Zelfde als hier dus.... ik heb besloten om morgen maar weer wat te doenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, mijn motivatie is gereduceerd tot nihil.
Dat doe ik elke dag weerquote:Op maandag 27 maart 2006 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde als hier dus.... ik heb besloten om morgen maar weer wat te doen
Gewoon neuken, niet verliefd wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Liefdesverdriet is niet fijn!
Zitten wat dingen aan te komen die echt moetenquote:
quote:
Kan lastig zijnquote:
Deel het met ons. Wij staan voor je klaar en zullen je troosten.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar niet iedereen denkt zo
Stofkap heeft gelijk! Gooi het in de groepquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel het met ons. Wij staan voor je klaar en zullen je troosten.
En ondertussen op ONZ " Lach *hier* ... uit"-achtige topics posten, maar dat terzijde.
Ja, tuurlijk joh, doe eens gekquote:Op maandag 27 maart 2006 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Stofkap heeft gelijk! Gooi het in de groep
(mag ik je stofkap noemen![]()
?)
Nee, nee, dit keer geen liefdesverdriet voor mijquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel het met ons. Wij staan voor je klaar en zullen je troosten.
En ondertussen op ONZ " Lach *hier* ... uit"-achtige topics posten, maar dat terzijde.
Ja segquote:
Gelukkig. En onthoudt:quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, nee, dit keer geen liefdesverdriet voor mijWas even aan het counsellen op MSN.
quote:
Ik vrees dat dat nooit zal gebeurenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat nooit zal gebeuren
*kras
Breezahtaalquote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuuk wel joh, je bent tog me sgatjuh!
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuuk wel joh, je bent tog me sgatjuh!
Je moet er van houdenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
Ik zit al 2 uur lang met een klasgenoot oude DOS spellen te spelen. Zeer tof.
Als je dat cultuur noemtquote:Op maandag 27 maart 2006 14:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij daar niet van houdt?
Cultuurbarbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |