Ga topics op slot gooien... of maak er 1.quote:
Voor school ben ik klaar vandaag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga topics op slot gooien... of maak er 1.
Of doe wat voor school
Dus kom je Bef-fenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor school ben ik klaar vandaag.
En verder heb ik geen inspiratie.
Mee eens... of je vriendin "lastig vallen"quote:
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... of je vriendin "lastig vallen"
"paiq".. insiders woord ?! Ik vat em nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.
Wederom ben je TE laatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Wederom ben je TE laat
Maar toch hallow![]()
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitcheckenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
"paiq".. insiders woord ?! Ik vat em niet
True.... We hebben hier ook nog wel plaats trouwensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!.
Mwah.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatie
Aha... ik ben inmiddels officieel voorzienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitchecken
Leuke site, redelijk vernieuwend concept ook
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatie
Wat hij zegt, in R&P liep er ook een draadje over volgens mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitchecken
Enneh, welkom Misstique
Moet ik alvast afscheid nemen nuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef Litso het volgende:
[..]
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!
Feli en zo. Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Aha... ik ben inmiddels officieel voorzien
Jep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt, in R&P liep er ook een draadje over volgens mij
Ach ik door fok! een vrouw. Maakt het uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep.
Mijn huisgenote heeft er zelfs een vriendje aan overgehouden
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Enneh, welkom Misstique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |