Niet door mij.quote:
Euhm.. hoe moet ik dat interpreteren?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een puddingbroodje. Ph34r my puddingbroodje-skills.
ik lik altijd eerst de pudding eruit!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een puddingbroodje. Ph34r my puddingbroodje-skills.
Weet ik niet, ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. hoe moet ik dat interpreteren?
Dus jij wil eerst de pudding... uit mijn broodjes likken? Hè bah, mcD, waarom moet je er altijd een vies onderwerp van maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik lik altijd eerst de pudding eruit!
neemt niet weg dat ik het wel zo intepreteer. en dat weet je best.quote:
waarom is dat viesquote:Op maandag 27 maart 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus jij wil eerst de pudding... uit mijn broodjes likken? Hè bah, mcD, waarom moet je er altijd een vies onderwerp van maken?
Je hebt die "o" voor het gemak maar even over het hoofd gezien?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ik het wel zo intepreteer. en dat weet je best.
je zult met iets beters moeten komen
Ik ben vast een speciaal internet-puddingbroodje, of zo. Dude, waar gáát dit over?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom is dat vies
ik snap alleen niet helemaal hoe een puddingbroodje kan internetten
welke "o"?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt die "o" voor het gemak maar even over het hoofd gezien?
weet ik niet, jij begon!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben vast een speciaal internet-puddingbroodje, of zo. Dude, waar gáát dit over?
Word.quote:
Outlook.quote:
Je brengt me in de war. Heb ik geblowt of zo?quote:
i just have that effect on peoplequote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je brengt me in de war. Heb ik geblowt of zo?
dat zal het zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat die soft ware net zo logisch is als een internettend puddingbroodje
Ander systeem invoeren zou wat praktischer zijn wellicht, dit is vrij rigoureus idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
triestheid.
de hele bar op de zweefvliegclub zit op slot en de prijzen zijn verhoogd. en dat allemaal omdat niet iedereen het fatsoen op kan brengen om gewoon af te rekenen wattie koopt.
Dr zijn genoeg systemen geprobeerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ander systeem invoeren zou wat praktischer zijn wellicht, dit is vrij rigoureus idd.
Ghehehehe, hehehe, hehe.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Muil houwe.quote:
Waarom die PI, niks mis met blowen toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel als je niet meer weet dat je het gedaan hebt.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom die PI, niks mis met blowen toch?
Eerst was het nog Don't talk, let's kiss. Waar is het misgegaan?quote:
Het is grappig.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom die PI, niks mis met blowen toch?
Neophyte - muil houwe.quote:
Dat betekend juist dat je goed veel geblowt heb! Ik herinner me ook niet zo veel van gisterenavond namelijk. En het bevalt me wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel als je niet meer weet dat je het gedaan hebt.
Ik blijf er liever nog enigszins bij, als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat betekend juist dat je goed veel geblowt heb! Ik herinner me ook niet zo veel van gisterenavond namelijk. En het bevalt me wel..
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je gedaan heb en niet kunt herinneren.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik blijf er liever nog enigszins bij, als je het niet erg vindt.
Jezus, wat een kutmuziek, noem je dit muziek?! Hardcore is toch dood?quote:
je denkt dat je op een bank gechilled hebt, want dat weet je dus niet meer zekerquote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je gedaan heb en niet kunt herinneren../ Ik heb daar op een bank gechillt en verder niks gedaan. Dan maakt het niet veel uit wat ik me herinner en wat niet.
Áls ik weg ben leef ik me vaak helemaal uit. Kom ik er de volgende dag achter dat ik in de vijver ben gelopen en zo. Nee, dank je, aan mij niet besteed.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je gedaan heb en niet kunt herinneren../ Ik heb daar op een bank gechillt en verder niks gedaan. Dan maakt het niet veel uit wat ik me herinner en wat niet.
Tot zo ver weet ik het nog wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
je denkt dat je op een bank gechilled hebt, want dat weet je dus niet meer zeker
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tot zo ver weet ik het nog wel..
Anyhoe, ben signs kijken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |