik nog, je had nog iets van een smoes dat het een msn contact was. Dat kennen wequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet flieft. En nogmaals ik was niet degene met liefdesverdriet!!!
Daaromquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, je had nog iets van een smoes dat het een msn contact was. Dat kennen we
Maar waarom ben je nu zóóóóó blij dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet flieft. En nogmaals ik was niet degene met liefdesverdriet!!!
Als je eerst depressief doet word je nu ook niet serieus genomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]En jij wil dat ik nu op spring en me ga verdedigen?? Nee, vandaag niet! Daar ben ik veel te blij voor!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Onze friteuse die in de keuken zijt,
geeft ons heden onze dagelijkse vette hap,
en vergeeft ons als wij groente eten, zoals wij ook onze dichtslibbende aderen vergeven.
Want van u zijn de calorieen, de cholesterol en de volle maag,
*burp*.
Nou, gewoon.. Omdat dat mijn gevoel nu is..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu zóóóóó blij dan?
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, gewoon.. Omdat dat mijn gevoel nu is..![]()
Mmmmmmm, zucht.........
Inderdaad. PMS, geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.
Er is natuurlijk wel iets meer aan de hand! Maar het belangrijkste is toch dat ik heel blij ben!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.
Waarom ben je niet op dat ene medium?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel iets meer aan de hand! Maar het belangrijkste is toch dat ik heel blij ben!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd, toch, altijd!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef jackson het volgende:
Heb je nog meer aandacht nodig VM, of was dit het ?
Momentje dan!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op dat ene medium?
Eerlijkheid valt in je te prijzenquote:
Hallo JD.quote:
Dág, Mt!quote:
Whoquote:
Dr. Whoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |