Krijg kanker aan je duimenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je dat cultuur noemt. Ben zelf niet zo'n gamer, vroeger wel
Val dood ofzoquote:
LaF U 4EveR sKatJuHquote:
Ben persoonlijk niet zo van het schelden met kankerquote:
En ik niet van mensen die DOS-games niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben persoonlijk niet zo van het schelden met kanker
Met enig verstand zou je de verschillen moeten kunnen onderscheiden.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:19 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik niet van mensen die DOS-games niet kunnen waarderen.
Als ik verstand had speelde ik niet zulke spellenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Met enig verstand zou je de verschillen moeten kunnen onderscheiden.
En morgen ben je me weer vergetenquote:
Ook weer waarquote:Op maandag 27 maart 2006 14:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik verstand had speelde ik niet zulke spellen
Nooit last vanquote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En morgen ben je me weer vergeten. Ik haat dat, er zijn zoveel vrouwen die zeggen van me te houden, maar als ik dan een keer met ze wil neuken, geven ze niet thuis.
Misschien sta je wel voor de verkeerde deur dan!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
En morgen ben je me weer vergeten. Ik haat dat, er zijn zoveel vrouwen die zeggen van me te houden, maar als ik dan een keer met ze wil neuken, geven ze niet thuis.
Als je dan gelijk zegt voor welke deur hij wel moet staan, help je hem gelijk ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien sta je wel voor de verkeerde deur dan!
Verzoekquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien sta je wel voor de verkeerde deur dan!
Semi-grappig!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat vrouwen zeggen dat ze van je houden?
Gossie toch..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar vond het het zo confronterend om te vragenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat vrouwen zeggen dat ze van je houden?
Ik heb niet gezegd dat ik van hem houd!! Dus mijn adres heeft ie ook niet!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je dan gelijk zegt voor welke deur hij wel moet staan, help je hem gelijk ook.
En je wist dat ik op wat anders doeldequote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar vond het het zo confronterend om te vragen![]()
Wat moet je thuis doen?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:53 schreef Stofje het volgende:
14:53.
Wat een kuttijd. Ik wil naar huis en wel nu.
Goed zo! That's the spirit!!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
....
Je hebt gelijk!
Kut, nog maar 3 uurtjes werken, way too short.![]()
Ha! ik nog 6quote:Op maandag 27 maart 2006 14:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
....
Je hebt gelijk!
Kut, nog maar 3 uurtjes werken, way too short.![]()
Puikend! Lang weekendquote:
kloptquote:
Wat dacht je... vrije dag dus kloon aanmakenquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat dacht je... vrije dag dus kloon aanmaken?
Wat snap je niet ?!quote:
vrije dag..quote:
Klonen... je went eraan... meteen al pi's gebruiken enzo. Je herkent ze meteenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:20 schreef fokneger het volgende:
[..]
vrije dag..
negers zijn altijd vrij!!
Vaag, ik dacht dat ik de usernaam fokneger al kende, maar...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Klonen... je went eraan... meteen al pi's gebruiken enzo. Je herkent ze meteen
quote:Geregistreerd op: maandag 27 maart 2006 @ 15:04
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 8 (gemiddeld 8 per dag)
Viel mij ookal op.... 100% zeker een kloon overigensquote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
Vaag, ik dacht dat ik de usernaam fokneger al kende, maar...
Dat idee had ik ook idd, wellicht anders geschreven?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
Nou toemaar dan. Alles goed McDavidquote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef fokneger het volgende:laat me ook es een keer klonen zeg, tis mun eerste
Heeft iemand niet fokneger als ondertitel?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook idd, wellicht anders geschreven?
Dat was excuusneger..quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
nu welquote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef fokneger het volgende:
, ik heb nog niks verkeerds gezegt,
klopt die is gister gebannedquote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef shmoopy het volgende:
Roellio, onsmakelijk topic in GC, best lang weg.
Roeland1987 spoilert in SHO, week weg daar.
paultjuhhh blijft doorbaggeren, weekban Onzin.
_FopNeger_ dito.
B-Fifty-Two kreeg Onzinban wegens klooien daar, en gaat door in GC, week volledig weg dus.
PLAE@ plaatst privé-mail in F&F, 48 uur weg.
Je bent iig iemand die moeite heeft met spellen en originele namen verzinnen...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:42 schreef fokneger het volgende:
Juh eerlijk gezegt wel, ik heb nog niks verkeerds gezegt, dus ook nog helemaal geen reden voor een ban toch??
Ch.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
Heuj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |