en ik deed het niet eens bewustquote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is een goeie!! Die moet ik ff onthouden
emo-muziek is prima te doen. Trieste verhalen hoef ik niet te horenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Behalve liefhebbers van trieste verhalen en/of emo-muziek.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Behalve liefhebbers van trieste verhalen en/of emo-muziek.
Wat versta je onder emo-muziek dan ?!quote:
Death Cab For Cutie.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:48 schreef jackson het volgende:
[..]
emo-muziek is prima te doen. Trieste verhalen hoef ik niet te horen
van die schijt irri emo rock/metal bandjes, met van die homo's erinquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat versta je onder emo-muziek dan ?!
The Postal Service ken ik wel... rest niet. Alleen van naam. Tis voor mij geen emo-muziek maargoedquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Death Cab For Cutie.
Dashboard Confessional.
The Postal Service.
Enzovoorts.
kijk daar zit opzich nog wel wat leuks tussenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Death Cab For Cutie.
Dashboard Confessional.
The Postal Service.
Enzovoorts.
Crap indeedquote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
van die schijt irri emo rock/metal bandjes, met van die homo's erin
Ja met van die wannabe gothics erin.... Zeg maar een triest aftreksel van trieste figuren...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
Dude. Je definitie van Emo klopt niet helemaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja met van die wannabe gothics erin.... Zeg maar een triest aftreksel van trieste figuren...
Namen?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
CRAAAAAAAAAAAAAAAAAWLING IN MY SKIIIIIINNNNNNNNNN THESE WOUUUNDS THEEY WILLL NOT HEEEEOOOOOLLLLLLquote:
Zo zien ze er wel uit....quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Dude. Je definitie van Emo klopt niet helemaal.
Goth en Emo heeft weinig met elkaar te maken.
Word dat echt gezien als emo ?! Dus alsin term... of gebruik je emo alsin emotioneel ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Dude. Je definitie van Emo klopt niet helemaal.
Goth en Emo heeft weinig met elkaar te maken.
En dat nummer valt relatief gezien nog meequote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
CRAAAAAAAAAAAAAAAAAWLING IN MY SKIIIIIINNNNNNNNNN THESE WOUUUNDS THEEY WILLL NOT HEEEEOOOOOLLLLLL
tis heel simpel, of je gaat als een schraalgeneukte homo die net zen nagel heeft gebroken staan janken in die mic of je gaat als een paranoide gek schreeuwen hoe moeilijk het leven wel niet is, maar ga ze aub niet mixenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja met van die wannabe gothics erin.... Zeg maar een triest aftreksel van trieste figuren...
ja waar tienermeisjes naar luisteren en dan denkenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Word dat echt gezien als emo ?! Dus alsin term... of gebruik je emo alsin emotioneel ?!
Emo is dus een genre ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja waar tienermeisjes naar luisteren en dan denkenMIJN LEVEN ISCH NIETSCH WAAAAAARD
*KRASSSS*
Power emo... over hoe slecht vuurspuwende draakjes het wel niet hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup met afsplitsingen als emo-core enzo
Linkin Park is geen Emo, dat is slappe semi-nu-metal met teveel hiphop erinquote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
CRAAAAAAAAAAAAAAAAAWLING IN MY SKIIIIIINNNNNNNNNN THESE WOUUUNDS THEEY WILLL NOT HEEEEOOOOOLLLLLL
Ok dan... ik ben daar helemaal niet intoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup met afsplitsingen als emo-core enzo
Emo is een genre, waaronder volgens mij Death Cab For Cutie maar iig. Dashboard Confessional valt, en nog wel meer van dat soort (vaak ook wel Indie) 'emotionele' muziek.quote:
hybrid theory was goed mênquote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Linkin Park is geen Emo, dat is slappe semi-nu-metal met teveel hiphop erin
Ik zal er thuis misschien eens naar kijken. Heb geen behoefte ernaar te luisteren ofzo maar er iets meer vanaf weten is wel grappigm somsquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik merk al dat er nog heel wat aan jou muzikale opvoeding edaan moet worden jongedame
One Step Closerquote:
Van iedereen hier geloof ikquote:Op maandag 27 maart 2006 12:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik merk al dat er nog heel wat aan jou muzikale opvoeding gedaan moet worden jongedame
Weten wat er in de wereld te krijgen is aan muziek. Niet dat ik alles weet maar ben wel redelijk breed qua muziek. Alhoewel mijn smaak misschien maar beperkt isquote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat wordt verstaan onder muzikale opvoeding?
Jack Elmoquote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
en wat the fuck moet dit voorstellen![]()
volgens mij zit het wel goed met mijn muzikale opvoeding hoor, of nouja beter dan de gemiddelde fokker danquote:
nookiequote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
One Step Closer
Papercut
Cure For The Itch
Over het algemeen een goed album idd, wel een aantal nummers dat iets té zeikerig was of gewoon grijs is gedraaid (Crawling, In The End)
Toch jammer dat ze zo hiphop zijn geworden... net als Limp Bizkit trouwens.
Wat houd jou bezig op muziek gebied ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij zit het wel goed met mijn muzikale opvoeding hoor, of nouja beter dan de gemiddelde fokker dan
Och, ik heb een redelijk brede smaak en ik weet denk ik ook aardig wat van muziek af. Maar dan wel de muziek waar ik in geïnteresseerd ben.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Weten wat er in de wereld te krijgen is aan muziek. Niet dat ik alles weet maar ben wel redelijk breed qua muziek. Alhoewel mijn smaak misschien maar beperkt is
quote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
[..]
One Step Closer
Papercut
Cure For The Itch
Over het algemeen een goed album idd, wel een aantal nummers dat iets té zeikerig was of gewoon grijs is gedraaid (Crawling, In The End)
Toch jammer dat ze zo hiphop zijn geworden... net als Limp Bizkit trouwens.
Ik ben nu al geen fan van Jack Elmoquote:
Ik ook... aangezien ikzelf draai en feesten organiseerquote:Op maandag 27 maart 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, ik heb een redelijk brede smaak en ik weet denk ik ook aardig wat van muziek af. Maar dan wel de muziek waar ik in geïnteresseerd ben.
Lekker puberaal ruigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |