Ach, de film bevalt me tot nu toe wel.quote:
Wordt ook eentje wakker!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Krijg nou wat, het fotoboek ziet er totaal anders uit.
Ja, ik gleur niet elke dag in fotoboeken he.quote:
Goeienavond Lits.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Litso het volgende:
Godverstervendepikkenkots
Ah. Instant mood-change. Mooi.quote:
Nouja. Een beetje.quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja. Een beetje.
Mijn humeur fleurde even wat op, maar verder voel ik me nog steeds brak.
Zwaar weekend, weinig slaap, hele dag school, totaaal geen zin meer in mijn project.quote:
Kusje erop?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Zwaar weekend, weinig slaap, hele dag school, totaaal geen zin meer in mijn project.
[afbeelding]
Je jaagt iedereen weg joh..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wat een timing weer.
Op je wang bedoelde ik!quote:
Hihi.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Slechts Litso is met z'n broek op de enkels de straat op gevlucht.quote:
Dat was vast ook het verstandigst voor hem?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Slechts Litso is met z'n broek op de enkels de straat op gevlucht.
Met dit weer? Ik zou het hem niet aanraden.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was vast ook het verstandigst voor hem?
*gulp dichtritst*quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wat een timing weer.
Hoe is het weer daar?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik zou het hem niet aanraden.
Regen met hier en daar een opklaring. Wel een lekkere temperatuur.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar?
Ik hoop net zo bagger als hier![]()
M'n liefste lief.quote:
Au.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
[..]
*gulp dichtritst*
*velletje ertussen*!
Ouch!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
[..]
*gulp dichtritst*
*velletje ertussen*!
Hmm.. hier is het regen met hier en daar wat regen..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Regen met hier en daar een opklaring. Wel een lekkere temperatuur.
Oiquote:
Hoe lang lurkte je al?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Wat een timing weer.
Nou, zo best zijn de voorutzichten hier ook niet hoor:quote:Op maandag 27 maart 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. hier is het regen met hier en daar wat regen..
Graadje of 10.. best aangenaam..![]()
Kruisje.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, zo best zijn de voorutzichten hier ook niet hoor:
[afbeelding]
En hier is het momenteel iets van windkracht 7/8 ofzo
Hmm... niet zo prettig..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, zo best zijn de voorutzichten hier ook niet hoor:
En hier is het momenteel iets van windkracht 7/8 ofzo
Mooie edit.quote:
Maar wel met klotenieuws.quote:
Who knows.quote:
Inkorten die studiefinanciering!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef mcDavid het volgende:
loop je naar de C1000 om iets voor het avond eten te halen, kom je n paar vrienden tegen, zit je ineens bij de billy beer spare-ribs te happen!
Jij bent écht goed in het hulpbehoevende meisje spelen he? Eerst zeiknat bedremmeld om een kamer vragen en nu weer met zoembeesten.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef Janetje het volgende:
Er zat net een hommel in mn kamer![]()
De grootste die ik ooit had gezien..
Wat zijn mannelijke huisgenoten toch handig
Dat was een ander huis.. en deze kamer heb ik alquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent écht goed in het hulpbehoevende meisje spelen he? Eerst zeiknat bedremmeld om een kamer vragen en nu weer met zoembeesten..
Jij gaat dus morgenochtend zonder ontbijt de deur uit..quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef mcDavid het volgende:
nadeel is wel dat ik nu naar de nachtwinkel moet om een ontbijt voor morgen te regelen
-edit-
lama doe k morgenochtend wel gewoon
Hommels zijn altijd groot. En lief!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was een ander huis.. en deze kamer heb ik al
Maar ehm...Dat was pas een groot beest
En dat tegen deze tijd van het jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |