quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, je had nog iets van een smoes dat het een msn contact was. Dat kennen we
Maar waarom ben je nu zóóóóó blij dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben niet flieft. En nogmaals ik was niet degene met liefdesverdriet!!!
Als je eerst depressief doet word je nu ook niet serieus genomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]En jij wil dat ik nu op spring en me ga verdedigen?? Nee, vandaag niet! Daar ben ik veel te blij voor!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Onze friteuse die in de keuken zijt,
geeft ons heden onze dagelijkse vette hap,
en vergeeft ons als wij groente eten, zoals wij ook onze dichtslibbende aderen vergeven.
Want van u zijn de calorieen, de cholesterol en de volle maag,
*burp*.
Nou, gewoon.. Omdat dat mijn gevoel nu is..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu zóóóóó blij dan?
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, gewoon.. Omdat dat mijn gevoel nu is..![]()
Mmmmmmm, zucht.........
Inderdaad. PMS, geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.
Er is natuurlijk wel iets meer aan de hand! Maar het belangrijkste is toch dat ik heel blij ben!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volledig duidelijk en helder. Mijn dank.
Waarom ben je niet op dat ene medium?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel iets meer aan de hand! Maar het belangrijkste is toch dat ik heel blij ben!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd, toch, altijd!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef jackson het volgende:
Heb je nog meer aandacht nodig VM, of was dit het ?
Momentje dan!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op dat ene medium?
Eerlijkheid valt in je te prijzenquote:
Hallo JD.quote:
Dág, Mt!quote:
Whoquote:
Dr. Whoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |