Zometeen dus.quote:Vanaf zaterdag 25 maart 2006 zendt de VARA de nieuwe serie 'Onder de tram' uit, een humoristisch praatprogramma waarin cabaretiers Joep van Deudekom en Rob Urgert de zin en onzin van wetenschappelijk en maatschappelijk onderzoek belichten met twee wisselende gasten en met hun vaste gast Wim Helsen. Daarnaast komen zij wekelijks met baanbrekend eigen onderzoek. 'Onder de tram' vanaf 25 maart elke zaterdagavond om 22.30 uur bij de Vara.
Maar zo leuk had jij het nooit kunnen brengen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:01 schreef SCH het volgende:
Fuk - dit format had ik laatst op de plee bedacht - een programma over onderzoeken
Wim van Helsen, treedt op als cabaretier http://www.donluca.com/wimhelsenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:01 schreef Thetallguy het volgende:
leuk programma, waar is die Belg bekend van?
Jos Brink had het vast leuker gedaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zo leuk had jij het nooit kunnen brengen.
Kon het niet eerder vindenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
Kut! Gemist!
Waarom heeft niemand dit topic op tijd omhoog geschopt.
Same here (2x)quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Voor het eerst gezien, erg leuk!!
Die straatmuzikant
quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Xrenity het volgende:
Briljant ook weer over Joep met z'n zakken patat
Oja, hahahaha!!!quote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat met die aantrekkelijke vrouw en de kans dat ze wordt opgepikt als ze lift. Ik heb in tijden niet zo gelachen.
die is juist geweldig, met z'n heerlijk droge opmerkingenquote:Op maandag 10 april 2006 11:38 schreef boneyard het volgende:
die belg valt alleen nog een beetje tegen, die zou iets actiever moeten worden om echt wat bij te dragen.
Georgina Verbaan en ik geloof die gast van de gamma reclames.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef snellejelle het volgende:
wie komen er vandaag?
Martin van Waardenberg en Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:29 schreef snellejelle het volgende:
wie komen er vandaag?
Oh ja, trouwens: http://forum.fok.nl/topic/808330quote:Op zondag 9 april 2006 00:09 schreef MrBean het volgende:
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=306842 slechte tekst op die website!!!
o ja trouwens: http://www.kissthisguy.com/
Oh ja, trouwens: Smots was op TV!quote:
That wiseass was me....quote:
Wreed, man!quote:
Ach, tijdens diezelde opnames lachte hij me ook uit (samen met alle andere aanwezigen).quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wreed, man!
Thomas van Luyn klapte gewoon voor jóú.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Ach, tijdens diezelde opnames lachte hij me ook uit (samen met alle andere aanwezigen).
Ik zakte die avond namelijk ook heel charmant door mijn stoel heen.
![]()
Via internet is geen optie?quote:Op zondag 16 april 2006 14:48 schreef Mark het volgende:
Kon gisteren helaas niet kijkenZijn er nog herhalingen op TV?
Ik heb het zojuist voor het eerst gezien '' Onder de tram'' Dat was leuk met die gehaktstaafquote:
* Mark laat deze aflevering bij nader inzien toch maar lopenquote:Op maandag 17 april 2006 20:11 schreef boneyard het volgende:
georgina verbaan was helaas wel een nadeel aan deze aflevering, storend mens.
probleem met haar is niet zo zeer dat ze dom is, maar dat ze kwaakt ipv praatquote:Op maandag 17 april 2006 20:11 schreef boneyard het volgende:
georgina verbaan was helaas wel een nadeel aan deze aflevering, storend mens.
Al Jarreauquote:Op donderdag 20 april 2006 15:19 schreef Xrenity het volgende:
Weet iemand misschien hoe het nummer van de intro van het programma heet?
/edit
de tune van Onder de Tram is van al Jearreau en heet Groovin'High!
Juist omdat hij wat stiller is, is hij leuker.quote:Op zondag 23 april 2006 23:43 schreef JoPiDo het volgende:
echt heel erg tof
die Belg is echt geweldig, het is jammer dat hij niet zoveel zegt, maar zelfs als hij niet zoveel zegt, is hij nog steeds geweldig
Kun je op internet terug kijken de afleveringen die je gemist hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:28 schreef Trancelocator het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien (vier afleveringen gemist) en ik vond het een leuk programma.
Ik had ze al gevonden, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kun je op internet terug kijken de afleveringen die je gemist hebt.
Hier
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had ze al gevonden, maar toch bedankt.![]()
Dus leuk dat ze lekker rancuneus de VK te kakken hebben gezetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:14 schreef boneyard het volgende:
in volkskrant waren ze er niet zo over te spreken geloof ik, vonden het nogal op dit was het nieuws lijken. ik zal eens kijken of ie ook op uitzending gemist staat.
Ja, Wim was ook wel grappig.. Maar toch Najibquote:
* Haaibaaike juichtquote:Op zondag 30 april 2006 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Ja, Onder de Tram komt terug
quote:Welke man heeft de grootste kans om zelfmoord te plegen?
- Nou, die getrouwd is.
Wat nou zo grappig is, is dat dit precies het format van het programma is.quote:Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat toch een briljant nieuw programma. Ik had twee afleveringen gemist en heb ze net alletwee op m'n pc bekeken. Echt geweldig
Zet er een tap bij en het is gewoon een slap geouwehoer kroeggesprek aan die tafel. Super concept!
6quote:Op zondag 30 april 2006 16:46 schreef pberends het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er trouwens geweest?
Danke.quote:
snap ook niet waarom ze niet een langere reeks maken.quote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef pberends het volgende:
Gister opeens kijkcijfers van 714.000 (10,7%), zeer goed. Daarvoor zaten ze bijna elke keer op enkele honderden duizenden. Jammer dat de kijker het nu pas ontdekt terwijl het afgelopen is.
Dat was zón geniaal stukjequote:Op zondag 30 april 2006 01:54 schreef TLC het volgende:
"Conclusie ;
we snappen niet waarom mensen uberhaupt nog een bioscoop bezoeken"
![]()
Bronquote:De gasten die je dit seizoen bij ons kunt verwachten zijn onderandere:
- Claudia de Breij
- Wouke van Scherrenburg
- Howard Comproe
- Anita Witzier
- Hans Sibbel
- Peter Heerschop
- Sonja Barend
- Pascal Platel
- Yvon Jaspers
Goed expermimentquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:34 schreef Mark het volgende:
Leuk om te zien dat Femke toch een kudde-dier is![]()
inderdaad, dat miste ik ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:34 schreef Mark het volgende:
Jammer dat ze aan het eind niet meer vertellen hoe het afloopt met hun gasten, vond ik vorig seizoen toch wel leuk
Dus a's donderdag Peter Heerschop dus word het opnemen voor mij of online kijken de volgende dagquote:
Jawel man, hij is geniaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:38 schreef Mark het volgende:
Weer weinig toegevoegde waarde van Diederik, dat liedje van de Zangeres Zonder Naam was toch wel de topper
Ja, okee. Hele andere humor, maar diederik is ook erg scherp hoor. Wel leuke gasten telkens weer zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:38 schreef Mark het volgende:
Tot nu toe blijft hij achter bij Wim Helsen, de vaste gast van vorig jaar. En eerlijk gezegd zie ik dat niet meer veranderen.
Wie waren de gasten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:46 schreef du_ke het volgende:
Ook vandaag weer erg leuk. Vanaf volgende week op dinsdagavond 23.00.
Volgende week met Wim Helsen als tussengast. Dus sla je slag!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:38 schreef Mark het volgende:
Tot nu toe blijft hij achter bij Wim Helsen, de vaste gast van vorig jaar. En eerlijk gezegd zie ik dat niet meer veranderen.
Yvonne Jaspers (van boer zoekt vrouw) en een Belg Rob Vanoudenhovenquote:
het is nu ook met Wim en ik vind hem maar matigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:38 schreef Mark het volgende:
juistquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:39 schreef boneyard het volgende:
was dat niet die "vriendin" van filemon uit lijst 0?
ja dat zou ik ook wel willen weten, op de site kon ik er niks over vinden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef Eastman het volgende:
Waar kan ik de knuffels kopen die ze uitdelen aan het einde van de uitzending?
http://www.giantmicrobes.com/quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef Eastman het volgende:
Waar kan ik de knuffels kopen die ze uitdelen aan het einde van de uitzending?
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef boneyard het volgende:
het lijkt er op dat er ook een .nl versie van geweest is, maar die werkt op het moment niet. wel jammer want de verzendkosten zullen wel flink zijn uit amerika. uit duitsland kan ook zo te zien, dat is vast betaalbaarder.
De prijs in engeland is 6 pond, en in duitsland 6 euro.. lekker geregeldquote:Op maandag 13 november 2006 13:14 schreef funrider het volgende:
zit er misschien ook een kaartje (omschrijving ziekte) bij in het Duits of je daar op zit te wachten..
ja morgen laatste aflevering volgens officiele website..
[..]
Kwam gister toevallig dit plaatje ook tegenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:47 schreef -skippybal- het volgende:
Dat filmpje over mensen die op vakantie gaan in Frankrijk![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
De prijs in engeland is 6 pond, en in duitsland 6 euro.. lekker geregeldverzend kosten vanuit duitsland ook 6 euro. Ga er eentje bestellen voor m'n zus voor kerst, ben benieuwd of er dan idd duits label aan zit, maarja, kleinigheidje...
Hans Sibbel was geniaal gisterover die geur van familieleden, dat de eigen familieleden niet lekker ruiken ivm incest, hans -> "werkt niet altijd"
![]()
Daar was ze ook ernstig miscast (qua leeftijd)quote:Op woensdag 15 november 2006 12:04 schreef arneaux het volgende:
had meer verwacht nav de film Simon.
Wist jij dat ze 32 was? Ik niet hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar was ze ook ernstig miscast (qua leeftijd)
was mij ook niet opgevallen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
Ik zag t echt niet.
daar wordt ze niet minderquote:
Ricky Koole valt in de categorie te hoog gegrepen, onhaalbaar *zucht*quote:
Vind dat wel meevallen, het is toch meer dat gezellige mollige buurmeisje.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ricky Koole valt in de categorie te hoog gegrepen, onhaalbaar *zucht*![]()
![]()
![]()
Dus je wil zeggen dat jij haar wel even versiert?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen, het is toch meer dat gezellige mollige buurmeisje.
nou die belgische gaste deed haar land eer aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begonnen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Het komt dus niet terug bij de vara, geen tijd en geld. Maar het komt terug bij Net 5 en gaat Tussen de Oren heten.
Dat is heel erg mooi.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Het komt dus niet terug bij de vara, geen tijd en geld. Maar het komt terug bij Net 5 en gaat Tussen de Oren heten.
Nou een gebrek aan humor kun je ook wel bij Lebbis zoeken hoor. En vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef BobbyHill het volgende:
Dat wordt natuurlijk grote droevenis bij RTL. De combinatie RTL en humor van niveau alleen al... Kan me ook nog herinneren dat Lebbis daar ooit een programma met iemand had. Komt niks van terecht. Doe je hetzelfe op een Vara-podium en je hebt wel succes.
Niet mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef arneaux het volgende:
Nou een gebrek aan humor kun je ook wel bij Lebbis zoeken hoor. En vinden.
Minder wetenschap betekent dat er ook meer van iets anders is. Lijkt me al aardig afbreuk doen aan het hele idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Zelfde formule, alleen minder wetenschap geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |