ja daar ging het dus over, wat zingt ie daar, en Smotske wist het panel de mond te snoeren door het enige correcte antwoord te gevenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind dat het klinkt als "mag ik na jou" ipv "a denial"...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:12 schreef Herald het volgende:
[..]
ja daar ging het dus over, wat zingt ie daar, en Smotske wist het panel de mond te snoeren door het enige correcte antwoord te geven
oh... klapvee, dus...quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:21 schreef Herald het volgende:
Smots zat in het publiek, vooraan
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Smots, post die uberhaupt nog?
Ja... daar ben je dan ook newbie voor...quote:
Geen idee, lang niet gezien. Maar ik heb hem dan wel gehoord vanavondquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Geen idee hoe hij er uit zienquote:Op zondag 9 april 2006 00:13 schreef Jordy-B het volgende:
Maar volgens mij werkt 'ie dus voor Gammo, ofzo...
'k heb 'm wel 'ns gezien toen 'ie zo'n suf playstation webcamspelletje moest demonstreren.
Ik heb hem de laatste paar weken weer een paar keer gesignaleerd op Fok!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Woon jij in Helmondquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef Herald het volgende:
breek me de bek niet open over de ludieke avonturen van Smots als comicverkoper zeg
* Smots mijmert:quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:23 schreef Herald het volgende:
breek me de bek niet open over de ludieke avonturen van Smots als comicverkoper zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |