quote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef boneyard het volgende:
het lijkt er op dat er ook een .nl versie van geweest is, maar die werkt op het moment niet. wel jammer want de verzendkosten zullen wel flink zijn uit amerika. uit duitsland kan ook zo te zien, dat is vast betaalbaarder.
De prijs in engeland is 6 pond, en in duitsland 6 euro.. lekker geregeldquote:Op maandag 13 november 2006 13:14 schreef funrider het volgende:
zit er misschien ook een kaartje (omschrijving ziekte) bij in het Duits of je daar op zit te wachten..
ja morgen laatste aflevering volgens officiele website..
[..]
Kwam gister toevallig dit plaatje ook tegenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:47 schreef -skippybal- het volgende:
Dat filmpje over mensen die op vakantie gaan in Frankrijk![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
De prijs in engeland is 6 pond, en in duitsland 6 euro.. lekker geregeldverzend kosten vanuit duitsland ook 6 euro. Ga er eentje bestellen voor m'n zus voor kerst, ben benieuwd of er dan idd duits label aan zit, maarja, kleinigheidje...
Hans Sibbel was geniaal gisterover die geur van familieleden, dat de eigen familieleden niet lekker ruiken ivm incest, hans -> "werkt niet altijd"
![]()
Daar was ze ook ernstig miscast (qua leeftijd)quote:Op woensdag 15 november 2006 12:04 schreef arneaux het volgende:
had meer verwacht nav de film Simon.
Wist jij dat ze 32 was? Ik niet hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Daar was ze ook ernstig miscast (qua leeftijd)
was mij ook niet opgevallen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
Ik zag t echt niet.
daar wordt ze niet minderquote:
Ricky Koole valt in de categorie te hoog gegrepen, onhaalbaar *zucht*quote:
Vind dat wel meevallen, het is toch meer dat gezellige mollige buurmeisje.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ricky Koole valt in de categorie te hoog gegrepen, onhaalbaar *zucht*![]()
![]()
![]()
Dus je wil zeggen dat jij haar wel even versiert?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen, het is toch meer dat gezellige mollige buurmeisje.
nou die belgische gaste deed haar land eer aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begonnen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Het komt dus niet terug bij de vara, geen tijd en geld. Maar het komt terug bij Net 5 en gaat Tussen de Oren heten.
Dat is heel erg mooi.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Het komt dus niet terug bij de vara, geen tijd en geld. Maar het komt terug bij Net 5 en gaat Tussen de Oren heten.
Nou een gebrek aan humor kun je ook wel bij Lebbis zoeken hoor. En vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef BobbyHill het volgende:
Dat wordt natuurlijk grote droevenis bij RTL. De combinatie RTL en humor van niveau alleen al... Kan me ook nog herinneren dat Lebbis daar ooit een programma met iemand had. Komt niks van terecht. Doe je hetzelfe op een Vara-podium en je hebt wel succes.
Niet mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef arneaux het volgende:
Nou een gebrek aan humor kun je ook wel bij Lebbis zoeken hoor. En vinden.
Minder wetenschap betekent dat er ook meer van iets anders is. Lijkt me al aardig afbreuk doen aan het hele idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Zelfde formule, alleen minder wetenschap geloof ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |