Yo D.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat zij zegt maar dan niet zo hyper.
Ik mag je toch beter als deze droogkloot dan als bloemetjesstrooierquote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeikerd.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is goed PI gebruik, en daar ben ik volledig voor.
Is goed, even m'n thee opslokken.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yo D.
We moeten de trein gaan halen.
Au naturel, zo prefereer ik mezelf ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik mag je toch beter als deze droogkloot dan als bloemetjesstrooier
Ik word echt een verzuurde zeikerd als ik crew-af ben. Ik heb er nu al zin in.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Me too.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Au naturel, zo prefereer ik mezelf ook.
Whehe we hadden ons onder de banken verstopt.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier zijn jullie
neequote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yo D.
We moeten de trein gaan halen.
zoals het een goed exmod betaamdquote:Op maandag 27 maart 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik word echt een verzuurde zeikerd als ik crew-af ben. Ik heb er nu al zin in.
Ik ben alleen wel van plan nog een tijdje crew te blijven. Dus heb ik mooi tijd om azijn te sparenquote:
En ik ben al zo slecht in verstoppertjequote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe we hadden ons onder de banken verstopt.
HAHAAHAHAAHAAHAAHAHHAAHAHAHAquote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben al zo slecht in verstoppertje![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup en kga nu weer weg.
Tot vanmiddag..
Matig lachjequote:
Het hele crewforum op je Hard disk saven op de laatste dag dat je toegang hebt en dan de zip online gooien 14.gifquote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel van plan nog een tijdje crew te blijven. Dus heb ik mooi tijd om azijn te sparen
Was er niemand geïntresseerd afgelopen weekend?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
alsof je met je handen over de zachtste zijde glijd
Ik wil Yvonne niet als tubgirl zienquote:Op maandag 27 maart 2006 11:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het hele crewforum op je Hard disk saven op de laatste dag dat je toegang hebt en dan de zip online gooien 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |