ja, doei.quote:
Prima... en succes met de keukenboer bellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ja. Hallo.
Ik heb besloten morgen te werken
ik heb besloten vandaag maar eens 3 uur later naar school te gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima... en succes met de keukenboer bellen
Ik heb besloten vandaag even te werken.... ongeveer een uurtje
Moet nog wat gef1xx0rd worden, de afzuigkap moet er een keer af zodat de tegelzetter er makkelijker bij kanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima... en succes met de keukenboer bellen
Ik heb besloten vandaag even te werken.... ongeveer een uurtje
Ok dan.... moet er verder nog veel gebeuren ?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog wat gef1xx0rd worden, de afzuigkap moet er een keer af zodat de tegelzetter er makkelijker bij kan
Goedemorgen....quote:
Redelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Drukke dag vandaag ?!
Dan zal de dag ook wel redelijk snel voorbij zijnquote:
Goedemorgenquote:
Helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef Snakey het volgende:
Lekker stil nog overal.
Die proberen ze zo snel mogelijk vol te SC-en nu het om 12 uur dichtgaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:10 schreef fokneger het volgende:
valt mee
Goedemorgen op dinsdag 28 maart!
misschien is hij wel vol voor 12 uurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die proberen ze zo snel mogelijk vol te SC-en nu het om 12 uur dichtgaat.![]()
Ook goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef fokneger het volgende:
[..]
misschien is hij wel vol voor 12 uur![]()
Mooi.... ik heb ze een aanzetje gegevenquote:
Er moet nog een vloer in. Daarna is het allemaal zo gepiept. Deze week oongeveer de vloer en badkamer af, de week daarop de vloer op de eerste verdieping en weer daarna het bed etc laten komen. Midden april moet toch ruimschoots lukken zoals het er nu uit ziet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan.... moet er verder nog veel gebeuren ?!
Super zeg... dan komt het goede weer er ook aanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er moet nog een vloer in. Daarna is het allemaal zo gepiept. Deze week oongeveer de vloer en badkamer af, de week daarop de vloer op de eerste verdieping en weer daarna het bed etc laten komen. Midden april moet toch ruimschoots lukken zoals het er nu uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |