Bronquote:De gasten die je dit seizoen bij ons kunt verwachten zijn onderandere:
- Claudia de Breij
- Wouke van Scherrenburg
- Howard Comproe
- Anita Witzier
- Hans Sibbel
- Peter Heerschop
- Sonja Barend
- Pascal Platel
- Yvon Jaspers
Goed expermimentquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:34 schreef Mark het volgende:
Leuk om te zien dat Femke toch een kudde-dier is![]()
inderdaad, dat miste ik ook.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:34 schreef Mark het volgende:
Jammer dat ze aan het eind niet meer vertellen hoe het afloopt met hun gasten, vond ik vorig seizoen toch wel leuk
Dus a's donderdag Peter Heerschop dus word het opnemen voor mij of online kijken de volgende dagquote:
Jawel man, hij is geniaalquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:38 schreef Mark het volgende:
Weer weinig toegevoegde waarde van Diederik, dat liedje van de Zangeres Zonder Naam was toch wel de topper
Ja, okee. Hele andere humor, maar diederik is ook erg scherp hoor. Wel leuke gasten telkens weer zeg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:38 schreef Mark het volgende:
Tot nu toe blijft hij achter bij Wim Helsen, de vaste gast van vorig jaar. En eerlijk gezegd zie ik dat niet meer veranderen.
Wie waren de gasten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:46 schreef du_ke het volgende:
Ook vandaag weer erg leuk. Vanaf volgende week op dinsdagavond 23.00.
Volgende week met Wim Helsen als tussengast. Dus sla je slag!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:38 schreef Mark het volgende:
Tot nu toe blijft hij achter bij Wim Helsen, de vaste gast van vorig jaar. En eerlijk gezegd zie ik dat niet meer veranderen.
Yvonne Jaspers (van boer zoekt vrouw) en een Belg Rob Vanoudenhovenquote:
het is nu ook met Wim en ik vind hem maar matigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:38 schreef Mark het volgende:
juistquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:39 schreef boneyard het volgende:
was dat niet die "vriendin" van filemon uit lijst 0?
ja dat zou ik ook wel willen weten, op de site kon ik er niks over vinden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef Eastman het volgende:
Waar kan ik de knuffels kopen die ze uitdelen aan het einde van de uitzending?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |