quote:Op maandag 27 maart 2006 11:08 schreef thefunny het volgende:
Ik heb zin in een goeie warme heerlijk bruingebakken bitterbal met vochtige kroketzooi erin....![]()
Alleen we hebben hier geen frituur
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:06 schreef Stofje het volgende:Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Gevoelsmatig had ik 'm.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef Litso het volgende:
En DL had wel de LaPo
np, ik keek net en jij had door het slotje heen gepost.... vrede ende bier.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig had ik 'm.
Excuses aan DL, ik dacht écht dat ik de LaPo had.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef DeLeider het volgende:
*iets over last poster mompelt.....
Als je je naam eer aan zou doen zou je nu een willekeurige intercity koppen...quote:
quote:
quote:Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres
Om post als onderstaande tegen te gaan...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk van die elitaire PI zeikerds geworden?
Geen idee... vroeger deed ik et nooitquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Ik typte in het snel invoeren schermquote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
TRkljsdkljfklsdjfklsadjklfasf BIER
Iets te snelquote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik typte in het snel invoeren scherm
GFIquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om post als onderstaande tegen te gaan...
doe es nietzo engquote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om post als onderstaande tegen te gaan...
O RLY?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik geef het liever aan met smilies....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.
Ik vind slecht PI gebruik erger dan géén PI gebruiken. Mensen die de [afbeelding] gebruiken als ze serieus zijn bijvoorbeeld.
Mwoah de PI voegt weldegelijk iets toe.... Je kan iemand een flinke steek onder water geven met tactvol PI gebruik.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.
Ik vind slecht PI gebruik erger dan géén PI gebruiken. Mensen die de [afbeelding] gebruiken als ze serieus zijn bijvoorbeeld.
Je bent laatquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Tiekquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Bizzzz!!!!quote:
Dat is goed PI gebruik, en daar ben ik volledig voor.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah de PI voegt weldegelijk iets toe.... Je kan iemand een flinke steek onder water geven met tactvol PI gebruik.
Wat zij zegt maar dan niet zo hyper.quote:
Yup en kga nu weer weg.quote:
Yo D.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat zij zegt maar dan niet zo hyper.
Ik mag je toch beter als deze droogkloot dan als bloemetjesstrooierquote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeikerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is goed PI gebruik, en daar ben ik volledig voor.
Is goed, even m'n thee opslokken.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yo D.
We moeten de trein gaan halen.
Au naturel, zo prefereer ik mezelf ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mag je toch beter als deze droogkloot dan als bloemetjesstrooier
Ik word echt een verzuurde zeikerd als ik crew-af ben. Ik heb er nu al zin in.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Me too.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Au naturel, zo prefereer ik mezelf ook.
Whehe we hadden ons onder de banken verstopt.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier zijn jullie
neequote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yo D.
We moeten de trein gaan halen.
zoals het een goed exmod betaamdquote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik word echt een verzuurde zeikerd als ik crew-af ben. Ik heb er nu al zin in.
Ik ben alleen wel van plan nog een tijdje crew te blijven. Dus heb ik mooi tijd om azijn te sparenquote:
En ik ben al zo slecht in verstoppertjequote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe we hadden ons onder de banken verstopt.
HAHAAHAHAAHAAHAAHAHHAAHAHAHAquote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben al zo slecht in verstoppertje![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup en kga nu weer weg.
Tot vanmiddag..
Matig lachjequote:
Het hele crewforum op je Hard disk saven op de laatste dag dat je toegang hebt en dan de zip online gooien 14.gifquote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel van plan nog een tijdje crew te blijven. Dus heb ik mooi tijd om azijn te sparen
Was er niemand geïntresseerd afgelopen weekend?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
alsof je met je handen over de zachtste zijde glijd
Ik wil Yvonne niet als tubgirl zienquote:Op maandag 27 maart 2006 11:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het hele crewforum op je Hard disk saven op de laatste dag dat je toegang hebt en dan de zip online gooien 14.gif
Klote HAN ookquote:Op maandag 27 maart 2006 11:37 schreef Litso het volgende:
Pff, ik moet voor 6 weken logboek uit mijn duim zuigen aan de hand van zeer beknopte notulen (voor elke week een documentje).
Maar zoals George Orwell al zei is de geschiedenis in de handen van de mensen die nu leven. Wie het heden controleert, controleert het verleden.
Wie wel?quote:
Neu, niet klote HAN. Klote mentaliteit waardoor ik altijd op het allerlaatst alles moet doenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Klote HAN ook. Ik zuig het ook altijd uit mijn duim. Is geen punt
ow zeker wel, bij één meid zakte spontaan haar topje naar beneden wat mij een mooi uitzicht op haar goed gevulde bh gafquote:Op maandag 27 maart 2006 11:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Was er niemand geïntresseerd afgelopen weekend?
Je gaat jezelf de schuld toch niet geven menquote:Op maandag 27 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Neu, niet klote HAN. Klote mentaliteit waardoor ik altijd op het allerlaatst alles moet doen
Die had toch iets met paarden?quote:
HAN? Als in Hogeschool Arnhem - Nijmegen?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Neu, niet klote HAN. Klote mentaliteit waardoor ik altijd op het allerlaatst alles moet doen
Zelfkennis, pad der wijsheid, verlichting, jeweetquote:Op maandag 27 maart 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Je gaat jezelf de schuld toch niet geven men. Da's wel het domste wat je kan doen
!!!!
doe je weer goed, ik heb bonje met een gozer, zijn (ex) vriendin is een vriendin van mij en ja, het was wel gezellig zaterdagavondquote:Op maandag 27 maart 2006 11:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow zeker wel, bij één meid zakte spontaan haar topje naar beneden wat mij een mooi uitzicht op haar goed gevulde bh gaf
Arnhem, Locatie Ruitenberglaan 26, afdeling ICA, C-vleugelquote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAN? Als in Hogeschool Arnhem - Nijmegen?
Juhquote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAN? Als in Hogeschool Arnhem - Nijmegen?
Wijsheid is overrated...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Zelfkennis, pad der wijsheid, verlichting, jeweet
Njah, iig liever dan Yvonnequote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij wil brechtje als tubgirl zien ?
mja ze wou me een knuffel geven, dus ik til haar zo ff met de voeten van de grond, maar ze had zon topje aan zonder bandjes, dus toen ik haar weer neerzette, tja toen schoof dat topje een stuk naar benedenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
doe je weer goed, ik heb bonje met een gozer, zijn (ex) vriendin is een vriendin van mij en ja, het was wel gezellig zaterdagavond
Ik ben daar gelukkig al weg. Ik krijg na 5 jaar nog steeds post van die lamlullenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Arnhem, Locatie Ruitenberglaan 26, afdeling ICA, C-vleugel
En gij?
Dat is een goeie!! Die moet ik ff onthoudenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja ze wou me een knuffel geven, dus ik til haar zo ff met de voeten van de grond, maar ze had zon topje aan zonder bandjes, dus toen ik haar weer neerzette, tja toen schoof dat topje een stuk naar beneden
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben daar gelukkig al weg. Ik krijg na 5 jaar nog steeds post van die lamlullen
Jah... waar niemand wat aan heeftquote:
Weet ik niet, ik gooi ze ongeopend wegquote:Op maandag 27 maart 2006 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je nog tentamens moet doen zeker
en ik deed het niet eens bewustquote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is een goeie!! Die moet ik ff onthouden
emo-muziek is prima te doen. Trieste verhalen hoef ik niet te horenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Behalve liefhebbers van trieste verhalen en/of emo-muziek.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Behalve liefhebbers van trieste verhalen en/of emo-muziek.
Wat versta je onder emo-muziek dan ?!quote:
Death Cab For Cutie.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:48 schreef jackson het volgende:
[..]
emo-muziek is prima te doen. Trieste verhalen hoef ik niet te horen
van die schijt irri emo rock/metal bandjes, met van die homo's erinquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat versta je onder emo-muziek dan ?!
The Postal Service ken ik wel... rest niet. Alleen van naam. Tis voor mij geen emo-muziek maargoedquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Death Cab For Cutie.
Dashboard Confessional.
The Postal Service.
Enzovoorts.
kijk daar zit opzich nog wel wat leuks tussenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Death Cab For Cutie.
Dashboard Confessional.
The Postal Service.
Enzovoorts.
Crap indeedquote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
van die schijt irri emo rock/metal bandjes, met van die homo's erin
Ja met van die wannabe gothics erin.... Zeg maar een triest aftreksel van trieste figuren...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
Dude. Je definitie van Emo klopt niet helemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja met van die wannabe gothics erin.... Zeg maar een triest aftreksel van trieste figuren...
Namen?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
CRAAAAAAAAAAAAAAAAAWLING IN MY SKIIIIIINNNNNNNNNN THESE WOUUUNDS THEEY WILLL NOT HEEEEOOOOOLLLLLLquote:
Zo zien ze er wel uit....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Dude. Je definitie van Emo klopt niet helemaal.
Goth en Emo heeft weinig met elkaar te maken.
Word dat echt gezien als emo ?! Dus alsin term... of gebruik je emo alsin emotioneel ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Dude. Je definitie van Emo klopt niet helemaal.
Goth en Emo heeft weinig met elkaar te maken.
En dat nummer valt relatief gezien nog meequote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
CRAAAAAAAAAAAAAAAAAWLING IN MY SKIIIIIINNNNNNNNNN THESE WOUUUNDS THEEY WILLL NOT HEEEEOOOOOLLLLLL
tis heel simpel, of je gaat als een schraalgeneukte homo die net zen nagel heeft gebroken staan janken in die mic of je gaat als een paranoide gek schreeuwen hoe moeilijk het leven wel niet is, maar ga ze aub niet mixenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja met van die wannabe gothics erin.... Zeg maar een triest aftreksel van trieste figuren...
ja waar tienermeisjes naar luisteren en dan denkenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Word dat echt gezien als emo ?! Dus alsin term... of gebruik je emo alsin emotioneel ?!
Emo is dus een genre ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja waar tienermeisjes naar luisteren en dan denkenMIJN LEVEN ISCH NIETSCH WAAAAAARD
*KRASSSS*
Power emo... over hoe slecht vuurspuwende draakjes het wel niet hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup met afsplitsingen als emo-core enzo
Linkin Park is geen Emo, dat is slappe semi-nu-metal met teveel hiphop erinquote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
CRAAAAAAAAAAAAAAAAAWLING IN MY SKIIIIIINNNNNNNNNN THESE WOUUUNDS THEEY WILLL NOT HEEEEOOOOOLLLLLL
Ok dan... ik ben daar helemaal niet intoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup met afsplitsingen als emo-core enzo
Emo is een genre, waaronder volgens mij Death Cab For Cutie maar iig. Dashboard Confessional valt, en nog wel meer van dat soort (vaak ook wel Indie) 'emotionele' muziek.quote:
hybrid theory was goed mênquote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Linkin Park is geen Emo, dat is slappe semi-nu-metal met teveel hiphop erin
Ik zal er thuis misschien eens naar kijken. Heb geen behoefte ernaar te luisteren ofzo maar er iets meer vanaf weten is wel grappigm somsquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik merk al dat er nog heel wat aan jou muzikale opvoeding edaan moet worden jongedame
One Step Closerquote:
Van iedereen hier geloof ikquote:Op maandag 27 maart 2006 12:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik merk al dat er nog heel wat aan jou muzikale opvoeding gedaan moet worden jongedame
Weten wat er in de wereld te krijgen is aan muziek. Niet dat ik alles weet maar ben wel redelijk breed qua muziek. Alhoewel mijn smaak misschien maar beperkt isquote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat wordt verstaan onder muzikale opvoeding?
Jack Elmoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
en wat the fuck moet dit voorstellen![]()
volgens mij zit het wel goed met mijn muzikale opvoeding hoor, of nouja beter dan de gemiddelde fokker danquote:
nookiequote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
One Step Closer
Papercut
Cure For The Itch
Over het algemeen een goed album idd, wel een aantal nummers dat iets té zeikerig was of gewoon grijs is gedraaid (Crawling, In The End)
Toch jammer dat ze zo hiphop zijn geworden... net als Limp Bizkit trouwens.
Wat houd jou bezig op muziek gebied ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij zit het wel goed met mijn muzikale opvoeding hoor, of nouja beter dan de gemiddelde fokker dan
Och, ik heb een redelijk brede smaak en ik weet denk ik ook aardig wat van muziek af. Maar dan wel de muziek waar ik in geïnteresseerd ben.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Weten wat er in de wereld te krijgen is aan muziek. Niet dat ik alles weet maar ben wel redelijk breed qua muziek. Alhoewel mijn smaak misschien maar beperkt is
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
One Step Closer
Papercut
Cure For The Itch
Over het algemeen een goed album idd, wel een aantal nummers dat iets té zeikerig was of gewoon grijs is gedraaid (Crawling, In The End)
Toch jammer dat ze zo hiphop zijn geworden... net als Limp Bizkit trouwens.
Ik ben nu al geen fan van Jack Elmoquote:
Ik ook... aangezien ikzelf draai en feesten organiseerquote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, ik heb een redelijk brede smaak en ik weet denk ik ook aardig wat van muziek af. Maar dan wel de muziek waar ik in geïnteresseerd ben.
Lekker puberaal ruigquote:
ten eerste houd ik gewoon heel erg van muziek in het algemeen, heb het altijd bij me en als het kan aan, ten tweede werk ik als vrijwilliger bij een pop podium en tja ik vind veel soorten muziek leuk om naar te luisterenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat houd jou bezig op muziek gebied ?!
wat voor soort industrial, metal alla fear factory of meer richting ministry?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
Jullie zijn trouwens zeker niet zo into Industrial, of wel?
Vast geen industrial in mijn genrequote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
Jullie zijn trouwens zeker niet zo into Industrial, of wel?
Industrial... aka de nieuwe hardcore (alsin house gerelateerd...). Niet mijn ding maar daar denk ik aan bij Industrialquote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat voor soort industrial, metal alla fear factory of meer richting ministry?
Fear Factory ben ik niet zo bekend mee, maar is dat niet Industrial Rock ala Static-X enzo? Zo ja: tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat voor soort industrial, metal alla fear factory of meer richting ministry?
Mwah heeft wel gelijkenis met de Industrial die ik ken denk ik, alleen wat minder distorted gitarenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Industrial... aka de nieuwe hardcore (alsin house gerelateerd...). Niet mijn ding maar daar denk ik aan bij Industrial
Jah... en het is behoorlijk hoog qua BPMquote:Op maandag 27 maart 2006 12:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah heeft wel gelijkenis met de Industrial die ik ken denk ik, alleen wat minder distorted gitaren
mja FF valt onder industrial metal, static X ook een beetje net als rammstein.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Fear Factory ben ik niet zo bekend mee, maar is dat niet Industrial Rock ala Static-X enzo? Zo ja: tof.
Maar ik doelde meer op Ministry idd, KMFDM, Lard, Alec Empire, Psyclon Nine etc.
Noem eens wat artiesten, dan ga ik het thuis ff uitchecken.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... en het is behoorlijk hoog qua BPM
Ik stel voor dat we in de OP opnemen dat als het eens een keer over een echt onderwerp gaat mensen daar niet doorheen komen met zulke opmerkingen.quote:
Dat ben ik pas net aan het ontdekken, maar ik begin het aardig te waarderenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef DeLeider het volgende:
Drumm and Bass....
Strik je veter BREEK DE TENT AF!!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ben ik pas net aan het ontdekken, maar ik begin het aardig te waarderen
ligt er een beetje aan wat, maar vind tali wel erg heerschenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef DeLeider het volgende:
Drumm and Bass....
stfu litseauquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we in de OP opnemen dat als het eens een keer over een echt onderwerp gaat mensen daar niet doorheen komen met zulke opmerkingen.
Tegenwoordig mag je ook al niet meer serieus praten in BeF zonder dat mensen er kinderachtig over doen
Nouja okee dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stfu litseauin BeF is het zeldzaam als het een keer serieus gaat
en het was niet zeikerig ofzeau
Hij heeft wel een .quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stfu litseauin BeF is het zeldzaam als het een keer serieus gaat
en het was niet zeikerig ofzeau
Het nadeel van serieus BeFfen is dat je bij moet lezen. En ik ben aan het werken, ik heb daar geen tijd voor. En geen zin trouwens ook. Maar het ging over muziek. Muziek is tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja okee dan.
Tegenwoordig is het trouwens niet zo zeldzaam meer overdag, maar er wordt nog wel altijd raar over gedaan
Ik lees BeF altijd bij.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het nadeel van serieus BeFfen is dat je bij moet lezen. En ik ben aan het werken, ik heb daar geen tijd voor. En geen zin trouwens ook. Maar het ging over muziek. Muziek is tof.
Zo, dat was weer mijn zegje voor vandaag.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik ze graag.
Ik zit altijd vol vragen!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo, dat was weer mijn zegje voor vandaag.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik ze graag.
Zal ik die er eens lekker uit peuteren met mijn eeh o wachtquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
PI's en eensch goed lezen voordat je wat quote....
PI-huiliesquote:Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Er wordt niet gepeuterd!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Zal ik die er eens lekker uit peuteren met mijn eeh o wacht
duhquote:
Tyfusteringkutzooi! En nog meer van dat soort ongefundeerde en laagbijdegrondse scheldwoorden! Ik heb me godverdegodver vanmorgen het leplazerus brood gesmeerd, ben ik ze vergeten. Ik heb honger, hoor je, honger! AAAAAAAAARGH. Food! Nu! NUUUUUUUUUUU!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
Voeder.
een willekeurige collega met een hard voorwerp knock out meppen en dan zen bammetjes verorberenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tyfusteringkutzooi! En nog meer van dat soort ongefundeerde en laagbijdegrondse scheldwoorden! Ik heb me godverdegodver vanmorgen het leplazerus brood gesmeerd, ben ik ze vergeten. Ik heb honger, hoor je, honger! AAAAAAAAARGH. Food! Nu! NUUUUUUUUUUU!
tip 2quote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
een willekeurige collega met een hard voorwerp knock out meppen en dan zen bammetjes verorberen
niettes.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
duh
het stomme was dat.. nog voor de 1e reactie op mijn post, had ik de PI's al veranderd
Deo op het brood van de dikzak van de klas spuiten, die het vervolgens opeet zonder iets te laten blijken is ook vrij lachwekkendquote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
tip 2
Op school aten we altijd snel iemands beleg van zijn brood zodra hij even naar de wc was ofzo.
oeh erg goed gevondenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
tip 2
Op school aten we altijd snel iemands beleg van zijn brood zodra hij even naar de wc was ofzo.
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh erg goed gevonden
mits lekker beleg uiteraard, en ja of pasta zal enigsinds moeilijk gaan gok ik zo
Daar ging dan een dun plaatje staal tussen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh erg goed gevonden
mits lekker beleg uiteraard, en ja of pasta zal enigsinds moeilijk gaan gok ik zo
Ik heb erg lekker gegeten netquote:Op maandag 27 maart 2006 12:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tyfusteringkutzooi! En nog meer van dat soort ongefundeerde en laagbijdegrondse scheldwoorden! Ik heb me godverdegodver vanmorgen het leplazerus brood gesmeerd, ben ik ze vergeten. Ik heb honger, hoor je, honger! AAAAAAAAARGH. Food! Nu! NUUUUUUUUUUU!
Gelukkig staan die beide in het Metallica voorprogrammaquote:Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dingen als trivium en avenged sevenfold enzo
hehe, subtielquote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ging dan een dun plaatje staal tussen.![]()
ja hebben we tijd genoeg om de bier vooraad te plunderenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig staan die beide in het Metallica voorprogramma
Weet jij wat voor bier er in het Gelredome wordt geschonken?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hebben we tijd genoeg om de bier vooraad te plunderen
Amstel meen ikquote:Op maandag 27 maart 2006 13:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet jij wat voor bier er in het Gelredome wordt geschonken?
geen idee maar als je er maar genoeg van drinkt boeit dat niet meerquote:Op maandag 27 maart 2006 13:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet jij wat voor bier er in het Gelredome wordt geschonken?
Ah, daar ben ik ook! Moet misschien wel werken dus kan ik geen drank tot me nemen..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hebben we tijd genoeg om de bier vooraad te plunderen
wat voor werk doe je daar?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik ook! Moet misschien wel werken dus kan ik geen drank tot me nemen..![]()
Tenzij het Oranjeboom isquote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen idee maar als je er maar genoeg van drinkt boeit dat niet meer
Dan drinken wij wel genoeg voor jouquote:Op maandag 27 maart 2006 13:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik ook! Moet misschien wel werken dus kan ik geen drank tot me nemen..![]()
ah je werkt bij mojo gok ik dan zo?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik verzorg de belastingtechnische kant van optredens van Metallica in NL.
Interessant.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik verzorg de belastingtechnische kant van optredens van Metallica in NL.
Neuh, dan zoek ik mijn heil in iets andersquote:Op maandag 27 maart 2006 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan lever je de kaarten weer in??
Nope, ik ben onafhankelijk van Mojo. Ons bedrijf (mijn partner zit in Londen) zijn gespecialiseert in tour accountancy en business management. Dat houdt in dat we de contracten zo structureren dat het belastingtechnisch aantrekkelijk blijft. En we regelen alles met de belastingdienst of promoter in desbetreffend land. Mijn partner doet de hele wereld, ik alleen Europa.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah je werkt bij mojo gok ik dan zo?
Ook matig jahquote:
Luie hond.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn partner doet de hele wereld, ik alleen Europa.
Klinkt puik! Veel werk op het moment ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, ik ben onafhankelijk van Mojo. Ons bedrijf (mijn partner zit in Londen) zijn gespecialiseert in tour accountancy en business management. Dat houdt in dat we de contracten zo structureren dat het belastingtechnisch aantrekkelijk blijft. En we regelen alles met de belastingdienst of promoter in desbetreffend land. Mijn partner doet de hele wereld, ik alleen Europa.
Tourseizoen begint weer dus mijn 'progress list' staat (bijna) vol tot december.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Klinkt puik! Veel werk op het moment ?!
Ok! Succesquote:Op maandag 27 maart 2006 13:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tourseizoen begint weer dus mijn 'progress list' staat (bijna) vol tot december.
En daar ga ik nu maar eens even wat aan doen.![]()
Hehe, tof allemaal! Wellicht tot de achtste danquote:Op maandag 27 maart 2006 13:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tourseizoen begint weer dus mijn 'progress list' staat (bijna) vol tot december.
En daar ga ik nu maar eens even wat aan doen.![]()
Nie goedquote:Op maandag 27 maart 2006 13:26 schreef Misstique het volgende:
Op werk gearriveerd.
Lekker op tijdquote:Op maandag 27 maart 2006 13:26 schreef Misstique het volgende:
Op werk gearriveerd.
Nee, mijn motivatie is gereduceerd tot nihil.quote:
Vanochtend afspraak gehad, dus vrij.quote:
Zelfde als hier dus.... ik heb besloten om morgen maar weer wat te doenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, mijn motivatie is gereduceerd tot nihil.
Dat doe ik elke dag weerquote:Op maandag 27 maart 2006 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde als hier dus.... ik heb besloten om morgen maar weer wat te doen
Gewoon neuken, niet verliefd wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Liefdesverdriet is niet fijn!
Zitten wat dingen aan te komen die echt moetenquote:
quote:
Kan lastig zijnquote:
Deel het met ons. Wij staan voor je klaar en zullen je troosten.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar niet iedereen denkt zo
Stofkap heeft gelijk! Gooi het in de groepquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel het met ons. Wij staan voor je klaar en zullen je troosten.
En ondertussen op ONZ " Lach *hier* ... uit"-achtige topics posten, maar dat terzijde.
Ja, tuurlijk joh, doe eens gekquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Stofkap heeft gelijk! Gooi het in de groep
(mag ik je stofkap noemen![]()
?)
Nee, nee, dit keer geen liefdesverdriet voor mijquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel het met ons. Wij staan voor je klaar en zullen je troosten.
En ondertussen op ONZ " Lach *hier* ... uit"-achtige topics posten, maar dat terzijde.
Ja segquote:
Gelukkig. En onthoudt:quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, nee, dit keer geen liefdesverdriet voor mijWas even aan het counsellen op MSN.
quote:
Ik vrees dat dat nooit zal gebeurenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat nooit zal gebeuren
*kras
Breezahtaalquote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuuk wel joh, je bent tog me sgatjuh!
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuuk wel joh, je bent tog me sgatjuh!
Je moet er van houdenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
Ik zit al 2 uur lang met een klasgenoot oude DOS spellen te spelen. Zeer tof.
Als je dat cultuur noemtquote:Op maandag 27 maart 2006 14:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij daar niet van houdt?
Cultuurbarbaar
Krijg kanker aan je duimenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je dat cultuur noemt. Ben zelf niet zo'n gamer, vroeger wel
Val dood ofzoquote:
LaF U 4EveR sKatJuHquote:
Ben persoonlijk niet zo van het schelden met kankerquote:
En ik niet van mensen die DOS-games niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben persoonlijk niet zo van het schelden met kanker
Met enig verstand zou je de verschillen moeten kunnen onderscheiden.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik niet van mensen die DOS-games niet kunnen waarderen.
Als ik verstand had speelde ik niet zulke spellenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Met enig verstand zou je de verschillen moeten kunnen onderscheiden.
En morgen ben je me weer vergetenquote:
Ook weer waarquote:Op maandag 27 maart 2006 14:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik verstand had speelde ik niet zulke spellen
Nooit last vanquote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En morgen ben je me weer vergeten. Ik haat dat, er zijn zoveel vrouwen die zeggen van me te houden, maar als ik dan een keer met ze wil neuken, geven ze niet thuis.
Misschien sta je wel voor de verkeerde deur dan!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En morgen ben je me weer vergeten. Ik haat dat, er zijn zoveel vrouwen die zeggen van me te houden, maar als ik dan een keer met ze wil neuken, geven ze niet thuis.
Als je dan gelijk zegt voor welke deur hij wel moet staan, help je hem gelijk ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien sta je wel voor de verkeerde deur dan!
Verzoekquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien sta je wel voor de verkeerde deur dan!
Semi-grappig!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat vrouwen zeggen dat ze van je houden?
Gossie toch..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar vond het het zo confronterend om te vragenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat vrouwen zeggen dat ze van je houden?
Ik heb niet gezegd dat ik van hem houd!! Dus mijn adres heeft ie ook niet!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je dan gelijk zegt voor welke deur hij wel moet staan, help je hem gelijk ook.
En je wist dat ik op wat anders doeldequote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar vond het het zo confronterend om te vragen![]()
Wat moet je thuis doen?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef Stofje het volgende:
14:53.
Wat een kuttijd. Ik wil naar huis en wel nu.
Goed zo! That's the spirit!!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
....
Je hebt gelijk!
Kut, nog maar 3 uurtjes werken, way too short.![]()
Ha! ik nog 6quote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
....
Je hebt gelijk!
Kut, nog maar 3 uurtjes werken, way too short.![]()
Puikend! Lang weekendquote:
kloptquote:
Wat dacht je... vrije dag dus kloon aanmakenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat dacht je... vrije dag dus kloon aanmaken?
Wat snap je niet ?!quote:
vrije dag..quote:
Klonen... je went eraan... meteen al pi's gebruiken enzo. Je herkent ze meteenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:20 schreef fokneger het volgende:
[..]
vrije dag..
negers zijn altijd vrij!!
Vaag, ik dacht dat ik de usernaam fokneger al kende, maar...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Klonen... je went eraan... meteen al pi's gebruiken enzo. Je herkent ze meteen
quote:Geregistreerd op: maandag 27 maart 2006 @ 15:04
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 8 (gemiddeld 8 per dag)
Viel mij ookal op.... 100% zeker een kloon overigensquote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
Vaag, ik dacht dat ik de usernaam fokneger al kende, maar...
Dat idee had ik ook idd, wellicht anders geschreven?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
Nou toemaar dan. Alles goed McDavidquote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef fokneger het volgende:laat me ook es een keer klonen zeg, tis mun eerste
Heeft iemand niet fokneger als ondertitel?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook idd, wellicht anders geschreven?
Dat was excuusneger..quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
nu welquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef fokneger het volgende:
, ik heb nog niks verkeerds gezegt,
klopt die is gister gebannedquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef shmoopy het volgende:
Roellio, onsmakelijk topic in GC, best lang weg.
Roeland1987 spoilert in SHO, week weg daar.
paultjuhhh blijft doorbaggeren, weekban Onzin.
_FopNeger_ dito.
B-Fifty-Two kreeg Onzinban wegens klooien daar, en gaat door in GC, week volledig weg dus.
PLAE@ plaatst privé-mail in F&F, 48 uur weg.
Je bent iig iemand die moeite heeft met spellen en originele namen verzinnen...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef fokneger het volgende:
Juh eerlijk gezegt wel, ik heb nog niks verkeerds gezegt, dus ook nog helemaal geen reden voor een ban toch??
Ch.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
Heuj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |