*kuch*boeiequote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
*weg gaat: naar huis!
Het is dat je een neger bent.quote:
Ik heb er 1 naast m'n rechter shift-toets en 1 op m'n numpad.quote:
ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van men toetsenbord in beslag neemtquote:Op maandag 27 maart 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb er 1 naast m'n rechter shift-toets en 1 op m'n numpad.
Ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van m'n complete lichaam in beslag neemtquote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van men toetsenbord in beslag neemt
Ligt eraan hoe grootquote:Op maandag 27 maart 2006 17:07 schreef Janetje het volgende:
150 files een voor een uploaden zuigt..
Tussen 8 en 80 kbquote:
Dan zip je het eerst, toch.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:07 schreef Janetje het volgende:
150 files een voor een uploaden zuigt..
Als dit niet zo'n achtelijk programma was wel ja..quote:
Oooh... dat is gied te doen als je een queue kan makenquote:
Wat upload je dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als dit niet zo'n achtelijk programma was wel ja..
Puik! Ik heb ook trek zeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Bijna de 1e frikandel op, zo beginnen aan de 2e.
Dan frituur je toch wat.quote:
Dat zijn er toch geen 150. Dat zijn er wel een miljoenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit.
http://www.controlarms.org/million_faces/
Triggerhappy.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit.
http://www.controlarms.org/million_faces/
Voor vandaag 150..quote:Op maandag 27 maart 2006 17:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn er toch geen 150. Dat zijn er wel een miljoen
En toen was het konijn ook een neger.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:24 schreef fokneger het volgende:
zitten zo een beer en een konijn in het bos te schijten
zegt die beer zo tegen dat konijn
hey heb jij daar ook altijd last van als er schijt in je vacht blijft zitten
zegt dat konijn: nee heb ik nooit last van
pakt die beer dat konijn en veegt er z'n reet mee af
Jij bent altijd al een hebberd geweest!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb een hele grote die ongeveer 2/3 van men toetsenbord in beslag neemt
Alles goed?quote:
Wat is er rpp?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:00 schreef rompompom het volgende:
Och heden, wat een pret!
PI!, Je vergeet je PI!quote:
Wat is er lieffie?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:00 schreef rompompom het volgende:
Och heden, wat een pret!
Het eerste wat door me heen gaat is dat jij moet werken begin juni! Zeg dat ik mis ben, zeg alsjeblieft dat ik mis ben!!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:00 schreef rompompom het volgende:
Och heden, wat een pret!
Bewerk je post dan!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Was ondertussen even aan het bellen...
Maar het staat zo lelijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, laat maar lekker zo staanIk ben nu toch al te laat na het commentaar van jou
Tissur?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
Ik ga huilen.
Jij bent mcD, met een kleine m.quote:
quote:
Diners met buitenlandse collegae van vaders (niet mijn vader, overigens), regen terwijl er een lentestemming hangt, fietsen zonder jas over de IJsselbrug, mensen, discussies met ouders, tentamens, levens, alles.quote:
Oh ja, en Mike Oldfield.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Diners met buitenlandse collegae van vaders (niet mijn vader, overigens), regen terwijl er een lentestemming hangt, fietsen zonder jas over de IJsselbrug, mensen, discussies met ouders, tentamens, levens, alles..
hoe vaak dat niet fout gedaan wordtquote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef Misstique het volgende:
Jij bent mcD, met een kleine m.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |