leave it dan maar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Take it or leave it.
En meer van dat soort gebrabbel.
Lieve cerror.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:59 schreef cerror het volgende:
Ik word gek van al die klonen.
Nogal hypocriet maar serieus, lose them.
Je bent er wel èèn mutsch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lieve cerror.
Bij deze zweer ik u met het hand op mijn Commodoor 9990 in 1 dat ik geen kloon ben.
Liefs en kusjes,
c_c.
Een feateau die ik nooit immer heb gezien waarin mijn naam staat (cerreur) en waar ik duidelijk kan zien dat het geen soep is. 14.gif.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verzin iets waarmee ik je kan overtuigen dat het niet zo is dan.
Ik ben gek dat ik dit doequote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Een feateau die ik nooit immer heb gezien waarin mijn naam staat (cerreur) en waar ik duidelijk kan zien dat het geen soep is. 14.gif.
Oeps, dat wil je niet huh?
Je bent een kloon van een mannelijke fokker... zo dom ben ik niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, dat moet zeker een foto zijn waarop m'n gezicht te zien is?.
Dan pass ik, daar doe ik niet aan.
Mannelijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent een kloon van een mannelijke fokker... zo dom ben ik niet.
Cover-up.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannelijk?
Trouwens, Mt heeft al meerdere keren gezegd dat ze me irl heeft gezien.
Ze houdt haar eigen identiteit ook aardig verborgen.quote:
Ja? Ohquote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze houdt haar eigen identiteit ook aardig verborgen.
Neen dat helpt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja? Oh.
Ik heb haar gezien maar kan het me niet meer herinneren.
Ja nou ja, we wisten allebei niet van elkanders bestaan af, maar waren bij hetzelfde concert waar zij mij gespot heeft maar ik haar niet.quote:
Je komt er anders wel verdomd vaak op terugquote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
Like I give a feck.
Van mijn part ben je Dirkh.
Ik ga maffen.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
Van mijn part ben je Dirkh.
Dinsdag is nóg erger, dude.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:07 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen,
Dinsdag.... altijd beter dan die maandag
Omdat ?!quote:
Omdat ik dan een hoerende lange dag heb.quote:
A ha.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat ik dan een hoerende lange dag heb.
Ja. Ha.quote:
ja, doei.quote:
Prima... en succes met de keukenboer bellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ja. Hallo.
Ik heb besloten morgen te werken
ik heb besloten vandaag maar eens 3 uur later naar school te gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima... en succes met de keukenboer bellen
Ik heb besloten vandaag even te werken.... ongeveer een uurtje
Moet nog wat gef1xx0rd worden, de afzuigkap moet er een keer af zodat de tegelzetter er makkelijker bij kanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima... en succes met de keukenboer bellen
Ik heb besloten vandaag even te werken.... ongeveer een uurtje
Ok dan.... moet er verder nog veel gebeuren ?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog wat gef1xx0rd worden, de afzuigkap moet er een keer af zodat de tegelzetter er makkelijker bij kan
Goedemorgen....quote:
Redelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Drukke dag vandaag ?!
Dan zal de dag ook wel redelijk snel voorbij zijnquote:
Goedemorgenquote:
Helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef Snakey het volgende:
Lekker stil nog overal.
Die proberen ze zo snel mogelijk vol te SC-en nu het om 12 uur dichtgaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:10 schreef fokneger het volgende:
valt mee
Goedemorgen op dinsdag 28 maart!
misschien is hij wel vol voor 12 uurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die proberen ze zo snel mogelijk vol te SC-en nu het om 12 uur dichtgaat.![]()
Ook goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef fokneger het volgende:
[..]
misschien is hij wel vol voor 12 uur![]()
Mooi.... ik heb ze een aanzetje gegevenquote:
Er moet nog een vloer in. Daarna is het allemaal zo gepiept. Deze week oongeveer de vloer en badkamer af, de week daarop de vloer op de eerste verdieping en weer daarna het bed etc laten komen. Midden april moet toch ruimschoots lukken zoals het er nu uit ziet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan.... moet er verder nog veel gebeuren ?!
Super zeg... dan komt het goede weer er ook aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet nog een vloer in. Daarna is het allemaal zo gepiept. Deze week oongeveer de vloer en badkamer af, de week daarop de vloer op de eerste verdieping en weer daarna het bed etc laten komen. Midden april moet toch ruimschoots lukken zoals het er nu uit ziet.
Dago, hou je nog van mequote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Dagonet het volgende:
Dit is gewoon een verkapt FB topic.
geen reactie is neequote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef fokneger het volgende:
[..]
misschien is hij wel vol voor 12 uur![]()
quote:
quote:
Zin in vis zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger
Stofje toch.... moet dan nouquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:34 schreef Stofje het volgende:
Nee. En dit was ook de laatste keer dat een goedemorgen topic volgebaggerd wordt. Volgende keer gaat ie gewoon op slot.
TuPiquote:
Slechte jeugd gehad, altijd gepest, nu pakt hij iedereen terugquote:
Story of most modsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte jeugd gehad, altijd gepest, nu pakt hij iedereen terug![]()
Dat is een feit, knaapquote:
Daarom heb ik een eigen forum waar ik lekker admin benquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte jeugd gehad, altijd gepest, nu pakt hij iedereen terug![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Daarom heb ik een eigen forum waar ik lekker admin ben
Jah inderdaad... en zeggen dat je grote verantwoordelijkheid hadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Leuk voor op je cv:
Mr A.> wat deed je?
Litso> moderaten op een groot forum
Mr. A> had je daar dan tijd voor?
Litso> Ja, voor de rest voerde ik toch geen flikker uit.
Ik zorg eerst voor een baan, dan ga ik pas fok!ken onder werktijdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah inderdaad... en zeggen dat je grote verantwoordelijkheid had
Gaat hier ook wel. Krijg alleen beschamend weinigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zorg eerst voor een baan, dan ga ik pas fok!ken onder werktijd![]()
Werkt prima, dat betaald fokken
Gaan klagen bij de baas!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat hier ook wel. Krijg alleen beschamend weinig
Problemen denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan klagen bij de baas!![]()
Ik krijg vrijdag promotiegesprek, eens kijken wat ik er nu weer bij krijg![]()
Op z'n minstquote:
Extra problemen is extra salarisquote:
Ga topics op slot gooien... of maak er 1.quote:
Voor school ben ik klaar vandaag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga topics op slot gooien... of maak er 1.
Of doe wat voor school
Dus kom je Bef-fenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor school ben ik klaar vandaag.
En verder heb ik geen inspiratie.
Mee eens... of je vriendin "lastig vallen"quote:
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... of je vriendin "lastig vallen"
"paiq".. insiders woord ?! Ik vat em nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin. Maar ik ben wel paiq aan het checken.
Wederom ben je TE laatquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Wederom ben je TE laat
Maar toch hallow![]()
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitcheckenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
"paiq".. insiders woord ?! Ik vat em niet
True.... We hebben hier ook nog wel plaats trouwensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!.
Mwah.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprekken gaan vóór Fok!.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatie
Aha... ik ben inmiddels officieel voorzienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitchecken
Leuke site, redelijk vernieuwend concept ook
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:14 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik denk dat er weinig 'vaste' fokkers zijn met een relatie
Wat hij zegt, in R&P liep er ook een draadje over volgens mijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Een profielen-match-dating-chat-site. De makers zijn bekenden van iemand die ik ken, en aangezien ik toch single en kansloos ben dacht ik laat ik de site eens uitchecken
Enneh, welkom Misstique
Moet ik alvast afscheid nemen nuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef Litso het volgende:
[..]
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!
Feli en zo. Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Aha... ik ben inmiddels officieel voorzien
Jep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij zegt, in R&P liep er ook een draadje over volgens mij
Ach ik door fok! een vrouw. Maakt het uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep.
Mijn huisgenote heeft er zelfs een vriendje aan overgehouden
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Enneh, welkom Misstique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |