quote:Op maandag 27 maart 2006 11:08 schreef thefunny het volgende:
Ik heb zin in een goeie warme heerlijk bruingebakken bitterbal met vochtige kroketzooi erin....![]()
Alleen we hebben hier geen frituur
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:06 schreef Stofje het volgende:Geen echte regel, maar het wordt wel op prijs gesteld: PI gebruik!
Gevoelsmatig had ik 'm.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef Litso het volgende:
En DL had wel de LaPo
np, ik keek net en jij had door het slotje heen gepost.... vrede ende bier.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gevoelsmatig had ik 'm.
Excuses aan DL, ik dacht écht dat ik de LaPo had.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:09 schreef DeLeider het volgende:
*iets over last poster mompelt.....
Als je je naam eer aan zou doen zou je nu een willekeurige intercity koppen...quote:
quote:
quote:Als je dus wat te zeiken hebt over hoe erg je wel niet van bier en/of frituur walgt, ben je bij deze reeks niet aan het juiste adres
Om post als onderstaande tegen te gaan...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk van die elitaire PI zeikerds geworden?
Geen idee... vroeger deed ik et nooitquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Ik typte in het snel invoeren schermquote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
TRkljsdkljfklsdjfklsadjklfasf BIER
Iets te snelquote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik typte in het snel invoeren scherm
GFIquote:Op maandag 27 maart 2006 11:21 schreef Litso het volgende:
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om post als onderstaande tegen te gaan...
doe es nietzo engquote:Op maandag 27 maart 2006 11:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Om post als onderstaande tegen te gaan...
O RLY?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik geef het liever aan met smilies....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.
Ik vind slecht PI gebruik erger dan géén PI gebruiken. Mensen die de [afbeelding] gebruiken als ze serieus zijn bijvoorbeeld.
Mwoah de PI voegt weldegelijk iets toe.... Je kan iemand een flinke steek onder water geven met tactvol PI gebruik.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar makkelijker als mensen geen PI gebruiken, dan weet je dat je de post kan negeren.
Ik vind slecht PI gebruik erger dan géén PI gebruiken. Mensen die de [afbeelding] gebruiken als ze serieus zijn bijvoorbeeld.
Je bent laatquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Tiekquote:Op maandag 27 maart 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Bizzzz!!!!quote:
Dat is goed PI gebruik, en daar ben ik volledig voor.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mwoah de PI voegt weldegelijk iets toe.... Je kan iemand een flinke steek onder water geven met tactvol PI gebruik.
Wat zij zegt maar dan niet zo hyper.quote:
Yup en kga nu weer weg.quote:
Yo D.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat zij zegt maar dan niet zo hyper.
Ik mag je toch beter als deze droogkloot dan als bloemetjesstrooierquote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeikerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is goed PI gebruik, en daar ben ik volledig voor.
Is goed, even m'n thee opslokken.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yo D.
We moeten de trein gaan halen.
Au naturel, zo prefereer ik mezelf ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mag je toch beter als deze droogkloot dan als bloemetjesstrooier
Ik word echt een verzuurde zeikerd als ik crew-af ben. Ik heb er nu al zin in.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Me too.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Au naturel, zo prefereer ik mezelf ook.
Whehe we hadden ons onder de banken verstopt.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier zijn jullie
neequote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yo D.
We moeten de trein gaan halen.
zoals het een goed exmod betaamdquote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik word echt een verzuurde zeikerd als ik crew-af ben. Ik heb er nu al zin in.
Ik ben alleen wel van plan nog een tijdje crew te blijven. Dus heb ik mooi tijd om azijn te sparenquote:
En ik ben al zo slecht in verstoppertjequote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe we hadden ons onder de banken verstopt.
HAHAAHAHAAHAAHAAHAHHAAHAHAHAquote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben al zo slecht in verstoppertje![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup en kga nu weer weg.
Tot vanmiddag..
Matig lachjequote:
Het hele crewforum op je Hard disk saven op de laatste dag dat je toegang hebt en dan de zip online gooien 14.gifquote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel van plan nog een tijdje crew te blijven. Dus heb ik mooi tijd om azijn te sparen
Was er niemand geïntresseerd afgelopen weekend?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
alsof je met je handen over de zachtste zijde glijd
Ik wil Yvonne niet als tubgirl zienquote:Op maandag 27 maart 2006 11:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het hele crewforum op je Hard disk saven op de laatste dag dat je toegang hebt en dan de zip online gooien 14.gif
Klote HAN ookquote:Op maandag 27 maart 2006 11:37 schreef Litso het volgende:
Pff, ik moet voor 6 weken logboek uit mijn duim zuigen aan de hand van zeer beknopte notulen (voor elke week een documentje).
Maar zoals George Orwell al zei is de geschiedenis in de handen van de mensen die nu leven. Wie het heden controleert, controleert het verleden.
Wie wel?quote:
Neu, niet klote HAN. Klote mentaliteit waardoor ik altijd op het allerlaatst alles moet doenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Klote HAN ook. Ik zuig het ook altijd uit mijn duim. Is geen punt
ow zeker wel, bij één meid zakte spontaan haar topje naar beneden wat mij een mooi uitzicht op haar goed gevulde bh gafquote:Op maandag 27 maart 2006 11:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Was er niemand geïntresseerd afgelopen weekend?
Je gaat jezelf de schuld toch niet geven menquote:Op maandag 27 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Neu, niet klote HAN. Klote mentaliteit waardoor ik altijd op het allerlaatst alles moet doen
Die had toch iets met paarden?quote:
HAN? Als in Hogeschool Arnhem - Nijmegen?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Neu, niet klote HAN. Klote mentaliteit waardoor ik altijd op het allerlaatst alles moet doen
Zelfkennis, pad der wijsheid, verlichting, jeweetquote:Op maandag 27 maart 2006 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Je gaat jezelf de schuld toch niet geven men. Da's wel het domste wat je kan doen
!!!!
doe je weer goed, ik heb bonje met een gozer, zijn (ex) vriendin is een vriendin van mij en ja, het was wel gezellig zaterdagavondquote:Op maandag 27 maart 2006 11:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
ow zeker wel, bij één meid zakte spontaan haar topje naar beneden wat mij een mooi uitzicht op haar goed gevulde bh gaf
Arnhem, Locatie Ruitenberglaan 26, afdeling ICA, C-vleugelquote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAN? Als in Hogeschool Arnhem - Nijmegen?
Juhquote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
HAN? Als in Hogeschool Arnhem - Nijmegen?
Wijsheid is overrated...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Zelfkennis, pad der wijsheid, verlichting, jeweet
Njah, iig liever dan Yvonnequote:Op maandag 27 maart 2006 11:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij wil brechtje als tubgirl zien ?
mja ze wou me een knuffel geven, dus ik til haar zo ff met de voeten van de grond, maar ze had zon topje aan zonder bandjes, dus toen ik haar weer neerzette, tja toen schoof dat topje een stuk naar benedenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
doe je weer goed, ik heb bonje met een gozer, zijn (ex) vriendin is een vriendin van mij en ja, het was wel gezellig zaterdagavond
Ik ben daar gelukkig al weg. Ik krijg na 5 jaar nog steeds post van die lamlullenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Arnhem, Locatie Ruitenberglaan 26, afdeling ICA, C-vleugel
En gij?
Dat is een goeie!! Die moet ik ff onthoudenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja ze wou me een knuffel geven, dus ik til haar zo ff met de voeten van de grond, maar ze had zon topje aan zonder bandjes, dus toen ik haar weer neerzette, tja toen schoof dat topje een stuk naar beneden
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben daar gelukkig al weg. Ik krijg na 5 jaar nog steeds post van die lamlullen
Jah... waar niemand wat aan heeftquote:
Weet ik niet, ik gooi ze ongeopend wegquote:Op maandag 27 maart 2006 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat je nog tentamens moet doen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |