Dus leuk dat ze lekker rancuneus de VK te kakken hebben gezetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:14 schreef boneyard het volgende:
in volkskrant waren ze er niet zo over te spreken geloof ik, vonden het nogal op dit was het nieuws lijken. ik zal eens kijken of ie ook op uitzending gemist staat.
Ja, Wim was ook wel grappig.. Maar toch Najibquote:
* Haaibaaike juichtquote:Op zondag 30 april 2006 12:55 schreef SunChaser het volgende:
Ja, Onder de Tram komt terug
quote:Welke man heeft de grootste kans om zelfmoord te plegen?
- Nou, die getrouwd is.
Wat nou zo grappig is, is dat dit precies het format van het programma is.quote:Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat toch een briljant nieuw programma. Ik had twee afleveringen gemist en heb ze net alletwee op m'n pc bekeken. Echt geweldig
Zet er een tap bij en het is gewoon een slap geouwehoer kroeggesprek aan die tafel. Super concept!
6quote:Op zondag 30 april 2006 16:46 schreef pberends het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er trouwens geweest?
Danke.quote:
snap ook niet waarom ze niet een langere reeks maken.quote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef pberends het volgende:
Gister opeens kijkcijfers van 714.000 (10,7%), zeer goed. Daarvoor zaten ze bijna elke keer op enkele honderden duizenden. Jammer dat de kijker het nu pas ontdekt terwijl het afgelopen is.
Dat was zón geniaal stukjequote:Op zondag 30 april 2006 01:54 schreef TLC het volgende:
"Conclusie ;
we snappen niet waarom mensen uberhaupt nog een bioscoop bezoeken"
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |