Ik wil best gaan kloten in SES voor je hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor school ben ik klaar vandaag.
En verder heb ik geen inspiratie.
Euhm.. das niet helemaal waar hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:18 schreef Litso het volgende:
[..]
En terecht. Met een vriendin heb je veel minder tijd voor Fok!
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?
Moderators genieten niet veel aanzien irlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kansloos? Het moet voor jou toch geen probleem zijn om een leuke date/vriendin te vinden?
Toch wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. das niet helemaal waar hoor
Een dame van bijna 19quote:
Nee newbies als jij zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moderators genieten niet veel aanzien irl
Je bent charmant en mondig genoeg. Kwestie van even doorbijten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.
Op dinsdag een zondaggevoel, dat is echt verdrietigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:21 schreef JDude het volgende:
Het leven is een kater.
Ga je een keer oefenen met Mtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben wel knap en intelligent enzo, maar ook verlegen. Als het op meisjes aankomt.
Een newbie met 10 posts niet neequote:
O en mijn drempel ligt te hoog.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent charmant en mondig genoeg. Kwestie van even doorbijten.
Hier nog zo eenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
Herkenbaar. Vooral dat knapquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.quote:
Moet ze per se hot zijn dan ?!quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee. Je bent toch minder newbie dan ik dacht.
Zie ik nu pas
Mt. is al bezetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Maar hoezo ligt je drempel hoog. Zo hoog dat zelfs Mt niet er aan voldoet?
Jah... dus ga van die site af enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:26 schreef Litso het volgende:
En ik ben fijngevoelig. En ik heb een goede smaak. En ik kan goed uit mijn woorden komen. En had ik al gezegd dat ik bovennatuurlijk intelligent ben?
Nou... In het weekend anders behoorlijk minder hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. das niet helemaal waar hoor
Zég! Ik ben een dáme! Ik doe niks uit!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga je een keer oefenen met Mt
Dan doet ze eerst wat uit zodat de drempel nog wat hoger word...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |