quote:Op maandag 27 maart 2006 11:08 schreef thefunny het volgende:
Ik heb zin in een goeie warme heerlijk bruingebakken bitterbal met vochtige kroketzooi erin....![]()
Alleen we hebben hier geen frituur
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:06 schreef Stofje het volgende:Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Gevoelsmatig had ik 'm.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef Litso het volgende:
En DL had wel de LaPo
np, ik keek net en jij had door het slotje heen gepost.... vrede ende bier.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig had ik 'm.
Excuses aan DL, ik dacht écht dat ik de LaPo had.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef DeLeider het volgende:
*iets over last poster mompelt.....
Als je je naam eer aan zou doen zou je nu een willekeurige intercity koppen...quote:
quote:
quote:Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres
Om post als onderstaande tegen te gaan...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk van die elitaire PI zeikerds geworden?
Geen idee... vroeger deed ik et nooitquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Ik typte in het snel invoeren schermquote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
TRkljsdkljfklsdjfklsadjklfasf BIER
Iets te snelquote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik typte in het snel invoeren scherm
GFIquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om post als onderstaande tegen te gaan...
doe es nietzo engquote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om post als onderstaande tegen te gaan...
O RLY?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik geef het liever aan met smilies....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.
Ik vind slecht PI gebruik erger dan géén PI gebruiken. Mensen die de [afbeelding] gebruiken als ze serieus zijn bijvoorbeeld.
Mwoah de PI voegt weldegelijk iets toe.... Je kan iemand een flinke steek onder water geven met tactvol PI gebruik.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.
Ik vind slecht PI gebruik erger dan géén PI gebruiken. Mensen die de [afbeelding] gebruiken als ze serieus zijn bijvoorbeeld.
Je bent laatquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Tiekquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Bizzzz!!!!quote:
Dat is goed PI gebruik, en daar ben ik volledig voor.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah de PI voegt weldegelijk iets toe.... Je kan iemand een flinke steek onder water geven met tactvol PI gebruik.
Wat zij zegt maar dan niet zo hyper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |