ten eerste houd ik gewoon heel erg van muziek in het algemeen, heb het altijd bij me en als het kan aan, ten tweede werk ik als vrijwilliger bij een pop podium en tja ik vind veel soorten muziek leuk om naar te luisterenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat houd jou bezig op muziek gebied ?!
wat voor soort industrial, metal alla fear factory of meer richting ministry?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
Jullie zijn trouwens zeker niet zo into Industrial, of wel?
Vast geen industrial in mijn genrequote:Op maandag 27 maart 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
Jullie zijn trouwens zeker niet zo into Industrial, of wel?
Industrial... aka de nieuwe hardcore (alsin house gerelateerd...). Niet mijn ding maar daar denk ik aan bij Industrialquote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat voor soort industrial, metal alla fear factory of meer richting ministry?
Fear Factory ben ik niet zo bekend mee, maar is dat niet Industrial Rock ala Static-X enzo? Zo ja: tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat voor soort industrial, metal alla fear factory of meer richting ministry?
Mwah heeft wel gelijkenis met de Industrial die ik ken denk ik, alleen wat minder distorted gitarenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Industrial... aka de nieuwe hardcore (alsin house gerelateerd...). Niet mijn ding maar daar denk ik aan bij Industrial
Jah... en het is behoorlijk hoog qua BPMquote:Op maandag 27 maart 2006 12:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah heeft wel gelijkenis met de Industrial die ik ken denk ik, alleen wat minder distorted gitaren
mja FF valt onder industrial metal, static X ook een beetje net als rammstein.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Fear Factory ben ik niet zo bekend mee, maar is dat niet Industrial Rock ala Static-X enzo? Zo ja: tof.
Maar ik doelde meer op Ministry idd, KMFDM, Lard, Alec Empire, Psyclon Nine etc.
Noem eens wat artiesten, dan ga ik het thuis ff uitchecken.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... en het is behoorlijk hoog qua BPM
Ik stel voor dat we in de OP opnemen dat als het eens een keer over een echt onderwerp gaat mensen daar niet doorheen komen met zulke opmerkingen.quote:
Dat ben ik pas net aan het ontdekken, maar ik begin het aardig te waarderenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef DeLeider het volgende:
Drumm and Bass....
Strik je veter BREEK DE TENT AF!!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ben ik pas net aan het ontdekken, maar ik begin het aardig te waarderen
ligt er een beetje aan wat, maar vind tali wel erg heerschenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef DeLeider het volgende:
Drumm and Bass....
stfu litseauquote:Op maandag 27 maart 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we in de OP opnemen dat als het eens een keer over een echt onderwerp gaat mensen daar niet doorheen komen met zulke opmerkingen.
Tegenwoordig mag je ook al niet meer serieus praten in BeF zonder dat mensen er kinderachtig over doen
Nouja okee dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stfu litseauin BeF is het zeldzaam als het een keer serieus gaat
en het was niet zeikerig ofzeau
Hij heeft wel een .quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
stfu litseauin BeF is het zeldzaam als het een keer serieus gaat
en het was niet zeikerig ofzeau
Het nadeel van serieus BeFfen is dat je bij moet lezen. En ik ben aan het werken, ik heb daar geen tijd voor. En geen zin trouwens ook. Maar het ging over muziek. Muziek is tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja okee dan.
Tegenwoordig is het trouwens niet zo zeldzaam meer overdag, maar er wordt nog wel altijd raar over gedaan
Ik lees BeF altijd bij.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het nadeel van serieus BeFfen is dat je bij moet lezen. En ik ben aan het werken, ik heb daar geen tijd voor. En geen zin trouwens ook. Maar het ging over muziek. Muziek is tof.
Zo, dat was weer mijn zegje voor vandaag.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik ze graag.
Ik zit altijd vol vragen!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo, dat was weer mijn zegje voor vandaag.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik ze graag.
Zal ik die er eens lekker uit peuteren met mijn eeh o wachtquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
PI's en eensch goed lezen voordat je wat quote....
PI-huiliesquote:Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Er wordt niet gepeuterd!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Zal ik die er eens lekker uit peuteren met mijn eeh o wacht
duhquote:
Tyfusteringkutzooi! En nog meer van dat soort ongefundeerde en laagbijdegrondse scheldwoorden! Ik heb me godverdegodver vanmorgen het leplazerus brood gesmeerd, ben ik ze vergeten. Ik heb honger, hoor je, honger! AAAAAAAAARGH. Food! Nu! NUUUUUUUUUUU!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
Voeder.
een willekeurige collega met een hard voorwerp knock out meppen en dan zen bammetjes verorberenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tyfusteringkutzooi! En nog meer van dat soort ongefundeerde en laagbijdegrondse scheldwoorden! Ik heb me godverdegodver vanmorgen het leplazerus brood gesmeerd, ben ik ze vergeten. Ik heb honger, hoor je, honger! AAAAAAAAARGH. Food! Nu! NUUUUUUUUUUU!
tip 2quote:Op maandag 27 maart 2006 12:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
een willekeurige collega met een hard voorwerp knock out meppen en dan zen bammetjes verorberen
niettes.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
duh
het stomme was dat.. nog voor de 1e reactie op mijn post, had ik de PI's al veranderd
Deo op het brood van de dikzak van de klas spuiten, die het vervolgens opeet zonder iets te laten blijken is ook vrij lachwekkendquote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
tip 2
Op school aten we altijd snel iemands beleg van zijn brood zodra hij even naar de wc was ofzo.
oeh erg goed gevondenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
tip 2
Op school aten we altijd snel iemands beleg van zijn brood zodra hij even naar de wc was ofzo.
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh erg goed gevonden
mits lekker beleg uiteraard, en ja of pasta zal enigsinds moeilijk gaan gok ik zo
Daar ging dan een dun plaatje staal tussen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh erg goed gevonden
mits lekker beleg uiteraard, en ja of pasta zal enigsinds moeilijk gaan gok ik zo
Ik heb erg lekker gegeten netquote:Op maandag 27 maart 2006 12:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tyfusteringkutzooi! En nog meer van dat soort ongefundeerde en laagbijdegrondse scheldwoorden! Ik heb me godverdegodver vanmorgen het leplazerus brood gesmeerd, ben ik ze vergeten. Ik heb honger, hoor je, honger! AAAAAAAAARGH. Food! Nu! NUUUUUUUUUUU!
Gelukkig staan die beide in het Metallica voorprogrammaquote:Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dingen als trivium en avenged sevenfold enzo
hehe, subtielquote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar ging dan een dun plaatje staal tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |