Bovendien, alles wat steekt is per definitie eng.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was een ander huis.. en deze kamer heb ik al
Maar ehm...Dat was pas een groot beest
En dat tegen deze tijd van het jaar...
Ach, des te warmer wordt het van de zomer?quote:
I think you do...quote:
Voor één-derde daarvan kook je je eigen eten. Dus dat is wél duur!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet zeiken.
9,50 voor onbeperk spare-ribs is niet duur.
Ik weet dat hommels groot zijn..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hommels zijn altijd groot. En lief!
Als je een hommel aan het steken krijgt, is het hoogstwaarschijnlijk terecht.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bovendien, alles wat steekt is per definitie eng.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bovendien, alles wat steekt is per definitie eng.
maar da's niet onbeperktquote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor één-derde daarvan kook je je eigen eten. Dus dat is wél duur! [afbeelding]
Als ze steken zijn ze niet meer lief.quote:
Ja, en zij hebben jou uitgekozen om die rol te spelen!!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet dat hommels groot zijn..Poosje geleden zat er een nest net buiten de kamer van een vriendin van me.. Gezellig joh.. die pluizebolletjes de hele tijd op bezoek..
Deze was edoch enorm.. hebben hommels een koningin?
Ik zei nog expres geen 'prikt'quote:Op maandag 27 maart 2006 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]*alle mogelijke opmerkingen voor zich houdt..
Yup, eentje per nest van 50 ofzo hommels.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet dat hommels groot zijn..Poosje geleden zat er een nest net buiten de kamer van een vriendin van me.. Gezellig joh.. die pluizebolletjes de hele tijd op bezoek..
Deze was edoch enorm.. hebben hommels een koningin?
Dan verdien je het, die beesten steken nooit!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ze steken zijn ze niet meer lief.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en zij hebben jou uitgekozen om die rol te spelen!!
quote:
Euhm.. I beg to differquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan verdien je het, die beesten steken nooit!
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, eentje per nest van 50 ofzo hommels.
je moet ook vaker het bed delen met crewledenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
Ik ben vandaag nochthans helemaal in het zwart.. geen ander kleurtje te bekennen..
Maar dat komt omdat je altijd naar verse bloemetjes druipend van de nectar ruikt. Da's gewoon verwarrend voor die beestjes.quote:
*ping!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moet ook vaker het bed delen met crewleden
En wanneer ga je?quote:
Je andere account voldoet niet meer?quote:
ik mag blijvenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je altijd naar verse bloemetjes druipend van de nectar ruikt. Da's gewoon verwarrend voor die beestjes.
Note! Ban! Tanden uit je mond!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:15 schreef Dagonet het volgende:
Kwartet.
ik hoef niet terug naar paramaribo !!!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog aan Dago om te beslissen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja. Want dat helpt. Ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
As I sit and close my eyesquote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
BS.
Tussen droom en werkelijkheid...quote:Op maandag 27 maart 2006 23:17 schreef fokneger het volgende:
[..]
ik hoef niet terug naar paramaribo !!!
mag ik hier ook blijven?? ik zal ik geen bagger topics openen, er slechts in postenquote:
Mits dubbel.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:18 schreef Onelinedrawing het volgende:
Westmalle is okay.
Neen, vaker impliceert een reeds gedane handeling herhalen..quote:
Oh gossie, willie een kleurtje dan?quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:20 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
As I sit and close my eyes
There's peace in my mind
And I'm hoping that you'll find it too
And these feelings in my heart
I know are meant for you
Ja. Turquoise.quote:
Vaker dan nooit is ook vaker.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neen, vaker impliceert een reeds gedane handeling herhalen..
Ik wou al zeggen.quote:
Góede muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |